אופטימל, המרכז לרפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אופטימל, המרכז לרפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית (אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

כל מה שחדש באופטימל, המרכז לרפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית

מהיום גם את תחום הגניקולוגיה האסתטית תוכלו למצוא באופטימל - המרכז לרפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית, המאגד תחתיו את כל הפתרונות לשיפור מראה העור, טיפולי אסתטיקה לגוף, הסרת שיער, ניתוחיים פלסטיים, שאיבת שומן ועוד

פורסם בתאריך: 26.7.20 10:01

אופטימל – המרכז לרפואה אסתטית וכירורגיה פלסטית הפועל מעל 15 שנה עם סניפים בירושלים, רמת אביב וטירה נותן מענה לאלפי לקוחות מכל הארץ, נשים וגברים, נערות ובוגרות המעוניינים לשפר את איכות חייהם, להרגיש טוב ולהיראות מעולה ולדעת שהם בידיים מקצועיות אצל המומחים הטובים בתחומם. אופטימל, שם דבר בתחום הרפואה האסתטית, פותחת את שעריה ומכניסה תחת קורת גג אחת גם את תחום הגניקולוגיה האסתטית בניהולו של ד"ר דוד דרול, במיוחד עבור נשים המחפשות פתרונות לבעיות שונות כמו: דליפת שתן, רפיון של רצפת האגן, הצרה והצערת הנרתיק לצרכים רפואיים או לשיפור מערכת יחסים אינטימית. "מדובר בתחום משנה חיים עבור נשים בוגרות או אחרי לידה. הבשורה היא שאפשר לחיות חיים נוחים יותר, מדובר בשנים שלושה טיפולים קצרים על ידי מכשיר בטכנולוגית R.F  דמוי אולטרסאונד פנימי עם טיפול מהיר ובטוח וכבר מהטיפול הראשון ניתן להרגיש בשינויי חיובי" משתפת סיוון אירגאס מנהלת המרפאה.

באופטימל תוכלו למצוא תחומים נוספים החל מהצרת היקפים, שאיבת שומן בהרדמה מקומית, הסרת שיער, ניתוחים פלסטיים, טיפול בצלוליט והעלמת נימים, טיפול בקמטים באמצעות הזרקת בוטוקס וחומצות היאלרוניות . כמו כן, אופטימל משתפת פעולה עם כללית אסתטיקה ובכך מאפשרת לחברי קופת החולים כללית לקבל עד 70 אחוז הנחה על מגוון ניתוחים פלסטיים ועד 30 אחוז הנחה על מגוון רחב של טיפולים.

יצאנו לראיון מרענן וזוהר במיוחד עם סיוון אירגאס מנהלת המרפאה שהצעירה את עור פנינו כבר מהפגישה הראשונה. "התחום של אסתטיקה וניתוחים פלסטיים צובר תאוצה בשנים האחרונות, אנשים מבינים שעולם הרפואה יכול להציע פתרונות לבעיות שבעבר לא היה ניתן לטפל. אנחנו שמנו לנו כמטרה מעבר למקצועיות ועבודה עם רופאים ממומחים ושימוש במכשירים הרפואיים המתקדמים ביותר לתת מענה זמין, איכותי ולאגד את הכל תחת מרכז אחד. כאשר הלקוחות שלנו יודעים שיש להם על מי לסמוך ומקום לחזור אליו לטיפולים נוספים ובעיות שברצונן לפתור ולשפר" משתפת אירגאס. "בנוסף אנחנו עובדים עם רופאים מומחים בתחומי עור הפנים, אסתטיקה וניתוחים פלסטיים,  כדוגמת ד"ר אנדרי אופק- מומחה בכירורגיה פלסטית וסגן מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בביה"ח אסף הרופא, ד"ר נועם ארמון ודר' יהונתן איליא מומחים לכירורגיה פלסטית מביה"ח הדסה עין כרם ועוד".

ללא צורך בפילטרים – להרגיש יפה כל הזמן עם עור פנים זוהר ורענן

גם הסמארטפונים שלנו לוקחים חלק בתהליך של הצערת עור הפנים ומראה זוהר ונקי. אחרי טיפול הצערת עור הפנים באופטימל תוכלו להפסיק להשתמש בפילטרים כי אתם פשוט תראו מושלם! בראשותו של ד"ר שוחט מיכאל מומחה לרפואת עור וכירורגיה דרמטולוגית תוכלו למצוא טיפולי פילינג, השתלת שומן בפנים, מילוי קמטים, טיפול בעיניים שקועות, הרמת גבות, עיצוב עצמות לחיים, עיבוי שפתיים, עיצוב סנטר ועוד. כאשר טיפולי הפילינג נעשים בשלוש דרגות: קל ובינוני – הנותנות מענה בפגעי פיגמנטציה, צלקות אקנה ועוד, ופילינג עמוק – המהווה סוג של מתיחת פנים ללא ניתוח כירורגי, כאשר מטרתו הוא קילוף מבוקר של העור ליצירת הבראה, והתחדשות תאי עור צעירים ורעננים ללא ביצוע פולשני וחודרני. כמו כן, תוכלו למצוא במרכז טכנולוגיות נוספות להצערת עור הפנים – החל ממכשיר שמטפל ומבהיר כתמי פיגמנטציה שונים, מכשור להצרת היקפים באמצעות הקפאת תאי שומן, מכשור למיצוק העור וכמובן צוות רפואי שמטפל בהזרקת חומצה היאלורונית המשמשת בין השאר למילוי קמטים בעור הפנים. הטיפולים הינם ללא התערבות כירורגיית וכבר אחרי הטיפול הראשון ניתן לראות תוצאות מרחיקות לכת שיישארו לטווח הרחוק.

כל הטיפולים תחת קורת גג אחת אצל המומחים בתחום!

חיטוב גוף, הסרת שיער, טיפול בכלי דם וורידים, הסרת נגעים וגניקולוגיה אסתטית ועוד. גם את תחום חיטוב הגוף תוכלו למצוא במרכז אופטימל בראשותה של רופאה מומחית בתחום, ד"ר הלנה איגרא. תהליך שאיבת השומן מתבצע בשיטת SAFE LIPO, במשך שעה וחצי ובהרדמה מקומית, כאשר תוכלו לחזור מידית לשגרה לאחריה.

הקיץ מתקרב וגם לכם מגיע ליהנות מעור חלק ללא צורך בגילוח והשתעבדות לחומרים אחרים. הסרת שיער כבר מזמן פתחה את שעריה לכל המינים ולכל הגילאים, גברים, נערות ונשים מחליטים להיפרד מהשערות אחת ולתמיד. באופטימל עובדים עם מכשירי לייזר מתקדמים באורכי גל שונים בעזרתם ניתן להתאים את הטיפול לרוב סוגי וגווני העור וסוגי השיער. מדובר בסדרת טיפולים, חזקים וממוקדים כאשר בסופם אתם נקיים, חלקים ויכולים להתחיל את הקיץ ברגיעה.

בנוסף, תוכלו לקבל גם טיפול עבור ורידים ונימים בולטים בעזרת לייזר מותאם או על ידי הזרקות מבוקרות על ידי רופא מומחה. כמו כן ד"ר שושני יוחאי רופא עיניים ואוקולופלסט בכיר המתמחה בכל הקשור לפלסטיקה שמסביב לעיניים כגון הסרת שקיות מתחת לעיניים, הרמת עפעפיים , הרמת גבות ועוד.

.

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר