בניית אתרים לעסקים (צילום: 123rf.com)
בניית אתרים לעסקים (צילום: 123rf.com)

web-click ווב קליק: בניית אתרים לעסקים

15 שנות ותק, 650 אתרים, 25 אנשי צוות ובני פרץ אחד שמנהל את חברת 443GO שמתמחה בבניית אתרים לעסקים

פורסם בתאריך: 21.7.20 11:30

יש לכם עסק? אנחנו מקווים שיש לו נוכחות גם בדיגיטל, כי אם לא – אתם בפיגור גדול. בעידן שלנו ובמיוחד עם כניסת הקורונה לחיינו, כל בעל עסק חייב אתר אינטרנט כדי להצליח, וחשוב שיהיה איכותי שנותן מענה ללקוחות וממקם אתכם טוב אל מול המתחרים.

אבל עדיין לא מאוחר כי בתוך זמן קצר מאוד יכול להיות לכם אתר מעוצב ומרשים, שיספק ללקוחות שלכם את כל המידע ויגרום להם להקליק בדיוק על המקש הנכון. רגע לפני שאתם רצים לברר, הכירו את חברת web-click ווב קליק שמתמחה בבניית אתרים לעסקים ועושה זאת לא פחות מ-15 שנה. לאחר שירות צבאי פרש בני פרץ מהצבא בדרגת אלוף משנה במילואים והיה ברור לו שהוא מקים חברה שמתמחה בכל שירותי האינטרנט. "אני פריק מחשבים וכל מה שקשור לתכנות, עיצוב, שיווק באינטרנט הם ההתמחות שלי", הוא אומר, "החזון היה להקים חברה שמספקת שירותי אינטרנט כוללים גם בניית אתרים, שיווק דיגיטלי, פרסום באינטרנט, קידום רשתות חברתיות, עריכת וידאו, יצירת תוכן, קידום אורגני ועוד ועוד, ואכן הגשמתי את החזון והחברה מצויה בכל רזי התחום הגדול הזה, ומי שלא שם לא קיים".

בניית אתרים לעסקים (צילום: 123rf.com)

בניית אתרים לעסקים (צילום: 123rf.com)

תבנית פרימיום בוורדפרס

בחברת web-click ווב קליק מאמינים במתן פתרון מקיף לצרכי הלקוח בעל העסק, ולכן החברה מציעה חבילה שלמה ומלאה החל מטכנולוגיה מתקדמת לבניית האתר, דרך ממשק ניהול עצמאי ועד אחסון בשרתי החברה ואבטחה. אין צורך להתקשר עם ספקים נוספים, הרעיון השלם מאפשר לתת לכם מחירים אטרקטיביים בהתאם לצרכים שלכם.

החברה מתמחה באתרי וורדפרס ומתבססת על תוכנית פרימיום, שכוללת מגוון אדיר של תבניות מעוצבות מראש עם אפשרויות ואלמנטים שונים והיא יוקרתית ומשוכללת יותר מתבנית רגילה. כמובן שבחירת האתר ועיצובו נקבעות על יד הלקוח בעל העסק. "לתבנית פרימיום מספר יתרונות בולטים", מסביר בני פרץ, "התבניות כבר מעוצבות בסגנונות שונים ויחד עם זאת מאפשרת עיצוב אישי לפי צרכי הלקוח, ולכן מהר מאוד ניתן להעלות אתר לאוויר מה שחוסך זמן עבודה ולכן חוסך כסף ללקוח, בנוסף יש בה מערכות ניהול קלות לתפעול והרבה אופציות לבחירה".

התוסף הנכסף

"אנחנו עובדים עם תוסף אלמנטור פרו שמאפשר לעצב אתר וורדפרס ברמה גבוהה מאוד ומאפשר להגדיל לידים ומכירות באתר שלכם", מסביר בני על תהליך העבודה, "בעזרת התוסף אנחנו בונים אתרי וורדפרס מקצועיים שמכילים מגוון מודלים ופיצ'רים מוכנים מראש שמשדרגים באופן ניכר את האתרים מבחינת נראות ועיצוב, בין אם מדובר בדפי נחיתה, שימוש בטפסים, סליידר של לקוחות ממליצים, גלריות לתמונות או חנות וירטואלית מקוונת. האלמנטור מאפשר גמישות מלאה בכל מה שקשור לעיצוב ולבנייה של האתרים, וכתוצאה אנחנו מקבלים אתר בעלת פונקציונליות מקסימלית בעיצוב ובהגדרות. במילים אחרות – אם רוצים להוסיף סליידר של לקוחות ממליצים למשל, לא צריך ידע קודם בתכנות כי פשוט מושכים את הפיצ'ר לדף. הכל מובנה, פשוט ובעברית מלאה".

יש יתרונות נוספים לעסקת החבילה של חברת web-click ווב קליק. כל האתרים מותאמים לנייד ולכלל המסכים, האתרים כוללים נגישות – כלומר פונטים מוגדלים או עוצמת שמע, לכל אתר יש מערכת גיבוי ברמה היומית. האתרים מאופסנים ומאובטחים בתקןSSL  תקן מתקדם לאבטחת אתרים ובנוסף לכל האתרים יש תוספים שמונעים פריצות ואבטחה של האתר.

בניית אתרים לעסקים (צילום: 123rf.com)

בניית אתרים לעסקים (צילום: 123rf.com)

מה מקבל בעצם לקוח שסוגר מולכם בניית אתר?

"יש לנו צוות שמספק את כל המערך הדרוש, אני המתכנת ובנוסף גרפיקאים, מעצבים, אנשי תוכן ברמה גבוהה. הרעיון הוא שאנחנו מספקים חבילה שלמה של שירותים והלקוח לא צריך להשלים במקומות אחרים. מי שבוחר בנו לבניית האתר מקבל כאן אבא ואמא לכל בעיה ושאלה במהלך כל השנה. הוא מקבל את אחסון האתר בשרתים שלנו, הוא מקבל תחזוקה שוטפת, הוא מקבל תמיכה טכנית במהלך כל השנה לכל בעיה שצצה והכל במענה בשפה העברית, הוא מקבל דומיין (כתובת אתר), כלומר הלקוח שלנו לא צריך לחפש השלמות, אנחנו דואגים לכל הצרכים שלו על מנת לספק לו אתר פעיל ומוצלח ובעיקר הרבה שקט ואחריות על המוצר. עד היום בנינו למעלה מ- 650 אתרים רובם בעברית אבל בנינו גם בספרדית, בערבית, באנגלית, וגם אתרים רב לשוניים. מבחינת העיצוב, כאמור אנחנו עובדים עם תבניות פרימיום המשוכללות שיש בהן מאות עיצובים לבחירת בעל העסק והתאמה מושלמת לתחום העיסוק שלו. בנוסף, אנחנו לא מגבילים בסקיצות עיצוב, לא מגבילים במשקל האתר או בכמות החומרים לאתר, הכל לפי דרישת הלקוח וחשוב לנו שיהיה מרוצה".

זה המקום לציין שאתר הינו בבעלות בלעדית של הלקוח ואין פה התחייבות או שיעבוד הלקוח לחברה.

למי מיועדים האתרים?

"לכל סוגי העסקים. אנחנו מייצרים מגוון סוגי אתרים – אתר תדמית, דפי נחיתה, קטלוג מוצרים, אתרי תוכן וכלה באתרי סחר מתקדמים לקוח יכול לבחור איזה סוג אתר הוא צריך", אתם מוזמנים לבקר בתיק העבודות שלנו ולהתרשם ממגוון האתרים שבנינו".

איך מתבצע התהליך מול בעל העסק?

"לאחר הקשר הראשוני מול הלקוח אנחנו מבצעים אפיון של האתר ומיפוי צרכי הלקוח. איזה סוג אתר הוא צריך, ולאחר מכן קובעים איזה דפים חשוב שיהיו בתוך האתר: דפי תוכן, גלריה, חנות מכירה, ערוץ וידאו, טפסי צור קשר, המלצות לקוחות, פירוט אודות צוות החברה, שירותים שהם נותנים, תחומי ההתמחות שלהם – אם זה אתר תוכן אז גם מאמרים מקצועיים באותו נושא. אחרי המיפוי והאפיון אנחנו בוחרים את הדומיין, כלומר את כתובת האתר. בשלב הזה מקימים סקיצה לאתר, אנחנו לא מגבילים בכמות הסקיצות וממשיכים מול הלקוח עד לאישור העיצוב שהוא אוהב. יש לנו גם אישור שימוש במאגרי תמונות הכוללות זכויות יוצרים ואנחנו לא מגבילים בכמות התמונות לשימוש.

אחרי שהגשנו את הסקיצה הראשונה ללקוח מתקיים תהליך של תיקונים ושינויים לפי דרישתו, אנחנו משלימים את בניית האתר ומכניסים את החומרים הרלוונטיים. ברגע זה בעל העסק מקבל הדרכה על מערכת הניהול של האתר, הוא לומד איך לעדכן את האתר, איך להעלות תכנים או מוצרים חדשים, איך לענות ללקוחות שפונים אליו ואיך מתחזקים את האתר באופן שוטף. לאורך כל התקופה כאמור, הוא מקבל תמיכה טכנית מאיתנו, אנחנו מסייעים לכל קושי".

מה לגבי קידום האתר בגוגל?

"האתרים מותאמים למנועי החיפוש של גוגל. לכל אתר יש מערכת SEO באמצעותה ניתן להזין ביטויי מפתח, תגיות, קישורים וכל מה שצריך כדי לקדם בגוגל באופן אורגני. אין צורך בידע קודם והביצוע פשוט מאוד ומביא תוצאות".

 

טלפון: 054-4439092

מייל: [email protected]

אתר: https://www.go443.co.il/

פייסבוק: https://www.facebook.com/webclick/

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר