שיקום מבנים ושיפוצים (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
שיקום מבנים ושיפוצים (צילום: צילום א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

קבוצת עידן מובילה את ענף הבניה שיקום מבנים, בניית בתים פרטיים והוספת מרפסת

קבוצת עידן היא אחת החברות המובילות בענף הבניה שעוסקות בחידוש ושיפוץ מבנים כאשר מאחוריה מספר רב של פרויקטים אותם ביצעה בהצלחה לשביעות רצונם של לקוחותיה

פורסם בתאריך: 6.7.20 18:33

אין ספק שאחת לכמה שנים כל בניין מגורים זקוק לשיפוץ כזה או אחר. לעיתים השיפוץ יהיה שיפוץ קל הכולל צביעה או חידוש המעטפת של הבניין אך אחת לכמה שנים אין מנוס וצריך לעשות לבניין המגורים שיפוץ מקיף. רוב בנייני המגורים בארץ ישנים יחסית ונבנו לפני עשרות שנים ועל כן יש לבצע שיפוץ מקיף שכולל בין היתר את חיזוק היסודות, שיפוץ הלובי והקומות, החלפת מערכת האינטרקום ועוד מספר אלמנטים שבעיקר ישפרו את הניראות של הבית ויקדמו אותו מהשנה בה הוא נבנה לשנת 2020. קבוצת עידן היא אחת החברות המובילות בענף הבניה שעוסקות בחידוש ושיפוץ מבנים כאשר מאחוריה מספר רב של פרויקטים אותם ביצעה בהצלחה לשביעות רצונם של לקוחותיה.

מדוע נרצה לשפץ את הבניין ?

אז כפי שציינו כבר בנייני מגורים רבים בארץ נבנו לפני עשרות שנים ואינם עומדים בסטנדרטים של העיצוב שנהוג כיום. לכן על מנת לשפר את הניראות של הבניין שלנו אנו חייבים לבצע שיפוץ מקיף של הלובי, שטחים משותפים כמו חדר אופניים, חדר האשפה, חדרי המדרגות, הקומות עצמן, שיפוץ המעלית ועוד אלמנטים ברחבי הבניין שיעזרו לו להיראות חדש יותר.

אותו שיפוץ משפיע ביחס ישר על ערך הנכס ומעלה אותו לאחר גמר השיפוץ שכן הדירה שלכם תהיה שווה יותר אם דאגו לשיפוץ הבניין ולניראות שלו. סיבה נוספת ולא פחות חשובה שבגינה נרצה לדאוג לשיפוץ הבניין שלנו הוא בהיבט הבטיחותי. בניינים רבים נבנו בעבר בסטנדרט בטיחותי שתאם את אותה תקופה אך כיום ישנם סטנדרטים מחמירים יותר בהם בונים מבנים בדגש על חיזוק היסודות של המבנה.

קבוצת עידן מבצעת מגוון של עבודות לשיקום מבנים כמו הוספת עמודי תמך, חידוש המעטפת החיצונית, אטימת סדקים במבנה ועוד פעולות רבות על מנת להבטיח את הבטיחות של הבניין שלכם על מנת שלא יוגדר על ידי העירייה כבניין מסוכן.

בניית מרפסות

תחום נוסף שקבוצת עידן מתמחת בו וביצעה בו פרויקטים רבים הוא הוספת מרפסות מפלדה לבנייני מגורים. בעבר לא היה נהוג לבנות בנייני מגורים משותפים עם מרפסות לכלל הדירות אך כיום זהו שיפוץ מאוד פופולרי בקרב בנייני מגורים שכמובן מחפשים להעלות את ערך הנכס שלהם ביחד עם העלאת איכות החיים של הדיירים. מרפסת מצד אחד מגדילה את שטח הנכס ובכך מעלה את ערכו ומצד שני מאפשרת לנו להנות ממרחב חיצוני מדהים.

קבוצת עידן מתמחה בהוספת מרפסות פלדה תוך משך זמן קצר שנע בין חודשיים לארבעה חודשים בהתאם לגודל הפרויקט כמובן. מעבר ליתרון של זמן שיפוץ קצר מרפסות מפלדה מביאות עימן יתרון שהשיפוץ עצמו פחות מרעיש ופחות מלכלך ולכן ידידותי יותר לשכנים ולבניינים סביב שסובלים פחות ביחס לפרויקט בניה של מרפסות מבטון.

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר