הדברה ירוקה (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
הדברה ירוקה (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

כל מה שרציתם לדעת על הדברה ירוקה

מה חשוב לברר לפי הזמנת מדביר הביתה? מהי הדברה ירוקה ומה היתרונות שלה? מתי כדאי לבצע הדברה ירוקה? כל התשובות בכתבה זו

פורסם בתאריך: 6.7.20 18:04

נמאס לכם מהמזיקים בסביבת הבית? מחפשים חברת הדברה מקצועית שתספק לכם את כל הפתרונות לבעיות המזיקים בדירה או בעסק? מדביר מקצועי מטעם המדבירים שלי יספק את כל שירותי ההדברה שתזדקקו להם. אך אילו דברים יש לוודא לפני הזמנת מדביר הביתה? מה זו הדברה ירוקה ומה היתרונות שלה? על שאלות אלו נענה במאמר הבא על מנת שתוכלו לדעת מה לעשות ואיזו הדברה אתם צריכים לפעם הבא שתרצו להזמין שירותי הדברה.

מה הם היתרונות של הדברה מזיקים ירוקה?

ישנם מספר יתרונות להדברה ירוקה על פני שירות הדברה רגיל אותם צריך לקחת בחשבון לפני הזמנת הדברה לבית או לעסק:

ידידותית לסביבה: החומרים בהם משתמשים להדברה ירוקה מופקים מצמחים (לרוב מחרצית) ומכילים פירוטראידים שהם רעלים הקוטלים את החרקים המזיקים אך הם פחות מזיקים משמעותית לבני אדם.

חזרה מהירה: הדברה ירוקה מאפשרת חזרה מהירה לשטח המרוסס והיא מתאימה בדיוק לאנשים עסוקים הצריכים לחזור לדירה או למשרד. החזרה לשטח מתאפשרת כבר לאחר שעה לאחר שהחומרים נספגו היטב בקרקע אלא אם כן מדובר במקרים של נשים בהיריון או ילדים עד גיל 4 (4 שעות) ובעלי חיים (8-12 שעות) בהם יש צורך לקחת מקדם ביטחון גדול יותר.

יעילה נגד מגוון מזיקים: בנוסף לכל היתרונות הדברה ירוקה יעילה נגד מגוון מזיקים כמו: עכבישים, נדלים, נמלים, תיקנים, דגי כסף ועוד. כך שניתן לבצע הדברה ירוקה בשביל להיפטר מכמה סוגי מזיקים במקביל.

מתי כדאי לבצע הדברה ירוקה?

תמיד כדאי לבצע הדברה בכדי להיות בטוחים ורגועים, אך ישנם מצבים שכדאי להרים את הטלפון מיד ולקבוע הדברה.

לפני מעבר דירה: רגע לפני שאתם עוברים לדירה חדשה או פתוחים את העסק החדש בהקבלה למגזר העסקי, זה זמן מושלם לבצע הדברה נוחה שכל השטח יספוג את חומר ההדברה בצורה יעילה וטובה.

לפני תחילת הקיץ: בעונת הקיץ חרקים רבים אוהבים לצאת ממקומות המסתור שלהם, הדברה מזיקים ירוקה לפני הקיץ כמקדם ביטחון תוכל להבטיח קיץ רגוע ושקט ללא היתקלות במזיקים מיותרים.

סממנים של נגיעות: אם נתקלתם בסימפטומים של נגיעות מזיקים בכל זמן, אפילו אם אין הדבר מעיד על שטח נגוע בצורה קיצונית, עדיף לקחת את הצד הבטוח ולהזמין הדברת מזיקים כללית שתמנע מהנגיעות להתפשט.

מה כדאי לברר לפני הזמנת הדברה ירוקה?

לפני שאנחנו מזמינים כל בעל מקצוע לבית או לעסק חשוב לבדוק פרטים מסוימים בשביל לוודא שאכן אנו מזמינים איש מקצועי מנוסה ומוסמך שידאג לבצע את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר.

אחריות: חשוב לבדוק שחברת ההדברה דרכה אנו מזמינים את הדברה לבית או לעסק מספקת ללקוחותיה אחריות כי הבעיה תיפתר, ובמקרה שלא החברה תדאג לבצע את הפעולות הנדרשות לפתור את הבעיה. חברת הדברה מקצועית תדאג לספק אחריות לכל לקוח לאחר סיום ההדברה כדי שיוכלו לסייע במקרה הצורך.

רישיון מדביר: כשאנחנו מזמינים מדביר חשוב לוודא כי המדביר שיגיע אלינו הוא בעל רישיון הדברה תקף מטעם המשרד להגנת הסביבה ומוסמך לבצע את הפעולות הכרוכות בהדברה שהזמנו.

חומרים המאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה: על מנת לבצע הדברה יעילה, חשוב להזמין חברה אשר משתמשת בחומרים המאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה. שימו לב, שימוש בחומרים שאינם מאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה עשוי לגרום נזק ולכן חשוב ביותר לוודא כי אכן מדובר בחומרים מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה.

 

לסיכום, הדברה ירוקה היא הדברה יעילה אשר תספק פתרון מעולה למגוון מצבים וכדאי לבצע אותה לפני שמצב הנגיעות הופך לקיצוני. יש לוודא כי חברת ההדברה שממנה אנו מזמינים את השירות עומדת בקריטריונים של המשרד להגנת הסביבה כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם נכון וליהנות מבית נטול מזיקים.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר