פורץ דלתות (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
פורץ (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מה לעשות לפני הזמנת פורץ דלתות

אילו דברים חשוב לבדוק לפני הזמנת פורץ דלתות? כמה עולה לבצע פריצת דלת? אלו סוגי מנעולים קיימים לדלתות? ומה לעשות כדי כדי לוודא שמצב כזה לא יחזור שוב? כל התשובות בכתבה

פורסם בתאריך: 6.7.20 18:19

אתם חוזרים בשעת לילה מאוחרת מבילוי, כל מה שאתם רוצים כרגע זה רק להיכנס בחזרה לבית, אך לפתע המפתח נתקע בדלת ואתם מרגישים חסרי אונים. מזל שיש מנעולן מקצועי שידאג להגיע בכל שעה בכדי לפרוץ כל מנעול או דלת. נכון שלא היינו רוצים להזדקק לו אך לפעמים אנו מאולצים על ידי הנסיבות להזמין איש מקצוע גם בשעה מאוחרת בלילה, לכן חשוב שיהיה לנו איש מקצוע שנוכל לסמוך עליו להגיע במהירות בכל שעה ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.
אך אילו דברים נבדוק לפני הזמנת פורץ דלתות? ומה תהיה העלות של פריצת דלת? על שאלות אלו ננסה לענות במאמר הבא כדי שבפעם הבא שתזקקו לבעל מקצוע תדעו מה לעשות.

אילו דברים חשוב לבדוק לפני הזמנת פורץ דלתות?

ישנם פרטים שחשוב לעבור עליהם לפני הזמנת איש מקצוע הביתה בכלל ופורץ דלתות בפרט, כך שתהיו בטוחים שאתם מזמינים איש מקצוע ישר ומקצועי.

הצגת תעודה: כאשר אנו מזמינים כל סוג מנעולן או איש מקצוע חשוב לבקש ממנו להציג תעודת מנעולן מוסמך (או המקצוע של אותו בעל מקצוע) על מנת שתוכלו לדעת כי אכן מדובר בפורץ דלתות שרכש השכלה בתחום וידאג לבצע עבודה איכותית מבלי לגרום נזק לדלת.

הצגת אישור מטעם משטרת ישראל: דבר נוסף שחשוב לוודא זה שיש לפורץ הדלתות אישור מטעם המשטרה לבצע פריצות, לא הרבה אנשים יודעים אבל ביצוע פריצות בהסכמה ללא אישור מהמשטרה זו עבירה על החוק, לכן חברת מנעולנות מקצועית תדאג לספק אנשי מקצוע עם אישורים מהמשטרה ותעודות הסמכה.

המלצות מטעם לקוחות קודמים: כיום ניתן למצוא את כל ההמלצות והביקורות באינטרנט וברשתות החברתיות, לפני שאנו מזמינים בעל מקצוע כדאי לחפש קצת פידבקים חיוביים או שליליים אם יש במרשתת, כדי שנוכל להיות בטוחים שאנחנו מזמינים פורץ שהשאיר לקוחות מרוצים.

כמה עולה לבצע פריצת דלת?

מחיר פריצת דלת משתנה ממקרה למקרה, ישנם פרמטרים שונים הקובעים את עלות הפריצה:

רמת החומרה של התקלה: אחד המשתנים העיקריים זו רמת החומרה של התקלה, שקובעת את אופי הפריצה ובאילו כלים פורץ הדלתות ישתמש בכדי לבצע את הפריצה, כך למשל, אם המנעול התקלקל או שהמפתח נשבר הפריצה תהיה יותר מסובכת ממקרה של איבוד מפתח ומנגנון נעילה תקין.

סוג הדלת: דלתות שונות במנגנוני הנעילה שלהן וברמת המיגון שלהן, ישנן דלתות שיותר קל לפרוץ מאחרות עם מנגנוני נעילה פשוטים יותר ועבודת הפורץ תהיה קלה יותר.

שעת הקריאה לפורץ: משתנה נוסף שנשכח לעתים הוא שעת הזמנת הפריצה, בשעת לילה תעריף פריצת הדלת יעלה.

אלו סוגי מנעולים קיימים לדלתות?

לאחר שפרצנו את הדלת חשוב לבצע החלפת מנעול אם יש בכך צורך, אפילו כמקדם ביטחון שיאפשר לנו לישון בשקט בלילה. כיום קיימים מגוון רחב של סוגי מנעולים שנוכל לבחור מהם:

מנעול רתק: זהו מנעול אשר מרתק את הדלת למשקוף. מנעול זה הופך את הפריצה לבית לקשה, מורכבת וארוכה יותר. נוסף על זאת, מדובר במנעול אשר ירחיק את הפורץ מהבית.

מנעול צילינדר: מנעול הבנוי על עיקרון הצילינדר – באמצעות סיבוב המפתח המנעול נפתח. מנעול צילינדר הוא אחד המנעולים הנפוצים ביותר בעולם. המנגנון של המנעול פועל לפי המפתח אשר לו זיזים ובליטות מותאמים .כאשר המפתח מזיז את הפינים בצורה המדויקת פתיחת המנעול מתאפשרת.

מנעול ביומטרי: נוסף על המנעולים אשר הוזכרו, בשנים האחרונות ניתן לראות מנעולים חדשים ומשוכללים יותר כמו מנעול ביומטרי. מנעול ביומטרי מאפשר כניסה על ידי טביעת אצבע או קריאת תווי פנים והוא אפקטיבי מאוד אך יקר.

 

לסיכום, חשוב לוודא שאנחנו מזמינים פורץ דלתות מקצועי לטפל בסיטואציה שנקלענו אליה עם בירורים לפני הקריאה, חשוב גם לוודא שהמחיר תואם את הסיטואציה ולבצע החלפת מנעול או שכפול מפתחות במקרה הצורך כדי לוודא שמצב כזה לא יחזור שוב.

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר