"מוסכם" - מרכז המגשרים הארצי (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
"מוסכם" - מרכז המגשרים הארצי (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

שוקלים להתגרש? זאת הכתבה בשבילכם

בשורה לתושבי ירושלים: "מוסכם - מרכז המגשרים הארצי" השיק את הסניף החדש בירושלים. המרכז מתמחה בגישור גירושין על כל היבטיו ומעניק ליווי מלא לזוגות שהחליטו להתגרש, ועכשיו גם לירושלמים מוענק יעוץ ראשוני ללא עלות

פורסם בתאריך: 24.8.20 14:07

כבר הרבה שנים נחשב "מוסכם" – מרכז המגשרים הארצי למרכז המוביל בארץ בתחום הגישור בכלל וגישור לגירושין בפרט. בשעה טובה השיק המרכז את הסניף החדש בירושלים. מעכשיו יוכלו תושבי העיר לקבל יעוץ ראשוני ללא עלות בכל מה שנוגע להליך גישור לגירושין, החל מהסבר קצר על התהליך, מחירים ואפילו הדרכה על התנהלות נכונה בתקופת המשבר הזוגי.

במרכז "מוסכם" צוות מגשרים מקצועי ומנוסה מאוד בתחום גישור לגירושין, אשר ערכו במצטבר אלפי הסכמי גירושין. המרכז מתמחה בגישור גירושין על כל היבטיו, ומעניק ליווי מלא לזוגות שהחליטו להתגרש.

עו"ד מאיה שפירא מנכלית "מוסכם" (צילום: דוד בן יוסף)

עו"ד מאיה שפירא מנכלית "מוסכם" (צילום: דוד בן יוסף)

אז איך זה מתחיל…

ראשית, הזמן הנכון לפנות לגישור הוא רק לאחר בשלות ושלמות (עד כמה שניתן) עם ההחלטה, אחרי שבאמת ניסיתם כל מה שאפשר כדי להציל את הקן המשפחתי: יעוץ זוגי ,שיחות משותפות וניסיון אמיתי לשקם. גם אנחנו נוודא זאת לפני שתתחילו הליך גישור כדי שנבין יחד איתכם שמיציתם כל דרך אפשרית אחרת. במידה שכל האפשרויות לא צלחו וגירושין על הפרק – אין ספק שגישור נחשב לאופציה הטובה ביותר.

בשיחת הטלפון הראשונה נוכל ביחד אתכם להבין את המצב ולהסביר לכם את התהליך הנכון עבורכם. במידה שהתהליך הנכון יהיה גישור גירושין אנחנו נתאם לכם פגישה בסניף החדש עם המגשרים הנכונים ביותר עבורכם. לא לכל זוג מתאים כל מגשר, וזה נושא חשוב מאד בהצלחת התהליך. בני הזוג חייבים להרגיש בנוח עם המגשרים, עם תחושת ביטחון וחיבור אליהם.

מהפגישה הראשונה כבר תרגישו שהגעתם לחוף מבטחים. אנו מבינים ומכירים את החששות שמלווים פרידה וגירושין. את התחושות הרגשיות, את החשש הכלכלי, את חוסר המידע וייעוצים כאלה ואחרים מחברים ובני משפחה. אנו נלווה אתכם יד ביד בשותפות מלאה עד להסכם הוגן שיהיה טוב לשניכם ולילדים שלכם.

עו"ד רני בן מלך, מנהל סניף ירושלים "מוסכם" (צילום: זוהר שפירא)

עו"ד רני בן מלך, מנהל סניף ירושלים "מוסכם" (צילום: זוהר שפירא)

כגוף גדול יש למוסכם את היכולת ללוות את בני הזוג גם בכל הדברים הנלווים בתהליך כגון אקטואר, שמאי, ייעוץ משפחתי ועוד.

בתהליך הגישור, תפקיד המגשר הוא לקחת את כל החלקים של הפאזל ולהרכיב אותם מחדש ביחד עם בני הזוג, באופן כזה שניתן יהיה לשמור על הורות טובה גם אם הזוגיות מסתיימת. בסופו של דבר, הסכם הגירושין צריך לכלול בתוכו את כל הנושאים הידועים היום כגון זמני שהות, חלוקת רכוש, מזונות, וכן יש לחשוב יחד על נושאים שעלולים לעלות בעתיד כגון מעבר דירה של אחד מבני הזוג, שמחות במשפחה, חגים ונסיעות לחו"ל, וכד', על מנת למנוע מראש כל מריבה עתידית אפשרית בין בני הזוג.

ברגע שההסכם מוכן ומקובל באופן מלא על בני זוג, חותמים על ההסכם ואיתו ניגשים לבית המשפט לענייני משפחה או לבית הדין הרבני על מנת לאשר אותו. לאחר האישור מגיע הטקס הדתי של סידור הגט.

חשוב לציין שתהליך הגישור הוא תהליך קצר מאוד ונמשך פגישות מעטות, בעיקר משום שהתהליך נעשה אצל מגשרים מקצועיים ומנוסים מאוד, שידעו להעלות אופציות רבות לפתרון בהתאם לצרכים שלכם ושל ילדכם. כדאי להבין גם שהגישור זול משמעותית מכל הליך אחר, ובוודאי שמהליך משפטי.

התהליך מתאים כמובן לכל בני זוג גם אם אינם נשואים, ידועים בציבור, פרודים ובני זוג חד מיניים.

אנחנו נשמח לנסות לעזור בכל שאלה או בקשה ולנסות לתת פתרון הוגן ונכון לתושבי ירושלים והסביבה בסניפנו החדש.

לוגו מוסכם חברת מגשרים

מוסכם מרכז המגשרים הארצי

לאתר: https://muskam.co.il/

טלפון: 1-700-707-736

כתובת: רחוב האומן 25, ירושלים


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר