גרירה בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
גרירה בירושלים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

גרירה בירושלים: הכירו את המומחים

כשאנחנו נתקעים עם הרכב באמצע שום מקום או באמצע הלילה רצוי שתהיה שתהיה לנו בכוננות חברת גרירה בירושלים אמינה ומקצועית שתוכל להגיע בכל רגע נתון 

פורסם בתאריך: 11.8.20 13:12

התסריט הבא מוכר לכל נהג: שעות הערב המאוחרות מגיחות ופתאום האוטו חורק, מרעיש ואתם נאלצים לעצור בצד. הרכב כבר לא מגיב ואין מנוס מלקחת אותו למוסך. אלו הרגעים שצריך להזמין גרירה בירושלים לקרבת המוסך, כדי שבבוקר יוכלו לטפל בו.


יוסף קרש – גרירה

טלפון: 054-3190473

יוסף קרש מירושלים יציל אתכם גם באמצע הלילה, כשיקום גם באמצע השינה כדי לחלץ אתכם מהסיטואציה הסבוכה. "כבר עזרתי לאנשים עם רכב תקוע גם באמצע הלילה, אחרי שנכנסתי לישון", מעיד יוסף קרש על המסירות וההקרבה שלו למקצוע ומבין בעיקר את מצוקתם של הנהגים המשוועים לעזרה, "אני בעסקי הגרירה כבר מעל עשר שנים למרות שאני רק בן 30, ועבדתי בענף עוד לפני שהקמתי את העסק שלי העצמאי לפני כשבע שנים ובו אני מבצע שירותי גרירה לרכבים עד חמישה טון, רכבים פרטיים, מסחריים, ואן".

יוסף קרש גרירה (צילום: אלבום פרטי)

יוסף קרש גרירה (צילום: אלבום פרטי)

קרש, הוא בעל ניסיון מקצועי רב בתחום והעובדה שעבד בעבר גם כמכונאי רכב במוסכים שונים בירושלים ובראשל"צ נותנת לו יתרון לא קטן על מתחריו. "לפני שאני גורר את הרכב, אני בודק אם אני יכול להתניע או לטפל בו כדי להימנע מכך", מספר קרש ומוסיף, "בזכות הידע הקודם שלי, אני מצליח פעמים רבות למנוע מהרכב להגיע למוסך וחוסך לא מעט כסף וכאב ראש ללקוחות".

מה הכי חשוב לך כשאתה מגיע ללקוח שנתקע עם רכב?

"אני יודע עד כמה הרכב חשוב לאותו נהג שתקוע עם הרכב שלו בחושך או בשיא החום. אני מרגיע אותו ונותן לו להבין שהוא בידיים טובות. במצב של גרירה, אני מושך את הרכב לרכב הגרירה, מתחייב שלא יהיו נזקים ועושה את זה בזהירות המירבית".

איזה שירות נוסף אתה מעניק?

"אני יכול לאחסן את הרכב אצלי במידת הצורך. יש כאלה שמפחדים שיגנבו להם את הרכב ליד המוסך, אז אני שם אותו בינתיים אצלי עד שבבוקר אני פורק אותו במוסך. בשבתות המוסכים סגורים, אז לא מעט מהמקרים אני משאיר את הרכב אצלי גם יומיים".

אם אתם חפצים בשירות זמין 24 שעות, שבעה ימים בשבוע, מהיר מאוד – שעה לאיזור המרכז מרגע הקריאה וחצי שעה עד 40 דקות בתוך ירושלים, תתקשרו ליוסך קרש. הוא כבר יעזור לכם.

 יוסף קרש: 054-3190473

לפייסבוק: יוסף קרש גרר קרש


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר