מכשיר לייזר למדידות (צילום: באדיבות יובל מדידות לייזר ושיש)
מכשיר לייזר למדידות (צילום: באדיבות יובל מדידות לייזר ושיש)

יובל מדידות לייזר ושיש – בדיוק מושלם וללא טעויות

החדשנות כבר פה! למדידת הלייזר במיכשור המתקדם שיש ליובל מדידות לייזר ושיש יש יתרונות רבים: נפח מדידה גדול, מהירות סריקה מדהימה, דיוק גבוה ויכולת סריקה של כל סוגי החומרים והצבעים בעבודות עץ, זכוכית, שיש ואבן

פורסם בתאריך: 27.7.20 12:47

מדידה מדויקת לפני הרכבת מוצר בבית הלקוח חוסכת כאב ראש, כסף רב ועבודה כפולה בהמשך, שלא לדבר על לקוח מרוצה המתרשם מההשקעה של בעל המקצוע באופן עבודה מקצועי ומדויק. שאולי ביטון, בעליה של חברת יובל מדידות לייזר ושיש מבצע מדידות במכשור המתקדם ביותר בעולם, מה שמייעל את העבודה מקצה לקצה. הוא נמנה עם הראשונים שהביאו את מדידת הלייזר לישראל וכיום הוא סוגר חמש שנות ניסיון בענף. הכירו את התחום הכי חיוני בעיצוב ובייצור.

יובל מדידות לייזר ושיש (צילום: פרטי)

יובל מדידות לייזר ושיש (צילום: פרטי)

למה חשוב למדוד בלייזר?

שכשמגיעים אלינו הביתה לבצע התקנה של כיור, מזגן, מקרר ומוצרים שנכנסים לתוך נישות, אנחנו מודעים לכך שתהיה חציבה בקירות, חיתוך וניסור מה שמייצר לכלוך רב. אבל זה לא חייב להיות כך. יש היום מכשור חדשני שמונע מראש אפשרות לטעויות. "מדובר במדידה מדויקת עד לרמת המילימטר לפני שמבצעים חיתוך בחומרי גלם כמו: שיש, אבן, זכוכית, עץ ועוד", מסביר שאולי ביטון על הטכנולוגיה החדשנית, "מדידה לא מדויקת גורמת לבעיות בזמן ההתקנה, להרבה לכלוך ולתסכול. המכשיר מספק דיוק מקסימלי המתבטא בעבודה ברמה המקצועית ביותר".

התייעלות היא שם המשחק

חברת יובל מדידות לייזר ושיש מעניקה שירות למפעלים שאמורים לייצר מטבחים, מקלחונים, חלונות, מעקות וכו'. מדובר על עבודות עץ, זכוכית, שיש ואבן. מכשיר הלייזר מצליח למפות היטב גם אובייקטים קטנים מאוד וגם כאלה עם צורות לא שגרתיות וכיום ניתן להגיע לרמת דיוק מושלמת. בתום הסריקה מקבל המפעל מודל בקובץ ממוחשב ושם מתבצע החיתוך עצמו בדרך הרבה יותר נוחה, יעילה ובעיקר מדויקת ומרשימה. בשירות המיוחד נעזרים גם אדריכלים שמזמינים מדידות מדוייקות כדי להעניק את התוצאה הטובה ביותר ללקוח. "אנחנו מגיעים עצמאית לבית הלקוח או לעסק, מבצעים את המדידה בעזרת מכשיר הלייזר ומעבירים למפעל תוכנית ממוחשבת לבעלי המקצוע עוד באותו היום, ללא עיכובים", מסביר שאולי ביטון על התהליך המהיר.

יובל מדידות לייזר ושיש (צילום: פרטי)

יובל מדידות לייזר ושיש (צילום: פרטי)

סרגל ומטר זה פאסה

כמובן שקיימת האופציה הנוספת והיא למדוד באמצעים ידניים עם מטר וסרגל ובעידן שלנו זה לא רציני, בעיקר משום שמכשיר הלייזר כל כך מדויק ומשמעותי שהוא מונע טעויות הכרוכות בהוצאות נוספות ועיכובים במועדי אספקה. "חשוב לציין בנוסף הלייזר חוסך למפעל זמן בין אם במדידות ובין אם בשלב ההרכבה, ויחד עם זאת מקנה לבעלי המפעל יתרון אל מול אחרים בעבודה מרשימה מדויקת ומקצועית", מוסיף שאולי, "מנקודת מבט של הלקוח הוא מקבל עבודה נקייה ומהירה, ללא חציבות בקירות, לכלוך ועגמת נפש".

​"אני פונה לבעלי מפעלים, לאדריכלים ומעצבים – החיים שלכם יהיו הרבה יותר קלים והלקוחות הרבה יותר מרוצים", מסכם שאולי ביטון.

 

טלפון: 052-6160212

מייל: [email protected]

פייסבוק: יובל מדידות לייזר

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר