בית הדג חי (צילום: ברוך גיאן)
בית הדג חי (צילום: ברוך גיאן)

מסושי ועד גפילטע פיש, חריימה  או דגים על האש: בית הדג חי חנות הדגים המפתיעה

עם סחורה איכותי, חנות מצוחצחת, שירות מכל הלב וסבלנות מצד הצוות כנראה שזו חנות הדגים שאתם חייבים להכיר ולאמץ. בית הדג חי יפנקו אתכם עם דגים חתוכים ומפולטים, נקיים מעצמות כפי הבקשת הלקוח וגם עם משלוח עד הבית

פורסם בתאריך: 27.4.20 11:47

יש לכם בעיה עם ריח חזק של דגים? אין סיכוי שתנקו דג לבד? כדאי שתכירו את חנות הדגים 'בית הדג חי', שמצד אחד מלאה נוסטלגיה וסיפורים מהעבר בימים ההם, ומצד שני מודרנית ומתאימה עצמה לזמן הזה, כך שיחתכו עבורכם את קוביות הסביצ'ה והפילטים לסושי הכי מפונפן שתרצו.
חיים טרקלטויב הוא הניגוד הגמור למה שאתם חושבים על מוכר דגים. הוא קם כל בוקר באהבה לעבודה, מספק שירות חברותי ללקוחות, חולק מתכוני דגים נהדרים ובמיוחד דואג שיהיה לכם הכי קל ונגיש להכין ארוחות שוות בבית ולפנק את המשפחה. "אנחנו מנקים את הדג עד לרמת הפינצטה, מפלטים אותו יפה, ואפילו מספקים שירותי חיתוך לסביצ'ה, קרפצ'ו, סושי ועד לדג טחון עבור גפילטע פיש או חיתוך הדג או לטחינה, לקציצות", הוא אומר בחיוך, "כמובן את הכל אנחנו מביאים לכם גם עד הבית לפי הבקשה, ארוז בסטריליות".

החנות ממוקמת בשוק הבוכרים ומפורסמת כמתמחה בדגים כבר למעלה מ-50 שנה. עם השנים היא עברה מספר בעלים וכיום מנהל אותה טרקלטויב (שילוב של פולני והונגרי – אם תהיתם) במקום שמעוצב בדומה לחנויות הדגים בשווקים העולמיים, מעין דוכן מסוגנן בשוק. חלק מהלקוחות הקבועים זוכרים בנוסטלגיה את הימים בהם הייתה בחנות בריכת דגים חיים, אבל כיום כאמור מדובר בחנות מודרנית שמספקת תשובה לשאלה – איפה לקנות דגים? רבים מהאנשים קונים דגים קפואים, וחנויות דגים טריים ואיכותיים 100% הן בודדות.

מה הייחודיות של החנות?

"שירות, איכות, וסבלנות! אנחנו כמובן מקפידים על ניקיון, על שירות מכל הלב, והדגים ממש טריים ומשובחים. אבל הנקודה החשובה היא שכל הצוות מבין גם בבישול ובתפריטים עם רגש ואהבה לאוכל ונותן מענה וטיפים. אנחנו סבלניים לקהל ואוהבים להסביר, לענות לשאלות, להתאים את הדג לצרכי הלקוחות, לתת טיפים לבישול, לצלייה, לטיגון או אפייה, להתאים דג לארוחה שמתכנן הלקוח שלנו, ואנחנו בעיקר נהנים מזה!

בית הדג חי (צילום: ברוך גיאן)

מי קהל הלקוחות שלכם?

"אנחנו מוכרים למגוון רחב של קליינטים: דתיים, חילוניים או חרדים, תיירים מהארץ ומחו"ל. חלקן ניכר מהלקוחות זוכרים היטב את החנות שנים אחורה ובמיוחד את משה'לה ז"ל מהבעלים הקודמים ושומרים אמונים, לצד הרבה לקוחות שאוהבים אוכל חדשני ואנחנו מספקים להם את חומרי הגלם הכי טובים שאפשר. כולם אוהבים לשוחח, לספר את מה שבלב ויש פה אווירה של חברות ויחס אישי והעיקר אהבת ישראל לכל המגזרים".

אז מה אפשר למצוא בחנות?

"אהה מבחר גדול!  בעיקר דגים טריים. יש מגוון רחב של דגי ים כמו דניס, לברק, בר ים, סלמון טרי, מוסר ים, פלמידה, אינטיאס,  טונה, סרדין, ברבוניה. דגי נהר ודגי בריכה: ברמונדי, פורל, לוקוס, נסיכת הנילוס טרי, בס הסלע, בורי, אמנון (מושט), אדמונית, קרפיון, אמור, כסיף ועוד. יש גם מחלקת קפואים ואנחנו מקפידים להביא רק סחורה של דגים משובחים ואיכותיים כמו למשל טונה אלבקור, סטייק נסיכת הנילוס, סול  הולנדי, בקלה מרלוזה משובח, הליבוט, סלמון מעושן. אנחנו משתדלים לשמור על מחירים נוחים ככל האפשר ובסופו של דבר כל אדם שיגיע יקבל את מה שהוא מחפש!".

איזה דג מתאים למה? איך להכין ולבשל את הדגים השונים?

"הגעתם למקום הנכון! אני במקצועי טבח עם ניסיון עשיר במקצוע וגם לכל הצוות יש ידע בבישול, כך שאנחנו שמחים לחלוק עם הלקוחות מתכונים וטיפים. אנחנו אוהבים לתת את הכי טוב עם הרגשה טובה מעל הכל ומסבירים מה מתאים לטיגון, לבישול, לאפייה, לגריל ונותנים הנחייה איך בדיוק להכין את הדג וממה להיזהר."

מה אתה ממליץ ליום העצמאות, לדג במנגל?

"דג טונה טרי, דניס, לברק, פורל, בס הסלע, בורי, אמנון, אלה דגים שמתאימים למנגל. לתבל בשמן זית איכותי, מלח גס, פלפל שחור, שום טרי, טימין טרי. אני מעדיף לעטוף את הדג בנייר אלומיניום כדי לשמור על בשר הדג העדין (אבל לא חייבים, רק להקפיד לשמור כל הזמן על המנגל שלא ייתיבש).  מבחינת תבלינים מי שאוהב – אני ממליץ על חנות התבלינים הממוקמת ממול החנות, לתבליני חנניה יש תבלינים מיוחדים לדגים וזה מושלם".

איזה דג אתה מציע למתחילים?

"אני ממליץ על הלברק, דג מצויין עדין בטעם נפלא שאין לו הרבה עצמות מלבד האידרה. אחריו גם הדניס ולמי שרוצה לדמיין על סטייק אנטריקוט אפשר סטייק טונה טרי כתחליף (זהירות, דקות בודדות על המנגל בלבד)".

לארוחה הבאה שלכם – בואו לבית הדג חי לחוויית קנייה מושלמת בדיוק כמו שאפשר למצוא בשווקים מובילים בעולם. המון בריאות מאחלים לכם חיים והצוות!

משלוחים לכל חלקי העיר

בית הדג חי

כשרות: בד"ץ הרבנות מהדרין ירושלים, בד"ץ העדה החרדית ירושלים

כתובת: אדניהו הכהן 8, שכונת הבוכרים, ירושלים

טלפון: 02-5814343

וואטסאפ: 050-5611510

פייסבוק: בית הדג חי

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר