ארומתרפיה בחברת naturalliving (צילום: doTERRA)
ארומתרפיה בחברת naturalliving (צילום: doTERRA)

חברת naturalliving: ארומתרפיה להתמודדות עם חרדה

כיום משמשת הארומתרפיה כתורת רפואה הוליסטית והמשתמשים בה טוענים כי היא מסוגלת לשפר כל מצב בריאותי ולהשיב את החולה בחזרה לקו הבריאות, כולל בעיות חרדה

פורסם בתאריך: 17.5.20 07:20

במציאות של היום, עמוסת הגירויים ומלאת האתגרים, נדיר להאמין שישנו מישהו שלא סובל או סבל מחרדה בחייו. נתונים המגיעים ממחקרים בכל העולם, ביניהם גם ממשרד הבריאות הישראלי, מצביעים על עלייה מתמדת ומדאיגה בקרב הסובלים מחרדה, עלייה המתבטאת ביתר שאת בעת תקופות משבר, כגון התפרצות הקורונה או עימותים צבאיים, שהם חלק בלתי נפרד מחיינו בישראל.
רבים מטיפולי החרדה הקונבנציונליים מוצאים את עצמם כלא יעילים והחיפוש אחר איך להתמודד עם חרדה באופן טבעי ממשיך לחתור בכל הכוח. כעת נראה כי נמצא פתרון שהיה כל הזמן הזה ממש מתחת לאף שלנו – ארומתרפיה טהורה.

לאלה שרק שמעו את השם אך לא מכירים את עולם השמנים האתריים מקרוב, מדובר בשיטת טיפול שהחלה את דרכה עוד במצרים העתיקה ושימשה בעיקר את האצולה והמלכים. כיום משמשת הארומתרפיה כתורת רפואה הוליסטית והמשתמשים בה טוענים כי היא מסוגלת לשפר כל מצב בריאותי ולהשיב את החולה בחזרה לקו הבריאות.

ארומתרפיה בחברת naturalliving (צילום: doTERRA)

ארומתרפיה בחברת naturalliving (צילום: doTERRA)

קל לשימוש

השמנים האתריים ושמני בסיס בהם משתמשים עשויים לרוב מפרחים, צמחי מרפא, תבלינים ועצים. ניתן להשתמש בהם דרך בליעה, מריחה על העור או אפילו באמצעות דיפיוזר – סוג של מאייד קר ששמים בחדר, שמפרק את השמנים ומשחרר אותם לאוויר.

השמנים האיכותיים ביותר עשויים אך ורק מתמציות צמח ומרביתם ניתנים לנטילה פנימית. ההמלצה לרוב היא לבלוע טיפה אחת עד מספר טיפות ביום. ההשפעה הינה מידית, מאחר והשמנים האתריים בנויים ממולקולות קטנטנות ונספגים תוך כעשרים שניות לזרם הדם שלנו.

איך זה עובד

השמנים מתחילים לעבוד לאחר שנכנסו למחזור הדם, אליו ניתן כאמור להגיע דרך מריחה על העור, הרחה או בליעה של השמנים. כל שמן אתרי עשוי מצמח ספציפי מסוים. ישנן גם תערובות שמנים ממיקס של מספר שמנים שעורבבו יחד כדי להגיע לאפקט ייחודי. כל התערובות מוגנות בפטנט רשום.

טיפול טבעי לחרדה וסגולות נוספות

ישנם מספר סוגי שמנים אתריים שונים ולכל אחד ישנו האפקט הייחודי שלו. אנשים רבים משתמשים כיום בשמנים שונים במטרה ליהנות מהשפעות שונות – ביניהן טיפול טבעי בחרדה כללית, הפגת תחושות סטרס ושיפור איכות החיים.
חברת naturalliving המציעה באתר שלה את כל מגוון השמנים שאפשר למצוא כיום בשוק, מעמידה לרשות לקוחותיה שמנים בהם ניתן להשתמש לשיפור באספקטים רבים בחיים – שמנים אתריים לשינה טובה, אלו המסייעים בהפחתת רגשות חרדה, מתח, עצבנות, דאגת יתר, דיכאון ועוד.

ארומתרפיה בחברת naturalliving (צילום: doTERRA)

ארומתרפיה בחברת naturalliving (צילום: doTERRA)

naturalliving עושה שימוש בשמנים האיכותיים ביותר 

השמנים המעולים שתוכלו למצוא באתר מגיעים מחברת doTERRA המוכרת שידועה בשמנים האיכותיים שלה ובמבחר הגדול שהיא מציעה. בין השמנים שתוכלו למצוא באתר של naturalliving ישנם שמן לבונה, המגיע משרף עץ הלבונה ונחשב ל״מלך״ של השמנים, הוא מחזיק בשלל יתרונות לגוף ולנפש וידוע כיעיל במיוחד בהתמודדות עם חרדות. שמן קופאיבה המגיע משרף עץ הקופאיבה באמזונס עובד על הקנבינואידים בגוף, אותן מולקולות שמצויות גם במריחואנה ואחראיות על תחושה של רוגע ושקט מנטלי. תערובת שמן בלאנס, המורכבת ממספר שמנים ויעילה במיוחד להשריית תחושה רגועה, ולמצבים בהם רוצים ״להתקרקע״ ולהעלים תחושות חרדה ואי שקט.

השמנים האתריים של חברת דוטרה ניחנים במרכיבים ייחודיים וקהל המשתמשים בהם מעיד על שלל יתרונות מדהימים שמתלווים לשמנים כמו שיפור משמעותי בהתמודדות עם חרדה, הפגה של מתח נפשי, חיזוק המערכת החיסונית, טיפול בבעיות שרירים, הפרעות בעיכול, טיפול במחלות עור ועוד. מרבית האנשים "שהתמכרו" לסגולות מעידים כי הגיבו בחשדנות רבה לשימוש בשמנים אתריים והופתעו מההשפעה האדירה שיש לשמן עליהם.

מהאתר לדלת בתוך פחות מ-48 שעות

עבור צריכה של שמנים אתריים אין צורך במרשם רופא וניתן להזמין אותם היישר מהאתר כשהם מגיעים בתוך 48 שעות מרגע ההזמנה. אם אתם לא בטוחים איזה שמן הכי נכון עבורכם, תוכלו להיכנס לאתר של naturalliving ולעבור בין השמנים השונים המוצגים באתר. ליד כל שמן ישנו הסבר מדויק של ההשפעות שהוא מעניק והתוצאות שניתן לצפות להן עם נטילת השמן. אם עדיין הסתבכתם ואתם לא בטוחים בדיוק מה יהיה הכי טוב עבורכם, תוכלו להתקשר ל-naturalliving, והמומחים כבר יסייעו לכם לבחור שמן אתרי שיעיל בהתמודדות עם חרדות או תחושות לא נעימות שמלוות אתכם במהלך היום.

המבחר הגדול שמציעה חברת naturalliving הפך אותה כיום לאחד המקומות הראשונים שאליו פונים חולים המחפשים תשובה לשאלה ״איך להתמודד עם חרדה באופן טבעי״ ולאלה הסובלים מחרדה ומרגישים כי הם ניסו כבר הכל, אך ללא הצלחה. בעזרת השמנים שתמצאו באתר תוכלו לטפל ברגשות החרדה שאתם חווים, להשאיר אותם מאחור, לנשום עמוק ולחזור לסדר יום רגוע, נעים וממוקד.

כתובת: גרניט 11, פתח תקווה

טלפון: 03-9675444

שעות פעילות:

א-ה: 20:00-07:00

ו: 14:00 – 08:00

לאתר: https://www.nlp-p.co.il/

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר