אור בקצה המנהרה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
אור בקצה המנהרה (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אור בקצה המנהרה

בכל שנה מתים 1,600 איש בישראל בזמן שהם ממתינים להשתלת כליה. חברת מדליד לקחה על עצמה לעזור לאותם ממתינים ומשך ההמתנה אצלם מרגע הרישום ועד סיום ההשתלה הוא מספר חודשים בלבד

פורסם בתאריך: 29.7.20 14:37

כולנו מכירים את הנתון היומי של הנדבקים החדשים בקורונה, אבל כמה מאיתנו מכירים את הנתון הבא: בכל שנה מתים 1,600 איש בישראל בזמן שהם ממתינים להשתלת כליה. את הנתון הזה צריך לקרוא שוב ושוב כדי לעכל. בחברת מדליד הפנימו היטב והחליטו להירתם למלחמה בתופעה.

חברת מדליד מציעה ללקוחותיה פתרון מהיר ומציל חיים: השתלה שסיכויי ההצלחה שלה נעים סביב ה-98%. עבורנו זה מספר, אבל צריך להבין את המשמעות. מדובר בחיים חדשים לכל דבר לאדם המושתל, וכן לכל בני משפחתו וחבריו המקיפים אותו וכואבים את כאבו. אז מי הם ואיך הם עושים את זה?

מדליד – נעים להכיר
חברת מדליד היא חברה ישראלית בעלת ותק של 15 שנה בתחום השתלות הכליה. החברה מקושרת היטב למרפאות מובילות ברחבי העולם (14 במספר ליתר דיוק). החברה ממקסמת את קשריה עם אותן מרפאות לטובת לקוחותיה. ומי הם אותם לקוחות? אנשים מכל קצוות החברה. אמנם מדובר בתהליך הכרוך בהוצאה כספית, אך החברה נרתמת לסייע בגיוס הכספים. נציגי החברה מצביעים על כך שישנן עמותות רבות שמסייעות למי שחפץ ונזקק להשתלה. כמו כן, החברה יוצרת חיבור בין המטופלים לבין לקוחותיה שעברו השתלה על מנת שאותם מטופלים יוכלו ללמוד מהם כיצד לגייס את הסכום הנדרש להשתלה. לבסוף, נציגי החברה מעידים שלעולם לא דחו אדם בשל מצבו הכספי. מבחינתם, הצלת חיים היא ערך עליון שגובר על כל שיקול כלכלי.

למי זה מתאים?
במידה ואתם חוששים שהנכם סובלים מאי ספיקת כליות (תפקוד כלייתי לקוי) או שיש לכם תסמינים ברורים או אבחנה ברורה, מציעים לכם בחברה פגישת ייעוץ חינם. בפגישה תוכלו ללמוד מהו מצבכם. מהו הטיפול המניעתי שיש לנקוט בו או לחילופין הטיפול המיידי שיש לערוך במידה שאכן נמצא כשל כלייתי.

דיאליזה – כן או לא

דיאליזה כן או לא (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

דיאליזה כן או לא (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

בניגוד לעמדת מערכת הבריאות, במדליד לא ממליצים על דיאליזה. לפי מחקרים רפואיים, מסבירים בחברה, הדיאליזה הינה טיפול, שמלבד היותו כרוך בתופעות לוואי קשות כמו בחילות והקאות, מסכן חיים ממש. ומדוע? משום שכשמדובר באנשים עם כשל כלייתי הזמן משחק לרעתם. כל דקה שחולפת לבלי שוב מקטינה את הסיכויים להשתלה מוצלחת. וחמור מכך, בשלב מסוים אותו אדם פשוט לא יוכל לעבור השתלה כלל וכלל בשל מצבו הגופני. בחברה טוענים בכאב שמערכת הבריאות מונעת משיקולים כלכליים ולא משיקולים אנושיים כאשר היא ממליצה על טיפולי דיאליזה, זאת כאשר התגמול של המדינה על טיפול דיאליזה גבוה לאין ערוך מהתגמול על השתלה. נקודה נוספת שחשוב לעמוד עליה ולהיות ערים לה היא שטיפולי דיאליזה יכולים להחזיק אדם בחיים עד שש שנים בלבד.

בלתי מתקבל על הדעת

נניח שנכנסתם לרשימת ממתיני ההשתלה של המדינה, התהליך אורך בין 8-12 שנים. עכשיו אולי הנתון הראשון של ה- 1600 איש שמתים כל שנה בהמתנה מתחיל להתבהר. כמובן שמדובר במצב בלתי מתקבל על הדעת. לכן בחברת מדליד מבהירים שמשך ההמתנה אצלם מרגע הרישום ועד סיום ההשתלה הוא מספר חודשים בלבד.

עוזר פרטי ומתרגם

חברת מדליד (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

חברת מדליד (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

אף על פי שמדובר במספר חודשים לעומת שנים כפי שצוין, עדיין זהו תהליך רווי מתחים. ולכן, בחברה מבהירים כי הם מקפידים שהוא יהיה ידידותי ומרגיע ברמה המקסימאלית בהתחשב בנסיבות. ראשית, מבחינת התנאים, מטופלי מדליד עוברים את ההשתלה בחו"ל (למרות שכעת בחברה מרחיבים את השירות המוצע גם למרפאות בארץ), ובתוך כך נהנים מטיסה במחלקת עסקים, עוזר פרטי צמוד ומתרגם. כמו כן הם אינם נאלצים להתמודד לבדם אף לא לרגע אחד, שכן יש להם אחות צמודה 24/7. בנוסף, כל הטיפולים והבדיקות מבוצעים בחדרם כולל טיפולי הדיאליזה, וכן הם מלווים על ידי צוות של עשרות רופאים, כאשר את הניתוח עצמם מבצעים מנתחים בעלי תואר פרופסור או מנהלי מחלקות בעלי ניסיון רב, והתוצאות מדברות בעד עצמן. מטופלים שעברו השתלות בליווי החברה מרבים לספר על היחס המעולה שקיבלו ועל המתנה הגדולה שנפלה בחלקם הודות למסלול המהיר להשתלה שזכו בו דרך החברה – חיים חדשים.

 אפשר להימנע!

בחברה מדגישים כי ניתן להימנע מכשל כלייתי כרוני שיחייב השתלה על ידי שמירה על אורח חיים בריא. שמירה על תזונה נכונה ומאוזנת, פעילות גופנית וסילוק מתחים אמורים לעשות את העבודה. אם בכל זאת אתם חוששים שלקיתם בכשל כלייתי, נציגי החברה יפנו אתכם לשלוש בדיקות פשוטות שיעמידו מולכם מראה מדויקת. ואלו הבדיקות: תפקודי כליה, לחץ דם ושתן. ככל שהאבחון יבוצע מוקדם יותר, כך רבים הסיכויים שתצאו מזה במצב טוב יותר.

אתם לא לבד

במידה ופניתם לאבחון מוקדם ונמצא שאתם אכן סובלים מכשל כלייתי חשוב שתדעו שאתם לא לבד. בחברת מדליד מקפידים להדגיש שמבחינתם רפואה טובה היא לא רק מקצועיות עשויה ללא חת אלא בראש ובראשונה אנושיות. הם מודעים לקושי הרגשי הכרוך בגילוי מהסוג הזה ומציעים את כל התמיכה מרגע הגילוי ועד להשתלה המיוחלת. במסגרת אותה תמיכה תקבלו מענה לכל שאלה, וכן יחס חם ודואג מכל אנשי הצוות הרפואי שתפגשו.

חוקי לגמרי

תחום ההשתלות רווי בסיפורים מסמרי שיעור על פעילות בלתי חוקית. במדליד מבהירים כי כל צעד ושעל שנעשה דרך החברה חוקי לחלוטין. "החוק הוא נר לרגלינו" אומרים בחברה. והוא שמנחה אותנו בכל פעולותינו.

 

איך ניתן להגיע לחברה?

ניתן ליצור קשר עם החברה בטלפון: 03-3760762
במייל: [email protected]
או דרך האתר:  http://medlead.co.il/


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר