(צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

ספות דוראן – חנות ספות בירושלים

חוויה של נוחות ופינוק בספות דוראן: דגמים קלאסיים במראה מכובד עשויים עורות ובדים איכותיים שמחזיקים מעמד לתקופה ארוכה ויופיים נשמר

פורסם בתאריך: 2.4.20 22:35

יש מקום אחד בירושלים שגורם לכם לרצות להישאר ולנסות כל רהיט. משום שהוא נראה כמו התגשמות חלום של אלגנטיות ויוקרה בעיצוב. חנות ספות בירושלים זו לוקחת אתכם לתקופה המפוארת ביותר של עיצוב הרהיטים, איכותיים ואסתטיים שהופכים להיות המוקד של כל חדר בו הם ממוקמים. מרגע שאתם נכנסים לחנות המרהיבה של ספות דוראן אי אפשר לפספס את הספות המרשימות. הלקוחות הקבועים יודעים שבכל פעם שהם מגיעים יראו קולקציה שמשלבת את המוכר והקלאסי שתמיד אוהבים לראות כל השנים, לצד עיצובים חדשים ועכשוויים, מבלי להתפשר על איכות ועל חומרי גלם מעולים.

מסורת של עיצוב

יש דברים שאינם משתנים גם בעולם שבו בכל יום יש גילויים חדשים. יש מסורת של ייצור ויצירתיות שלא מוותרים עליה לעולם, לא רק משום שהוכיחה את עצמה אלא גם משום שזה בדיוק מה שהלקוחות מצפים למצוא. ספות דוראן היא חנות ספות בירושלים שמוכיחה שאפשר לשמור בעקביות על איכות ועל מסורת עיצוב. החל מצורת העבודה בה ניתן להבחין איך התייחסו לרהיטים של פעם, במסורת התכנון והבנייה והעיצוב המוקפד, שלא מוכנים להתפשר בה על אף שלב. זה אומר שגם החומרים, עורות ובדים, לא יהיו לעולם מהסוג הנחות והלא מכובד, והספות והרהיטים שמייצרים שם יחזיקו מעמד ויופיים לא ייפגם בגלל הזמן העובר. ללא ספק, אלה עיצובים שלעולם לא נס ליחם והם יישארו רלוונטיים גם בעוד שנים רבות.

למי מתאימות הספות?

ספות דוראן ידועות בקרב לקוחות שמחפשים עיצוב על זמני, עיצוב שהם יכולים להציג בחדרי ההמתנה או בסלון, למצוא בחדרי מלונות בוטיק וגם לעצב את חדרי הנוער של ילדיהם מבלי לוותר על האיכות. העיצובים לוקחים בחשבון את הצרכים האורתופדיים שלנו ולכן הם נוחים מאוד לכל גוף. בשילוב עם החומרים הטבעיים כמו עור ובד, הם הופכים כל ישיבה עליהם לחוויה של נוחות ופינוק. חנות ספות בירושלים שכזאת מציעה לכם את הדגמים הנפלאים והנוחים האלה במחירים מיוחדים, כדי שגם אתם תבינו את ההבדל בין ספה שמחליפים בכל כמה שנים, לבין ספה נצחית שלא רוצים להיפרד ממנה לעולם. אתם כבר תרגישו בהבדל, בוודאות.

דגמים בטעם טוב

בעלי הטעם הטוב והאיכותי יודעים כמה קשה למצוא ספות קלאסיות שמכבדות את הלקוחות של החנות ונראות מכובדות. היום אנחנו צופים בטרנדים שונים שמתחלפים מהר מדי ולא מותירים שום רישום על הלקוחות. במקום לקנות ספה שאינה נראית טוב בתוך שלוש שנים, עדיף תמיד לקנות ספה שנראית מצוין ועדכנית גם עשר שנים מהיום. זהו ההבדל שבין קנייה כדאית שמצדיקה את עצמה לבין קנייה של פריט שלא בטוח שתרצו לראות ולהשתמש בו לאחר שיפוג הרושם שלו. קלאסיקה היא ספות דוראן, ולא בכדי יש לה מוניטין נפלאים כאלה.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר