Home appliances in the shopping cart. E-commerce or online shopping concept. 3d

כיצד בוחרים איפה לקנות היום מוצרים לבית ולמטבח?

איך בוחרים מוצרי חשמל לבית ולמטבח? וכיצד תוכלו להשיג הבנה אמיתית לגבי איכות המוצרים? כל המידע והטיפים שחשוב שתכירו לפני רכישת מוצרי חשמל חדשים למטבח או לבית

פורסם בתאריך: 1.6.20 12:22

המטבח של היום הוא ממש לא מה שהיה פעם, ושפע של מוצרי חשמל עשויים להפוך את החיים לקלים הרבה יותר. במטבח המודרני, ובכל הבית בכלל, מוצרי חשמל קטנים כגדולים שעוזרים לנו להגיע לאיכות חיים טובה יותר, בקלות ובנעימים. רק במטבח אפשר למצוא בדרך כלל מספר רב של מוצרי חשמל ביניהם תנור, מקרר, מיקרוגל, טוסטר אובן, מיקסר, בלנדר, מכונת קפה, ועוד ועוד – כולם משמשים אותנו על בסיס קבוע.

כשמגיע הזמן להתחדש במכשיר חשמל לבית או למטבח, אנחנו מבקשים למצוא מכשיר חשמלי יעיל, שהיכולות שלו יצדיקו את ההשקעה. אם אנחנו מחפשים מקררים מומלצים: חשוב לנו למצוא אחד בעל נפח מתאים, סידור פנימי נוח, פעולה שקטה ועוצמתית, מנגנון לשמירה על טריות המזון ועוד תכונות שיהפכו את השימוש במקרר נוח ומתאים לנו. אם זה בלנדרים או מיקסרים מומלצים, אנחנו בדרך כלל מחפשים מכשיר יעיל ואמין, שיפעל למשך שנים רבות, בעל מנוע עוצמתי (המקצר את משך הפעילות להשגת התוצאה הרצויה) ואחריות.

איך מוצאים מוצרי חשמל לבית ולמטבח? איך בוחרים את האחד המתאים לנו? וכיצד נוכל להשיג הבנה אמיתית ואובייקטיבית בנוגע לאיכותו של כל מוצר חשמלי שאנחנו מבקשים לרכוש? כל המידע והטיפים שחשוב שתכירו לפני רכישת מוצרי חשמל חדשים למטבח או לבית – לפניכם.

1 – דעו מה אתם מחפשים

מוצרים חשמליים כרוכים בדרך כלל בהוצאה כספית לא מבוטלת. במרבית המקרים, ככל שהמכשיר החשמלי שאתם מתעניינים בו מציע שימושים מגוונים ופונקציות מרובות יותר, כך עלותו יקרה יותר (לרכישה, ולעיתים גם לאחזקה). על כן חשוב לדעת רגע לפני שאתם צוללים אל מגוון מוצרי החשמל הרלוונטיים לכם, מה בדיוק אתם צריכים. הנה כמה דוגמאות:

  • אם אתם מחפשים מקרר חדש לבית או לעסק, חשוב שתרכשו מקרר בגודל ובנפח שמתאימים לכם. ככל שתבחרו מקרר גדול יותר, כך עלות הרכישה וצריכה החשמל שלו יעלו. אם אתם משתמשים במקרר בעיקר לקירור משקאות ומוצרים קנויים, אם לא מדובר בדירה המשמשת למספר רב של אנשים, אם אין צורך לבחור במקרר גדול – בחרו במקרר קטן ופשוט ותחסכו כסף רב גם ברכישה וגם באחזקה.
  • חשוב לזכור כי ככל שאתם בוחרים במוצרים מחוכמים ומגוונים יותר, כך בדרך כלל מדובר במכשירי חשמל בעלי מנגנונים מורכבים שעלולים להתקלקל. אם תדעו מה אתם צריכים ואיך אתם מתכוונים להשתמש במכשיר החשמלי שאתם מבקשים לרכוש, תדעו באילו תכונות מוטב שלא להשקיע, ותוכלו לרכוש מכשיר חשמלי אמין יותר, נוח יותר לשימוש וידידותי יותר.
  • לצד אלה, חשוב לזכור כי מאפיינים בסיסיים כמו עוצמת המנוע, מוניטין היצרן והיקף האחריות הניתנת עבור המוצר, הם רלוונטיים תמיד, וכי במאפיינים כאלה חשוב לבחור את הטוב ביותר על מנת להבטיח שהרכישה שלכם תהיה טובה והמכשיר החשמלי החדש ישרת אתכם למשך זמן רב ובנאמנות.

2 – חפשו סקירות מקצועיות וביקורות של משתמשים אובייקטיביים

כל מוצר חשמלי מכיל תיאורים מקיפים בנוגע למאפיינים והיכולות שלו. באתרי היצרנים או היבואנים, באתרי המכירות ואצל משווקים, תמצאו מחמאות ותיאורים מפליגים על יכולות המוצר – אל תשכחו כי מדובר בטקסטים שיווקיים שמטרתם לשכנע אתכם כי מדובר במוצר אופטימאלי, להדגיש את יתרונותיו ולעיתים לצייר תמונה שמטשטשת חסרונות או מאפיינים שיתאימו לכם פחות. על כן, חשוב שתיעזרו בסקירות וביקורות אובייקטיביות של משתמשים במוצר.

ברחבי הרשת תמצאו שפע של סקירות אובייקטיביות ומקצועיות, לא רק מטעם אנשי מקצוע אלא גם מטעם משתמשים שרכשו את המוצר ומשתמשים בו. מסקירות וביקורות אלה תוכלו ללמוד על פעילות המוצר החשמלי לאורך זמן, על היתרונות והחסרונות בשימוש בו אצל אחרים, ועוד.

בנוגע לסקירות של מוצרים מומלצים Finder.co.il הוא אתר מוביל שמכיל ביקורות וסקירות מקצועיות של מוצרי חשמל רבים, לבית ולמטבח. תמצאו המלצות נוספות באתרים שונים, שנכתבו על ידי לקוחות וירחיבו בנוגע ליתרונות והחסרונות של כל מוצר חשמלי שאתם שוקלים לרכוש, מתוך הניסיון האישי שלהם.

טיפ: כל מוצר חשמלי שתחפשו ביקורות בנוגע אליו ברחבי הרשת, יסוקר לחיוב וגם לשלילה. יש לקוחות שפחות נהנים ממוצרים שעשויים לשרת אתכם היטב. לכן חשוב לקרוא גם סקירות אובייקטיביות וגם שפע של ביקורות, לברור את העיקר ולהתייחס למסרים מעשיים רלוונטיים תוך שתתרשמו באופן כללי משביעות הרצון הממוצעת של רוכשים במוצר. אל תיבהלו מביקורות רעות – אם מדובר במיעוט לצד ביקורות וסקירות חיוביות רבות, ייתכן שהביקורת אינה מייצגת.

3 – למה זול הוא לפעמים בעצם יקר?

המחיר הוא משתנה משמעותי בבחירת מוצרים לבית ולמטבח, וכך אמור להיות. ביחד עם זאת, חשוב לזכור כי במיוחד במוצרי חשמל, משתלם להשקיע קצת יותר ולקבל מוצר אמין ואיכותי. לדוגמה: ברשימת מיקסרים מומלצים תמצאו לעיתים מיקסרים בעוצמות פעילות שונות. קחו בחשבון כי ככל שעוצמת המנוע של המיקסר היא נמוכה יותר, כך פעילותו תהיה איטית יותר וייקח לכם יותר זמן להגיע לתוצאה הרצויה, ביחס לאותה פעולה במיקסר בעל מנוע עוצמתי יותר. לכן, אנחנו ממליצים בהחלט להתחשב במחירי המוצר, אולם ביחד עם זאת לא להתפשר על איכותו. במקרים בהם אנחנו בוחרים מוצרי חשמל שנשתמש בהם לעיתים קרובות, במחיר זול על חשבון איכות הפעולה שלו – ייתכן שנמצא את עצמנו נאלצים לרכוש מכשיר נוסף מאותו הסוג בתוך זמן קצר, מה שבסופו של התהליך, הוא ללא ספק פחות משתלם.

טיפ: אם כבר בחרתם את המוצר החשמלי שאתם מעוניינים בו, חשוב שתדעו כי אותם מוצרים חשמליים נמכרים באתרים ובחנויות שונות במחירים שונים, בפערים שמגיעים לעשרות אחוזים. גם אם כבר בחרתם את המוצר והדגם שאתם מעוניינים לרכוש – חשוב לבצע גם סקר שוק, ולבחור את המוצר המתאים לכם בחנות או באתר המציעים אותו בתנאים מתאימים, עם משלוח נוח והתקנה אם צריך – ובמחיר הזול ביותר שתוכלו למצוא.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר