שידת החתלה לתינוק VOX (צילום: באדיבות VOX)
שידת החתלה לתינוק VOX (צילום: באדיבות VOX)

שידות החתלה לתינוק: VOX מציגים שידת החתלה יפהפייה ועמידה

שידת החתלה נוחה ומעוצבת לעילא איננה רק עוזרת לכם לטפל בילדיכם ומעניקה לכם אזור אחסון, אלא גם מוסיפה צבע וסגנון לחדר הילדים. בשביל לעזור לכם למצוא שידה שכזו, הכנו עבורכם כתבה על חברת הריהוט הפולנית VOX

פורסם בתאריך: 9.6.20 15:15

שידת החתלה נתפסת בעיניי הורים רבים כפריט שישמש אותם אך ורק לתקופה קצרה – הילד שלהם ייגמל מחיתולים ומיד לאחר מכן לא יהיה כל צורך בשידה. מדובר במסקנה הגיונית שכן המונח "שידת החתלה" מייצר קונוטציה של שימוש עבור צורך מרכזי אחד: החתלה. אולם לפני המילה "החתלה", מגיעה גם המילה שידה, וכאן מדובר במוצר שמצוי כמעט בכל בית ויכול להחזיק לתקופת זמן ארוכה. אז האם יש שידת החתלה שיכולה להפוך לשידה סטנדרטית וכך לשמש אותנו עבור שנים רבות קדימה?

שידת החתלה לתינוק VOX (צילום: באדיבות VOX)

שידת החתלה לתינוק VOX (צילום: באדיבות VOX)

בחברת הריהוט הפולנית "VOX" שכבר זכתה להצלחה ברחבי העולם, אחד מהעקרונות המנחים שעבורו מעניקה החברה תשומת לב יתרה הוא פונקציונאליות. כלומר, היכולת של פריט ריהוט להשתנות בהתאם לרצונותינו ולאור זאת, לשמש אותנו עבור צרכים שונים ומגוונים ולהישאר בביתנו לתקופת זמן ארוכה. בשידת החתלה הדבר ללא ספק מתבקש ועל כן אין זה פלא ששידות החתלה רבות שתוכלו למצוא בחנות היבואן החדשה של החברה בישראל משתנות על מנת שהן יוכלו גם להוות שידות סטנדרטיות ומעוצבת לעילא.

אך לפני שנדבר על השימושים השונים של המוצר, אולי כדאי שנבין קודם כל כיצד בכלל הופכות חלק משידות ההחתלה של "VOX" לשידות סטנדרטיות ומהממות ביופיין? ובכן, שידת ההחתלה מורכבת ממגש החתלה ומהשידה עצמה. את המגש מרכיבים בקלות על גבי החלק העליון של השידה, כך שהוא יושב עליה ביציבות. כאשר ילדינו נגמל מחיתולים, כל שעלינו לעשות הוא להסיר את המגש ואנו מקבלים שידת החתלה יפהפייה.

שידת החתלה לתינוק VOX (צילום: באדיבות VOX)

שידת החתלה לתינוק VOX (צילום: באדיבות VOX)

שידת ההחתלה יכולה לשמש אותנו לא רק עבור חדר הילדים, אלא גם עבור כל חלל מגורים בו נבחר. הסיבה לכך שהשידה יכולה להתאים לכל חדר בביתנו נעוצה בעיצוב. כיאה לשלל הרהיטים המהממים של חברת "VOX", גם שידות ההחתלה מעוצבות באופן יצירתי ומסוגנן. אתם מוזמנים לבחור מבין מגוון הצבעים החמים בהן צבועות השידות כמו גרפיט, לבן, עץ ועוד. לעתים אף משולבים כמה גוונים בשידה על מנת להקנות לה מראה ייחודי ומעניין.

מלבד הגוונים החמים והיפהפיים של שידות ההחתלה, חשוב לזכור שהשידה משמשת אותנו קודם כל למטרות אחסון. בחנות היבואן הרשמית של  "VOX"בישראל, אשר ממוקמת בפתח תקווה, תוכלו למצוא שידות עם מגירות ומדפים שמעוצבות במגוון טקסטורות וגדלים שונים. כל אחד מוזמן להגיע לחנות ולבחור מוצר המתאים הן לעיצוב הכללי של הבית והן למידותיו של חלל המגורים בו יהיה מעוניין להעמיד את השידה.

שידת החתלה לתינוק VOX (צילום: באדיבות VOX)

שידת החתלה לתינוק VOX (צילום: באדיבות VOX)

השידה הסטנדרטית הופכת בקלות לשידת החתלה ולהיפך, הודות למגשי ההחתלה הדקורטיביים והאיכותיים של החברה שמציעים מספר יתרונות: גודל רחב המתאים לתינוקות בגבהים שונים, עיצוב יפהפייה והרכבה פשוטה על גבי השידה. כל מגש מתאים לשידה אחרת בעיצובו ובמבנהו, כך שהוא משתלב עמה באופן מושלם.

חשוב לזכור שהיציבות של מגש ההחתלה, איכותו ועמידותו עומדות מעל הכול, שכן המאפיינים הללו חשובים מאוד לבטיחות ילדיכם. ב"VOX" מקפידים מאוד על כל אלה ועל כן כלל מגשי ההחתלה של החברה עומדים בתקנים הישראליים. נוסף על כך, תוכלו לרכוש בחנות מגוון אקססוריז נלווים שיכולים לשדרג הן את השידה והן את חלל המגורים בו הן נמצאות, כמו למשל סדינים, מנורות, שטיחים ועוד. זאת, לצד מגוון רהיטים מהממים שתוכלו לבחור מביניהם בחנות היבואן הרשמית.

VOX ריהוט ועיצוב לבית

כתובת: בן ציון גליס 18, פתח תקווה

טלפון נייד: 054-3434068

טלפון: 03-6610033

פקס: 03-6610034

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור ל-VOXBOX

קישור לאינסטגרם

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר