היפר חלף ירושלים (צילום: איאד אבוסרחאן)
היפר חלף ירושלים (צילום: איאד אבוסרחאן)

היפר חלף ירושלים: חלקי חילוף משומשים לכל סוגי הרכבים

אפשר לחסוך אלפי שקלים בקניית חלקי חילוף למכוניות ללא תיווך: חברת היפר חלף ירושלים בע"מ תמצא לכם פתרון לכל בעיה עם חלקי חילוף משומשים לכל סוגי הרכבים ישירות לצרכן

פורסם בתאריך: 27.5.20 07:40

הידיות של הרכב נשברו? מחפשים מנוע דיזל או בנזין לכל סוגי הרכבים? נשבר הפנס ברכב? אפשר לחסוך אלפי שקלים בקניית חלקי חילוף למכוניות ללא תיווך: חברת היפר חלף ירושלים בע"מ העוסקת בסחר ובשיווק של חלקי חילוף משומשים לכל סוגי הרכבים ישירות לצרכן מניעה לכם את הרכב ומציתה את המנוע מחדש ומעניקה פתרונות לכל סוגי הרכבים.

בלב אזור התעשייה תלפיות בירושלים שוכן לו מוסד ירושלמי וותיק העוסק מעל 40 שנה בתחום הרכב וחלקי החילוף שכבר ראה את כל סוגי המכוניות, החלקים, והתאונות. חברת היפר חלף ירושלים בע"מ הוקמה על ידי נעמי ומאיר אביטל ומנוהלת על ידי בנם דניאל אביטל. נדמה כי העסק הזה יעבור עוד הרבה שנים הלאה מדור לדור, ממש כמו מתכון סודי של עוגת גבינה נדירה. משפחת אביטל מהמוכרות והוותיקות בירושלים בכל הקשור לחלקי חילוף לכל סוגי הרכבים עבור מוסכים מורשים וחברות מובילות במשק ולקוחות פרטיים מעניקה שירות מקצועי ואמין לתושבי ירושלים ולכל חלקי הארץ. בהיפר חלף תוכלו למצוא את כל סוגי החלקים הנדירים והשמישים, לכל סוגי המכוניות החדישות והישנות. החל ממנועי דיזל ובנזין תיבות גיר, חלקי פח, פגושים, כנפיים ועד לחלקי פנים הרכב כמו: פנסים – קדמיים ואחוריים, מראות, מדחסי מזגן, ממירים קטליטיים, מנגנוני נעילה, חלונות, רדיאטורים, כל חלקי ההגה, בולמים, כל סוגי המשאבות, חלקי חשמל ועוד. הכל במקום אחד מבלי להתרוצץ בין מקומות, אתם לא תצאו מהמקום בידיים ריקות.

"מעבר למקצועיות, לשירות, לאמינות ולאחריות היתרון הנוסף שלנו קשור בחסכון הגדול של הצרכן, במקום ללכת למוסך ולשלם גם דמי תיווך אנחנו מציעים ללקוחות פרטיים להגיע ישירות אלינו במקרים של תאונה או במקרה של תקלה באחד מחלקי הרכב. אפשר למצוא הכל, מהדברים הכי קטנים כמו מראת צד שנשברה ועד חלקים אחרי תאונות מורכבות. בנוסף, אנחנו גם מפרקים רכבים שכבר אין בהם שימוש או שעברו תאונה קשה או רכבים ישנים" משתף דניאל אביטל מנהל החברה.

בנוסף למחירים הזולים ולחלקי החילוף שמגיעים עם אחריות גם את צוות העובדים בוחרים בקפידה בהיפר חלף. הצוות הינו מקצועי, ישר והגון ומעניק שירות ללקוחות גדולים וקטנים בגובה העיניים. כשמדברים על מותג ירושלמי אפשר בקלות לתת לדוגמא את חברת היפר חלף לא סתם היא פועלת במרץ כל כך הרבה שנים בנאמנות לקהל הפרטי והעסקי בכל הארץ.

הייחודיות של חברת היפר חלף ירושלים
"הנאמנות של הלקוחות החוזרים הפרטיים ובעלי המוסכים מורגשת בכל יום במשך ארבעים שנה, הלקוחות חוזרים וממליצים הלאה והשמועה עוברת מפה לאוזן, הלקוחות מדברים בעד עצמם והם יודעים שאצלנו הם יוכלו למצוא במהירות, במחיר מוזל ובאחריות מלאה את החלקים השמישים והנדירים לכל סוגי הרכבים: אמריקאיים, יפניים ועוד" משתף אביטל. היפר חלף הופכת עולמות בשביל למצוא את החלק המתאים עבורך. כמו כן, לא רק הירושלמים נהנים מהשירות והמקצועיות, ניתן לבצע הזמנות ושירות משלוחים לכל חלקי הארץ. בנוסף, אצל היפר חלף לא תשמעו אין, המלאי גדול וזמין, החברה תהפוך עולמות בשביל למצוא את החלק המתאים עבורך ויעשו הכל בשביל לא לגזול לך זמן, טרחה, וכאבי ראש מיותרים. תבקש, תקבל! גם בנושא הבטיחות החברה לא מתפשרת, קניתם חלקי חילוף, תיהנו מחלקים איכותיים ומרמת בטיחות גבוהה. לסיכום, חברת היפר חלף מעניקה שירות מלא לרכב שלכם, אם הרכב שלכם עבר תאונה ואתם מחפשים חלקי חילוף עם אחריות מלאה, או אם אחד מחלקי הרכב התקלקל ואתם רוצים להוזיל עלויות מעכשיו יש לכם למי לפנות.

02-6783296
050-7100003

https://www.hiper-helef.co.il/

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר