וילה מול כנרת וארבל (צילום: אלעד מלול)
וילה מול כנרת וארבל (צילום: אלעד מלול)

וילות להשכרה בצפון: לחופשה הבאה שלכם

חוגגים אירוע מסוים? מחפשים מקום אירוח מפנק למשפחה או לחברים? לפניכם וילות להשכרה בצפון שכוללות את כל הפסיליטיז בחדרים, בריכות פרטיות, נופים משגעים וכל זה במרחק נסיעה ממגוון האטרקציות, המסעדות ושלל הפעילויות שיש לאזור הצפון להציע

פורסם בתאריך: 7.8.20 10:47

תתחילו לארוז כי החופשה המשפחתית שלכם קרובה מתמיד והפעם וילות להשכרה בצפון. יוצאים מהשגרה לחופשה ייחודית, מגבשת ואינטימית עם חוויות בלתי נשכחות שיעשו לכם טעם של עוד.


וילה מול כנרת וארבל: וילת נופש יוקרתית המציעה חופשה משפחתית חווייתית ומפנקת אל מול נוף עוצר נשימה

וילה מול כנרת וארבל (צילום: אלעד מלול)

וילה מול כנרת וארבל (צילום: אלעד מלול)

במרומי היישוב מגדל במרחק של נסיעה קצרה מחופי הכנרת תוכלו למצוא את "וילה מול כנרת וארבל". וילת נופש יוקרתית המציעה חופשה משפחתית חווייתית ומפנקת אל מול נוף עוצר נשימה של הכנרת והר ארבל. מעבר לפסיליטיז ולעיצוב המיוחד שעוצב במיוחד עבורכם, במרחק נסיעה קצר תוכלו למצוא מסלולי טיול, תצפיות מרהיבות, מסעדות מעולות, אטרקציות לילדים ועוד. אז אם אתם מחפשים מקום שתוכלו לנפוש יחד כל המשפחה, מקום שבו תוכלו ליהנות גם מבריכה פרטית וגם מהשפע והאטרקציות והאווירה של אזור הכנרת והעמקים כדאי שתכירו את "וילה מול כנרת וארבל".

מה תוכלו למצוא בתוך הוילה המפנקת?
ראשית, העיצוב של הווילה עוצב בקפידה על ידי המעצבת קרן פלג והכל על מנת להעניק לכם חוויה בלתי נשכחת ונוחות מקסימאלית בזמן שהותכם. הווילה יכולה להכיל עד 18 נפשות וכוללת 5 חדרי שינה מפנקים ומפוארים המאובזרים בטלוויזיה עם כבלים, מזגן, מיטות מלונאיות אורטופדיות של חברת עמינח. במידת הצורך יעמדו לרשותכם מיטת תינוק ומזרונים נוספים לילדים. הווילה כוללת 3 חדרי רחצה ו-3 שירותים, בקומת הכניסה, בקומה השנייה ובסוויטה הנשיאותית. בקומה הראשונה ישנו חדר נגיש עבור כסאות גלגלים והאוכלוסייה המבוגרת. במידה ותחליטו להכין את האוכל בעצמכם תוכלו ליהנות ממטבח מאובזר עם שני מקררים, כלי בישול והגשה, כיריים, תנור אפייה, ופינת אוכל משפחתית בה תוכלו להתפנק בסעודת המלכים שהכנתם. בנוסף, בסלון הווילה תוכלו לצפות בטלוויזיה עם מסך ענק ולרבוץ בפינות הישיבה המפנקות שפזורות בחללי הוילה.

וילה מול כנרת וארבל (צילום: אלעד מלול)

וילה מול כנרת וארבל (צילום: אלעד מלול)

ומה מחכה לכם בחצר?
כנראה שאת רוב הזמן תרצו להעביר בחצר הווילה, שם תוכלו לשתות את הקפה של הבוקר באחת מפינות הישיבה הנוחות ולאחר מכן להשתכשך בבריכה הפרטית המחוממת בחודשי החורף. בנוסף תוכלו להעביר את הזמן במשחק פינג פונג או ביליארד בשולחנות המקצועיים הפזורים בחצר. במידה והתעייפתם תוכלו תמיד לנוח על מיטות השיזוף ולתפוס קצת צבע. כמו כן, לרשותכם עמדת מנגל, פינת אוכל חיצונית וג'קוזי חדש בו תוכלו ליהנות בערב מכוס יין. מעבר לכל הדברים הללו ושאר הפינוקים שתמצאו ברחבי הוילה והחצר, המארחים יעמדו לרשותכם בכל שאלה ויהיו זמינים לאורך כל השהות עם דגש על יחס אישי, הקפדה על ניקיון ברמה הגבוהה ביותר. כל אלה ועוד יהפכו את החופשה שלכם לחוויה עוצרת נשימה.

וילה מול כנרת וארבל (צילום: אלעד מלול)

וילה מול כנרת וארבל (צילום: אלעד מלול)

אם אתם מחפשים חופשה משפחתית אינטימית ומפנקת "וילה מול כנרת וארבל" היא החופשה המושלמת עבורכם.

לפרטים והזמנות חייגו עכשיו

050-7123054 עדי
055-6683003 דודי
לאתר של וילה מול כנרת וארבל לחצו כאן >>>


 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר