משרד עו"ד זרחי-יידוב (צילום: יובל כהן אהרונוב)
משרד עו"ד זרחי-יידוב (צילום: יובל כהן אהרונוב)

זרחי-יידוב: משרד עורכי דין שנלחם על זכויות האזרח הפשוט

עורכי הדין אבי זרחי וירון יידוב שייצגו בעבר חברות ביטוח ונתבעים, כולל חברות וגופים גדולים, ועברו לצד של התובעים, מעניקים כיום את הניסיון והידע הרב שצברו ללקוחות פרטיים

פורסם בתאריך: 25.7.20 22:49

עכשיו גם אתם יכולים לקבל ייצוג מקצועי מההתחלה ועד להצלחה. עם רזומה עשיר וניסיון מצטבר של עשרות שנים בייצוג נתבעים וחברות ביטוח גדולות, חברו יחדיו עורכי הדין אבי זרחי וירון יידוב והקימו את משרד עורכי הדין "זרחי-יידוב" במטרה לייצג באופן מקצועי, מסור ונאמן את "האזרח הפשוט" – לקוחות פרטיים ונפגעים גופנית או נפשית, ולהילחם עבורם בהתמודדותם הלא הפשוטה מול המוסדות והגופים החזקים – חברות הביטוח, ביטוח לאומי, משרד הביטחון, רשויות מקומיות, חברות גדולות ועוד, והכל על מנת להשיג עבורם את התוצאות והפיצוי הכספי המקסימאליים המגיעים להם.

עו"ד אבי זרחי (צילום: יובל כהן אהרונוב)

עו"ד אבי זרחי (צילום: יובל כהן אהרונוב)

את לימודי המשפטים סיימו אבי וירון באוניברסיטאות המובילות בארץ, האוניברסיטה העברית בירושלים (ירון) ואוניברסיטת תל אביב (אבי). בתום הלימודים והסמכתם כעו"ד, ובטרם יצאו לדרך עצמאית, השתלבו שניהם במשרדי עו"ד מובילים ותיקים בירושלים וייצגו חברות ביטוח ונתבעים רבים כמו: חברות קבלניות גדולות, עיריות ורשויות מקומיות, רשתות שיווק, בתי חולים ועוד. את המשרד הקימו לפני כחמש שנים על מנת לתת מענה מקצועי, יסודי ואישי, והפעם מהעבר השני של המתרס – לתובעים ולנפגעים. המשרד מתמחה בכל הקשור לנזקי גוף, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תאונות במרחב הציבורי, רשלנות מקצועית או רפואית, תביעות ביטוח כמו אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות, תאונות תלמידים, ביטוח סיעודי וכו', תביעות מול המוסד לביטוח לאומי, תביעות נכות והכרה מול משרד הביטחון ועוד.

עו"ד ירון יידוב (צילום: יובל כהן אהרונוב)

עו"ד ירון יידוב (צילום: יובל כהן אהרונוב)

"ה'אני מאמין' שלנו הוא בטיפול מקצועי, יסודי וקפדני, והכרת התיק על בוריו, כולל כל השאלות המשפטיות, העובדות וההיכרות לפרטי פרטים מול הלקוח שעומד לפנינו. לצד זה אנו דוגלים ביחס אישי, זמינות ושקיפות מלאה בכל שלב משלבי הטיפול התיק, מתן הסברים בגובה העיניים וקבלת החלטות משותפות, ולא מעל ראשו של הלקוח, לאחר שקילת המלצתנו המקצועית ושיקוליו האישיים של כל לקוח".

כיצד ההיכרות והניסיון אל מול חברות הביטוח מעניק לכם יתרון בייצוג בתיקים?

"בתור מי שעבדו שנים רבות בצד של הנתבעים ובייצוג חברות ביטוח אנו באים "מתוך המערכת" ויודעים בדיוק איך חברות הביטוח פועלות וחושבות. אנחנו מכירים את השיטה; את דרכי החשיבה; ראיית וניתוח התיקים של חברות הביטוח; האמצעים, המשאבים הגדולים ודרכי הפעולה שעומדים לרשותן; מה חברות הביטוח מחפשות כדי "להפיל" תובעים מצד אחד וממה הן חוששות ומעדיפות להימנע מצד שני.; מתי חברות הביטוח יודעות ומעריכות שיש סיכון בתיק ומוכנות לשלם יותר ומתי לא וכיוצ"ב. זה אחד היתרונות הגדולים שלנו, שכן לא כל עו"ד בתחום זוכה להכיר את הצד השני מקרוב ומכיר את המערכת כמו שאנחנו מכירים, וזה עוזר לנו המון בהתמודדות מול חברות הביטוח ובניהול התיקים. זה נותן לנו ראייה ויכולת חשיבה של "נתבעים" ואנחנו יודעים איפה צריך להיזהר ואיפה לשים את הדגשים. ההיכרות ארוכת השנים עם חברות הביטוח והצד הנתבע מאפשרת לנו לצפות את תגובת הצד השני ולהתמודד איתה, ואפילו להקדים לה תרופה, ובמקביל לנצל את היתרונות שיש לנו מבחינה זו לנהל מו"מ ולקדם תיקים ובכך להעניק ללקוחות טיפול מקצועי ויכולת להביט על התיק מכל צד אפשרי".

באילו תיקים אתם מטפלים? 

"אנחנו מייצגים בעיקר לקוחות פרטיים בכל הקשור לתביעות בגין נזקי גוף ונכויות, תאונות דרכים, תאונות עבודה, תביעות מול המוסד לביטוח לאומי, תביעות בנושא ביטוחים ומכוח פוליסות (אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות, תאונות אישיות תלמידים וכו'), תביעות נכים נגד קצין התגמולים ומשרד הביטחון, תביעות רשלנות רפואית, תביעות לשון הרע ועוד.  מגיעים אלינו לקוחות שנמצאים במצב לא קל, הם עברו תאונה וסובלים מכאבים ומגבלות פיזיות או פגיעות נפשיות לא פשוטות. אנשים שהיכולת שלהם לעבוד או לתפקד, כולל בעבודה, כמו לפני התאונה נפגעה, לפעמים עד כדי כך שפיטרו אותם, או שהם נמצאים בסכנה או חשש מתמיד לפיטורים. אנשים שלא מסוגלים או מתקשים לבצע פעולות בסיסיות ויומיומיות כמו לשטוף כלים או להרים סל של קניות או אפילו לשחק עם הילדים. אנחנו לא יכולים לסייע הרבה בהתמודדות הטיפולית עם הכאב והפגיעה עצמה, ולהחזיר את המצב לקדמותו, אבל אנחנו בהחלט יכולים לדאוג לכך שהם יקבלו  פיצוי כספי מקסימלי שמגיע להם ושיעניק להם לפחות תמיכה ומענה כלכליים בין אם באופן מיידי ובוודאי שלעתיד, על מנת שיוכלו להתרכז בהחלמתם ובשיקומם, כמה שיותר מהר".

המטרה לייצג את האזרח הפשוט. משרד עו"ד זרחי-יידוב (צילום: יובל כהן אהרונוב)

המטרה לייצג את האזרח הפשוט. משרד עו"ד זרחי-יידוב (צילום: יובל כהן אהרונוב)

באיזה שלב אתם ממליצים לפנות אליכם?

"קשה להפריז עד כמה חשובה הפניה המהירה והמוקדמת לקבלת ייעוץ משפטי ועד כמה היא יכולה להשפיע ואפילו לחרוץ את גורל התיק. כשאדם עובר תאונה נפגע, ככל שהוא יפנה מהר יותר לייעוץ, כך הסיכוי שלו להתנהלות נכונה, בניית התיק והראיות באופן שיביא להצלחה וקבלת פיצוי משמעותי עולה באופן דרסטי. אלו רגעים מאוד קריטיים להמשך התיק. לעיתים מגיעים אלינו לקוחות שכבר פעלו לבד מול חברת הביטוח ששלחה להם "הצעה מפתה" לסיים את התיק בכמה אלפי שקלים. לצערנו, אנשים רבים מתפתים לכך ובתמימותם חותמים על מסמכים שנועלים אותם ובדרך הפעולה הזאת הם יכולים להפסיד הרבה מאוד כסף. יש חשיבות רבה בפנייה המהירה לטיפול מקצועי בתיק ולא להתנהל לבד מול חברות הביטוח או גופים אחרים, ובוודאי שלא לחתום על מסמכים ששולחת חברת הביטוח, ללא התייעצות משפטית עם אנשי מקצוע המגיעים מהתחום. היעדר ליווי משפטי מקצועי ומנוסה יכול לעלות לכם הרבה מאוד כסף ולעתים אף להביא לדחיית התביעה לחלוטין, וחבל. הליווי שלנו הוא מהרגע שהלקוח מתקשר אלינו ועד סיום התיק, במטרה להתנהל נכון ולהשיג ללקוחות מקסימום כסף במינימום זמן, ככל ששני הדברים משתלבים ומסתייעים יחד."

לסיום, מה המסר שלכם לאנשים שנפגעו בתאונה וצריכים להחליט עכשיו איך לפעול, מה לעשות ולמי לפנות לעזרה?

"אתם בסיטואציה לא קלה, זה ברור ומובן. ההלם הראשוני של התאונה, הפחד, ובהמשך חוסר הודאות והידיעה של מה עלי לעשות כעת. ולמרות זאת – תעצרו, תחשבו ותבחרו להתנהל נכון כבר מהרגע הראשון, עם ליווי צמוד של עו"ד מקצועי ומנוסה שיסיר מכם דאגה ויתמוך בכם כמיטב יכולתו, לפחות בעניין המשפטי. ההחלטות שאתם מקבלים כבר בשלב הזה יכולות לקבוע את גורל התיק ומדובר בכסף שלכם ובעתיד שלכם ושל בני משפחתכם. בעזרת ליווי וטיפול משפטי מקצועי ונכון תוכלו להתרכז בטיפול הרפואי בעצמכם ובהחלמתכם בזמן שאנחנו נלחם עבורכם במטרה להביא את התוצאה הטובה ביותר ואת הפיצוי המקסימלי שמגיע לכם. אנחנו יודעים ומכירים את הרצון וה"לחץ", ואפילו הפיתוי, שיש לחלק מהלקוחות לקבל את הפיצוי הכספי כמה שיותר מהר, אבל גם פה צריך לעצור ולחשוב ולהתנהל נכון, ולקבל את הייעוץ המשפטי והמקצועי הנכון.  מניסיוננו, סיום התיק "כמה שיותר מהר", ומבלי לבצע את כל הפעולות הנכונות (גם אם הן לוקחות לפעמים עוד זמן או יותר זמן) עלול לגרום לכך שסכום הפיצוי יהיה קטן יותר ולא ייתן מענה אמיתי לנזק שנגרם. אנחנו דוגלים בחתירה לתוצאה הטובה ביותר וממליצים תמיד להיאזר בסבלנות הדרושה, להבין כי ניהול תיק יכול לפעמים לקחת זמן ולתת לנו, כעורכי  הדין שמטפלים בתיק, לעשות את עבודתנו ולהשיג עבורכם, כלקוחות, את התוצאה הטובה ביותר. גם אם זה כרוך בעוד זמן, עוד מאמץ ועוד השקעה ועבודה מצידנו – בסוף זה משתלם. ולבסוף, גם כשאתם מחליטים לפנות לעורך דין, חשוב תמיד שתבדקו ותוודאו שמי שמטפל בכם ובתיק באופן אישי הוא אכן אותו עו"ד שאליו פניתם ושבגללו ואיתו סיכמתם לגבי הטיפול בתיק שלכם, ולא עו"ד "אחר" במשרד שלא פגשתם, שאינכם יודעים מיהו ומה הניסיון והותק שלו, ושהוא זה שיטפל לכם בפועל בתיק ולמעשה "יתגלח על זקנכם". כשאתם פונים אלינו אתם יכולים להיות בטוחים ושקטים שאנחנו עורכי הדין שמטפלים בכם באופן אישי ובאופן המקצועי ביותר".

לשיחת ייעוץ התקשרו עם זרחי-יידוב משרד עורכי דין >>>

02-6236333 משרד

0544-810614 ירון

0544-956536 אבי

דוא"ל: [email protected]

אתר אינטרנט:  https://www.yeza-law.com/


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר