אסתי תרפיה הבראה בגישה אחרת (צילום: Mazal Avi Yadid)

אסתי תרפיה: בשורה לילדים ולמבוגרים עם הפרעות קשב וריכוז, אוטיזם, ויסות רגשי ועוד

היא בעלת ניסיון רב באבחון וטיפול באמצעות פרחי באך, הילינג ורוקחות טבעית, הצליחה לשקם את הבן שלה מתפקוד נמוך בספקטרום האוטיזם לתפקוד גבוה ושיפרה את חייה ברמה הבריאותית. אסתי פוזל תרפיסטית טבעית רואה בעבודתה שליחות אמיתית שבאה לעזור לילדים ולמבוגרים

פורסם בתאריך: 29.3.20 12:39

את דרכה בתחום הטיפול החלה אסתי פוזל תרפיסטית טבעית כבר מגיל צעיר בעצות רפואיות ומרשמים ל"תרופות סבתא" מועילות עבור חברים ומשפחה. גם בצבא בנוסף לתפקידה הקרבי, קיבלה אסתי את "טייטל" הטיפול והריפוי, אך ההבנה האמיתית הגיעה כאשר מחלות רקע מרובות פקדו אותה, היא הוכרזה כנכה קשה בריאותית והרופאים קבעו את גורלה כאישה סיעודית לכל החיים. אסתי עם נחישות שאין כמותה, לצד דבקות במטרה ורצון גדול להבריא לא ויתרה והחלה בלמידה מעמיקה של תחום צמחי המרפא. אחרי שנתיים של מחקר מעמיק היא הצליחה להרים את עצמה ולהיות האישה החזקה שהיא כיום, לתת מהידע הרב והעוצמה שלה לטיפול בילדים, בני נוער ומבוגרים ולא לוותר עד שימצא הטיפול המתאים לכל בעיה.

אסתי תרפיה הבראה בגישה אחרת (צילום: Mazal Avi Yadid)

התמחותה של אסתי מקורה בילדים עם קשיים של הפרעות קשב, ריכוז ואוטיזם, אך היא דואגת להרחיב את הידע שלה כל הזמן ויודעת לתת פתרונות גם בתחומים נוספים כמו: אסטמה של העור, ויטיליגו – מחלה הגורמת להופעת כתמים לבנים על העור, חרדה ודיכאון, עייפות כרונית, כאבי שרירים, בעיות בכליות ועוד. את תחום צמחי המרפא למדה אסתי מהיסוד החל משלב זריעת הצמחים ועד לקבלת תוצר הריפוי, את הלמידה המשמעותית שלה ניסתה על עצמה וכשראתה את התוצאות הבינה שזו השליחות שלה להעביר את זה הלאה. "כבר מגיל קטן הייתי סקרנית לתחום וקראתי מאמרים רפואיים, פרא רפואיים וכל מה שקשור לגוף האדם, הנפש והשפעתו של הטבע והתקופה בה אנו חיים, החל מתזונה ועד לרבדים נפשיים של האדם. התשוקה לעזור הייתה מאז ומתמיד עד שהחלטתי שאני רוצה לטפל בעוד אנשים מעבר למשפחה הקרובה שלי", משתפת אסתי.

אסתי תרפיה הבראה בגישה אחרת (צילום: Mazal Avi Yadid)

בנה של אסתי אובחן עם אוטיזם ברצף הנמוך והרפואה הקונבנציונלית ניבאה לו חיים ללא חיים וניתוק מלא מהסביבה. אולם אסתי לא ויתרה, פנתה שוב לספרים ולמחקרים בתחום הטיפול האלטרנטיבי, שם מצאה צמחי מרפא מתאימים עבורו והעלתה אותו בסולם הרצף לעבר תפקוד גבוה וקשר חיוני עם הסביבה. "אני פועלת לא מעט עם האינטואיציה, היא חזקה מאוד אצלי, וידעתי שיש לי את היכולת לעזור לבן שלי, היא מספרת, "המתנה הזו ביחד עם שילוב החומר וצמחי המרפא מחוללים נפלאות אצל המטופלים אצלי, הידע שלי מאפשר לשלב שיטות מרובות ברפואה הוליסטית. יחד עם זאת חשוב להבין שאני לא פוסלת רפואה קונבנציונלית, להיפך – אני רואה בה כחשובה ואף מפנה לקוחות להתייעצויות במידת הצורך".

אסתי תרפיה הבראה בגישה אחרת (צילום: Mazal Avi Yadid)

על מנת לקבל טיפול אצל אסתי תרפיה יש להתקשר ולשריין מועד מראש כי הטלפון שלה לא מפסיק לצלצל. מטופלים רבים מכל חלקי הארץ שמעו על נפלאותיה, על הרגישות הרבה בה היא מטפלת במקרים שונים ועל אחוזי ההצלחה הגבוהים. מטופלים אלה שמחים לשבח ולהעביר את הבשורה מפה לאוזן. הטיפול נעשה מרחוק על ידי שאלון מותאם, כשהמשך הטיפול מתבצע על ידי הנחייה של אסתי והכנת השילוב הנכון עבור הבעיה. בנוסף, תוכלו למצוא אצל אסתי תרפיה מוצרי רוקחות טבעית ומשחות טבעיות שהיא רוקחת בעצמה עבור מגוון רחב של בעיות החל מטחורים ועד לבעיות עור קלות ומורכבות. אסתי שהצליחה לטפל ולמצוא פתרונות טבעיים עבורה ועבור משפחתה מזמינה אתכם להתקשר לשיחת ייעוץ ללא תשלום, יש לכם אפשרות לחיות חיים שלמים, בריאים ורגועים יותר, לכם ולילדכם, הפתרון קיים צריך רק לדעת מהי הדרך ואת זה אסתי עושה עבורכם.

אסתי תרפיה

טלפון: ‏050-2645250‏

לפייסבוק: אסתי תרפיה

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר