התקנת מזגן (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
התקנת מזגן (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

שירותי התקנת מזגנים – אל לכם להקל ראש בבחירת מתקין המזגנים שלכם

מהו מזגן מיני מרכזי ומהו מזגן עילי? במה כרוכה ההתקנה ומה ההשלכות על העלויות? ואיך בוחרים נכון את מתקיני המזגנים הטובים ביותר?

פורסם בתאריך: 7.7.20 08:12

לא מעט אנשים המעוניינים להתחדש עם מזגן חדש לקראת חודשי הקיץ החמים משקיעים רבות בבחירה נכונה של המזגן הטוב והמתאים ביותר לצרכים שלהם בעוד שאת מתקין המזגנים הם בוחרים באופן שרירותי למדי. על כן חשוב להדגיש כי במצבים מסויימים בחירת מתקין המזגנים חשובה אף יותר מבחירה מושכלת של מזגן חדשני ומתאים לצרכים שלכם. ישנם לא מעט מתקיני מזגנים שאינם מספיק אמינים ומקצועיים אשר יכולים לחולל נזקים של ממש בדירתכם. לכן, אל לכם להקל ראש בבחירת מתקין המזגנים שלכם.

התקנת מזגנים מיני מרכזיים – לעיתים עלות ההתקנה גבוהה יותר מעלות המזגן עצמו

עלות התקנת מזגן מיני מרכזי עלולה לעלות על מחיר המזגן עצמו. מזגן מיני מרכזי כולל מנוע אחד גדול ועוצמתי אשר יצליח לקרר/לחמם את כל חלל הדירה שלכם באופן אחיד. על מנת שתוכלו ליהנות ממזוג אוויר אחיד בכל הדירה, מתקין המזגנים שלכם ידרש להכין תשתיות הכוללות חציבה בקירות, הנמכת תקרות ולא מעט עבודות גבס. כל הליך התקנת מזגן מיני מרכזי אינה פשוטה כלל ובחירה במתקין שאינו מספיק מקצועי ואמין עלולה לגרור עלות התקנה גבוהה בעשרות אחוזים מהמחיר הממוצע וכמובן לא מעט תקלות ופגיעות קשות בדירה עצמה.

פגיעה באטימות חדרי הממ"ד – התקנה שאינה מקצועית תוריד את ערך הדירה שלכם

בשונה ממזגן מיני מרכזי, מזגן עילי יצליח לקרר/לחמם רק את החלל בו תבחרו למציב אותו. מזגן זה כולל שני חלקים בלבד, המנוע אשר ממוקם מחוץ לדירה שלכם והחלק הפנימי אשר ממוקם בחדר שתרצו לקרר/לחמם. התקנה של מזגן עילי אמנם פשוטה וזולה יותר אך גם במקרה זה חשוב לבחור נכון את מתקין המזגנים שלכם בקפידה. התקנת מזגן עילי תעלה לכם כ 300 שקלים במידה ולא תידרשו להארכת צנרת או התקנה בחדרי ממ"ד.

במקרים של תוספת צנרת או התקנה בחדרי ממ"ד המחירים יעלו מעט. חברת התקנת מזגנים מיכאל ובוריס תאפשר לכם להיות סמוכים ובטוחים ברמת מקצועיות ואמינות של מתקיני המזגן שלכם. חשוב לדעת שהתקנה שאינה נכונה ומותאמת להנחיות בחדרי ממ"ד עלולה לגרור פגיעה באטימות החדר והורדה של ערך הדירה כולה.

כך תדעו לבחור נכון את מתקיני המזגנים הטובים ביותר

ישנם לא מעט מתקיני מזגנים אשר מכירים היטב את כל ההנחיות על מנת לוודא שהתקנת המזגן לא תפגע בערך הדירה אך מנגד ישנם רבים נוספים שאינן מספיק בקיאים ומקצועיים בתחום. לכן, התקנת מזגן בירושלים בצורה טובה ומקצועית תעשה על ידי צוות התקנת מזגנים מיכאל ובוריס. רמת מקצועיותם ואמינותם באה לידי ביטוי בעבודה מהירה ומדוייקת וכמובן בתמחור הוגן של העבודה. זכרו, בחירה נכונה של שירותי התקנת מזגנים חשובה לא פחות מבחירת מזגן טוב ומתאים לצרכים האישיים שלכם.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר