שולחן מתוקים לאירוע (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
שולחן מתוקים לאירוע (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

שולחן מתוקים לאירועים – החלק החסר

אתם משקיעים זמן, כסף ורעיונות באירוע שלכם ובכל זאת חסר משהו שיקפיץ הכל ויתן את הייחודיות - שולחן מתוקים ישאיר למוזמנים טעם מתוק בפה ולא ישכחו את האירוע שלכם. הכתבה תעזור להתאים לעצמכם את בר הקינוחים המושלם

פורסם בתאריך: 6.7.20 18:25

בשנים האחרונות עולה הפופולריות של ברי מתוקים ושולחנות קינוחים באירועים, יותר ויותר אנשים אשר מתכננים אירוע גדול או קטן ככל שיהיה, מבינים כי זה בדיוק החלק החסר של פאזל תכנון האירוע, מעין טאץ' אחרון ומתוק לקינוח שידאג להשאיר את כל מוזמני האירוע עם טעם מתוק בפה. אך מה הם היתרונות של בר מתוקים באירוע? ומה ניתן למצוא בשולחנות מתוקים?
על שאלות אלו ננסה לענות במאמר הבא בכדי לעזור לכם להתאים לעצמכם את בר הקינוחים המושלם בשבילכם בפעם הבא שאתם מתכננים אירוע.

היתרונות בשולחנות מתוקים באירועים

ישנן מספר יתרונות בשולחן מתוק באירוע:

הוספת צבע ועניין: לשולחן מתוקים יש נוכחות מרשימה באירוע, בר קינוחים או שולחן מתוקים לרוב יהיה מעוצב בצורה מרשימה וססגונית המושכת את העין, לרוב את העיצוב תספק החברה שסיפקה את שולחן המתוקים, אך בעל האירוע יוכל לעצב בעצמו את רקע השולחן, עיצובו ואפילו את הקינוחים המוגשים עליו, כך בעל האירוע יוכל להתאים את שולחן המתוקים לנושא האירוע אם יש בכך צורך.

אטרקציה צדדית מיוחדת: שולחן מתוקים בדרך כלל לא יהיה האטרקציה המרכזית של האירוע, אך הוא מהווה אטרקציה צדדית מתוקה ומיוחדת המראה שהושקעה מחשבה בתכנון האירוע ובהנאת האורחים.

משאיר טעם מתוק בפה: לרוב משהו קטן ומתוק הוא בדיוק מה שכל אורח צריך בשביל לסיים את הערב כמו שצריך, רמות הסוכר בגוף צונחות או אחרי ארוחה מלאה ומספקת, קינוח קטן זה מה שיעשה את העבודה וידאג להשאיר כל אורח מסופק.

מה ניתן למצוא בשולחנות מתוקים?

כיום מגוון שולחנות המתוקים הוא רחב בניסיון להתאים לכל סוג אירוע שיהיה כדי שכל בעל אירוע יוכל לעצב לאירוע שלו בר קינוחים שיתאים לאווירת האירוע.

שולחן מתוקים קלאסי: בר קינוחים עם קלאסיקות קינוחים כמו: קאפקייקס בעבודת יד, מפל שוקולד, כוסות קינוחים, עוגות ועוד. כמו כל שולחנות המתוקים ניתן לעצב את שולחן המתוקים ולבחור את הקינוחים שיהיו בו.

שולחן מתוקים פרווה: אחוז לא קטן מהאירועים היום מתבצעים באולמות כשרים או שחלק מהמוזמנים לאירוע שומרי כשרות, במקרים אלו ישנם שולחנות מתוקים פרווה הכוללים קינוחים פרווה מפנקים כמו: מוס שוקולד מריר, פאי תפוחים, בצק עלים עם קצפת משמנת צמחית. חברת מקצועית המספקת שירותי שולחנות מתוקים תדע לספק פתרונות גם לקהל שומר כשרות כך שאין לכם מה לדאוג.

אלטרנטיבות בריאות: כמו שציינו מקודם מגוון שולחנות המתוקים והביקוש של הקהל לשולחנות מתוקים שונים הוא עצום לכן ניתן למצוא שולחנות מיוחדים כמו שולחן מתוקים טבעוני, שולחן מתוקים ללא גלוטן ואפילו בר פירות אקזוטיים שיוסיף צבע וססגוניות לכל אירוע.

דברים שחשוב לבדוק לפני הזמנת שולחן מתוקים לאירוע

כמו לפני כל הזמנת שירות ישנם דברים שצריך לבדוק לפני הזמנת שולחן מתוקים לאירוע:

תכנון מדויק: חשוב לתאם ולבדוק את כמות הקינוחים והמתוקים שמקבלים בחבילה שהזמנתם בהתאם לכמות האורחים האירוע.

הכשר: אם האירוע כשר חשוב לוודא מהי הכשרות של החברה המספקת את שולחן מתוקים.

מיקום שולחן המתוקים: חשוב לבדוק האם יש מקום מתאים להציב את שולחן המתוקים בכך שהצבעוניות והססגוניות שלו תתפוס את העין של האורחים וכמובן שתהיה גישה לכל האורחים לקינוחים שעל השולחן.

המלצות של לקוחות קודמים: אם אתם לא בטוחים לגבי החברה שאתם מזמינים ממנה את הקינוחים, תוכלו תמיד לבדוק המלצות לגבי אותה חברה ולהתייעץ עם לקוחות שכבר שכרו את שירותי החברה.

לסיכום, שולחן מתוקים יכול להרים את הרמה של כל אירוע, אך לפני הזמנה חשוב לוודא איזה שולחן מתוקים ובאיזה עיצוב הכי יתאים לאופי האירוע, אילו קינוחים כדאי לכלול בשולחן וכמובן מאיפה כדאי להזמין כדי שהאירוע יהיה מושלם.


כתבה שיוקוית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר