קרדיט צילום:Shutterstock By vasabii
קרדיט צילום:Shutterstock By vasabii

דרונט: כל מה שהאתר שלך צריך במקום אחד

הקמה ובניית אתר, כתיבת תוכן, מיתוג, תרגום, סליקה וחיבור למערכות ERP , את כל אלו מציעה חברת בניית האתרים המובילה "דרונט". אז אם אתם בדיוק חושבים על אתר חדש או שיפור האתר הקיים - בואו להכיר את החברה שאפשר לבנות עליה

פורסם בתאריך: 29.3.20 21:58

חברת דרונט היא חברת בניית אתרים הגדולה בישראל. בעשרים השנים בה היא פועלת, צברה החברה ניסיון וידע רב, ובנתה אלפי אתרים למגוון ארגונים קטנים ובינוניים.

החברה מורכבת מצוות רב תחומי: מתכנתים, מעצבים, אנשי פרויקטים, צוות תמיכה ואנשי שיווק, ומציעה בניית אתרי תדמית ואתרי סחר.

מעבר לבניית האתר, מציעה דרונט ללקוחותיה שירותים נוספים, ביניהם כתיבת תוכן, מיתוג, תרגום, סליקה וחיבור למערכות ERP.

בין לקוחותיה – בית החולים וולפסון יולדות, דרך חיים מקבוצת כללית, האופרה הישראלית, חברת התרופות כצט, אוניברסיטת ת"א, מועצות מקומיות ועיריות, כמו גם חברות ובתי עסק קטנים ובינוניים.

יש לנו למעלה מאלף לקוחות ואתרים פעילים, מטפלים בלקוחות בשוטף – תחזוקה ושדרוג האתר של לקוחות קיימים, התאמות בהתאם לדרישות שעולות ולצד זאת לקוחות חדשים.

אתר מעוצב זה לא הכל

"כולם רוצים אתר יפה ומעוצב, אבל חשוב להדגיש שזה לא הדבר החשוב ביותר באתר" אומרת לירון, מנהלת המכירות. "כשאנחנו פוגשים לקוח בפעם הראשונה, חשוב לנו להבין קודם כל מהו העסק שלו, מהם השירותים או המוצרים שהוא מציע ומה מטרת האתר מבחינתו. אפיון הצרכים הם השלב הראשון בבניית אתר, והוא כולל בין היתר מחקר שוק על התחום בו פועל העסק, ניתוח של קהל היעד של העסק, ומחקר לגבי המתחרים שלו".

לדבריה, מעבר להיותו של אתר כרטיס ביקור לעסק, האתר צריך לשקף את ההבטחה ללקוח, לספק את חוויית שירות טובה ולתת מענה לצורך של הלקוח.

בדרונט מציעים ללקוחות בחירה מתוך מספר מסלולים אפשריים לבניית אתר על מערכת WordPress, כל חבילה כוללת מגוון משתנה של שירותים ללקוח, ובעלות משתנה.

בניית אתר – ללא כאבי ראש

לרוב, בתהליך בניית אתר, בעל העסק נדרש לעמוד בקשר עם מגוון אנשי מקצוע, ולהיות זה שמתווך ביניהם. בדרונט הבינו את הצורך של הלקוח בראש שקט, וכיום ממנים לכל לקוח מנהל פרויקט, שמלווה את הלקוח לכל אורך תהליך אפיון ובניית האתר.

"מדובר בשירות עם ערך אדיר, כיוון שמנהל הפרויקט הוא זה שמרכז את כל הפעילויות והמשימות מול אנשי המקצוע השונים – מעצב, מתכנת, מנהל השיווק ועוד, ולמעשה חוסך ללקוח את ההתעסקות המיותרת בדבר" מדגישה לירון.

אתרי מסחר

לאורך השנים ליוותה דרונט מגוון חברות מסחריות, בהקמת אתרי מסחר, דבר שהוביל אותה לייצור פתרונות דיגיטליים מובילים לעסקים. כך, בין הפתרונות שמציעה כיום דרונט לחברות B2B הינו  פורטל הסחר Get Order  – פתרון מושלם המאפשר ללקוחות העסקיים של העסק לבצע הזמנות אונליין, ובכך אף לחסוך את הצורך בסוכן מכירות לעסק. פורטלGet Order   מתחבר גם למערכות ERP כמו SAP Business One, חשבשבת ופריוריטי.

דרונט מאפשרים לעסקים גם פתרונות סליקה  באמצעת מערכת Go Credit של הקבוצה.

לאתרי סחר המיועדים ללקוחות קצה, מציעים בדרונט אתרי וורדפרס עם תוסף הסחר WooCommerce המאפשר מגון רחב של אפשרויות ופתרונות מכירה בהתאמה אישית לצרכי הלקוח.

אתרי תדמית

לדרונט ניסיון רב בבניית אתרי תדמית עבור עסקים קטנים, ביניהם עורכי דין, רואי חשבון, נותני שירותים שונים ועוד.

"היום כל בעל עסק מבין שהצעד הראשון בשיווק העסק שלו הוא בניית אתר" אומרת לירון, "המטרה מבחינתנו בבניית אתר תדמית היא למתג את העסק כמוביל בתחומו, לסייע לקהל היעד להגיע אל העסק ולצור קשר עמו בקלות ובנוחות, תוך מתן ערך לגולש, באמצעות שילוב תוכן מעניין ורלוונטי ללקוח."

כך תבחרו בספק לבניית האתר שלכם

כיום השוק מוצף בבוני אתרים, חברות ואנשים פרטיים כאחד. אם כן, כיצד נדע לבחור מבין ההיצע הרב?

לירון מעניקה לכם מספר טיפים בנושא:

  1. עשו תחקיר על החברה/עסק לבניית אתרים – בדקו כמה זמן החברה קיימת, מי לקוחותיה, בקשו לשוחח עם ממליצים.
  2. היום שאחרי בניית האתר – זכרו שגם לאחר שהאתר הושלם ועלה לאוויר, תמיד קיים צורך בשדרוגים ושינויים בו. בדקו האם החברה מעניקה תמיכה ושירות גם לאחר עליית האתר לאוויר. בנימה אישית מוסיפה לירון כי לא פעם עצמאים הבונים אתרים מחליטים להפסיק לעסוק בתחום, ולקוחות נותרים ללא מענה. כאן טמון יתרונה של חברה גדולה וותיקה בתחום.
  3. הציעו לכם אתר בזול? תחשבו פעמיים. תהליך נכון של אפיון ובניית אתר הינו דבר הכרוך בשילוב מגוון אנשי מקצוע, ולפיכך יש לדבר עלויות. אתר זול עלול לעלות לכך ביוקר בהמשך הדרך.

דרונט

טלפון:073-2155-101

כתובת: מתחם פי גלילות רמה"ש

לאתר של דרונט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר