ברית מילה עם ארגון "ברית יעקב" (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
ברית מילה עם ארגון "ברית יעקב" (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מוהל בירושלים: ברית מילה עם משמעות בארגון "ברית יעקב"

מזל טוב להולדת הבן! זה הרגע בו אתם מחפשים מוהל בירושלים, מקצועי, אמין ובטוח לטקס ברית המילה: ארגון "ברית יעקב" - מאגד בתוכו את מיטב המוהלים המקצועיים, ציוד חדשני, וברית מילה על פי ההלכה עם משמעות רוחנית גדולה

פורסם בתאריך: 14.9.20 11:09

ארגון ברית יעקב הוקם ונוסד על ידי ראובן גורודצקי, והוא מאגד מספר מוהלים מקצועיים ומומחים בתחום וכל זאת על מנת לאפשר שקט נפשי להורים ולערוך טקס ברית מילה על פי ההלכה באופן הטוב ביותר עבור היילוד הרך בעזרת מוהל בירושלים. ראובן גורודצקי החל את דרכו כמתכנת מחשבים ועסק במשך שנים רבות במקצועות הקודש בתחום השחיטה והמילה, בנוסף העביר שיעורים בנושא ברית מילה בישיבת "פורת יוסף". גורודצקי, שחקר לעומק את עולם המילה, גילה שרבים אינם מודעים לאופן האמיתי בו צריכה להיות הברית, אינם מבינים את המשמעות הרוחנית הגדולה והחשובה המסתתרת מאחורי הטקס, הן בציבור החרדי והן בציבור החילוני.

ראובן גורודצקי, ברית יעקב (צילום: דני גולד)

ראובן גורודצקי, ברית יעקב (צילום: דני גולד)

"מטרת ארגון ברית יעקב היא בראש ובראשונה לדאוג שהברית תהיה כדין ולהעניק משמעות רוחנית לטקס המיוחד הזה וכל זאת באופן המקצועי ביותר, עם מיטב המוהלים, עם ציוד מתקדם, הדרכה וליווי לפני ואחרי הברית, סטריליזציה מחמירה, סכיני ניתוח איכותיים עם להב חד פעמי, שמנים טבעיים מיוחדים להחלמה מהירה, הקפדה על כל פרטי ההלכה, גמ"ח – עזרה למשפחות נזקקות, תפילה בכותל ביום הברית, ברכה על יין של סיום, ועוד", משתף גורודצקי.

"הארגון הוקם במטרת שליחות, ברגע שהבנו שקיים סיכוי שישנם בנים שלא נמהלו לפי ההלכה, הבנו כי קיים צורך להקים ארגון שייתן מענה ויפעל באופן המדויק ביותר על מנת לערוך טקס משמעותי והלכתי עם הציוד המתקדם ביותר על מנת להקל על התינוק כמה שיותר וגם על הוריו".

ארגון "ברית יעקב" (צילום: פרטי)

ארגון "ברית יעקב" (צילום: פרטי)

מה מייחד אתכם, מהו הציוד החדשני שאתם משתמשים בו?

"אנחנו מייבאים במיוחד ציוד מקצועי ואיכותי מגרמניה ומארצות הברית. בנוסף, אנחנו משתמשים בתחבושות מיוחדות שהרעיון שלא צריך להוריד אותה. אחת מהבעיות שהורים נתקלים אחרי הברית שצריך להוריד את התחבושת בימים הראשונים, ולרוב היא נדבקת בגלל הדם שנקרש ומכאיבה מאוד לתינוק. מצאנו את הפתרון אצל חברה גרמנית עם תחבושות מיוחדת שאין צורך להוריד.

בנוסף, אנחנו משתמשים בשמנים טבעיים ואיכותיים שזה מקל מאוד על התינוק אחרי הברית. הרעיון בסופו של דבר, להביא את הדברים הכי טובים שאפשר מבחינה מקצועית. ויחד עם זאת הבסיס שלנו זה הפן ההלכתי שאנשים יכניסו בן לברית של אברהם אבינו הכי טוב שיש, כאשר לכל ברית מגיעים לרוב שני אנשים שבודקים אחד את השני".

ארגון "ברית יעקב" (צילום: פרטי)

ארגון "ברית יעקב" (צילום: פרטי)

מה המשמעות הרוחנית בעריכת ברית מילה?

"ראשית, המילה 'ברית' משמעותה קשר והתחייבות בין אלוקים לעם ישראל, המצווה הזאת כל כך חשובה וכל הקשר בין העם היהודי עם אלוקים בנוי על המצווה הזאת – היא השגחה פרטית של העם היהודי. לעיתים אנשים לא מבינים את המשמעות הרוחנית שלה ולכן בסוף מפספסים את העיקר, גם רופא מומחה לניתוחים אם אינו מומחה להלכות הקשורות לברית המילה יכול שלא למול כראוי

הרמב"ם אומר: "מילה מצווה עשה שחייבין עליה כרת וערל זכר אשר לא ימול את בשר ערלתו ונכרתה הנפש ההיא וכו". לצערי, ישנם מוהלים שלא מוהלים כהלכה, אדם יכול להיות 80 שנה ולחשוב שהוא מהול והוא יהיה ערל, לכן יש חשיבות רבה בבחירת מוהל בקי, צדיק וירא שמיים שיודע למול כמו שצריך.

ארגון "ברית יעקב" (צילום: פרטי)

ארגון "ברית יעקב" (צילום: פרטי)

כשבוחרים מוהל לברית מילה חשוב שהמוהל יהיה אדם ירא שמים שבקי בעניין, מסופר על גולדה מאיר ששלחה פעם לקנות לנכד תפילין במאה שערים, וכשנשאלה מה יש לה שם אז היא אמרה שתמיד עדיף ללכת למקור ולמקצוענים יותר בתחום, גם בית המלוכה האנגלי בברית המילה לוקחים מוהל יהודי כי מבינים שלברית צריך לקחת מהמקור את הדבר האותנטי, ברית המילה זה הניתוח הוותיק ביותר הידוע בהיסטוריה כ- 3700 שנים. יום הברית הוא יום חשוב ביותר בתחילת חייו של התינוק, וכמו שאתם, ההורים, מכניסים את הבן לקדושה בטהרה, ככה הוא יכנס לתורה, לחופה ולמעשים טובים.  אנחנו מעניקים שירות לכל יהודי באשר הוא, גם אם הוא אדם שלא שומר מצוות אנחנו מזמינים אותו לעשות את המילה לילד שלו באופן הטוב ביותר, אם כבר עושים אז לעשות כמו שצריך. הארגון שלנו קם במטרת שליחות עמוקה ואנחנו כל יום קמים עם רצון לערוך טקסי ברית מילה לכל יהודי אשר חפץ, ערכנו עד כה הרבה בריתות ואנו שמחים מהתוצאות הנפלאות וההורים שיצאו לדרך חדשה עם הילד על הצד הטוב ביותר. כמו כן, הרבה אנשים לא מודעים למצווה נוספת שיש למי שנולד לו בן בכור וזה מצוות "פדיון הבן", זכות גדולה יש לילד בכור שכתוב בתורה שהוא קדוש מלידתו ובגלל קדושתו הגדולה צוותה התורה לעשות אתו עוד מצווה גדולה ביום השלושים ללידתו. פדיון הבן זה נותן שפע של ברכה להורים ולכל המשתתפים בשמחה הגדולה, היו חכמים שהגדירו את ההשתתפות הסעודה כאילו התענה פ"ד (84) תעניות, חבל לפספס מצווה חשובה זו מחוסר ידיעה. אפשר לפדות את התינוק מיום השלושים ללידתו והלאה ולא כדאי לחכות, פדיון הבן נעשה לכל בן שהוא הראשון לאמא שלו שנולד בלידה רגילה ובתנאי שהאבא או האמא אינם כהנים או לויים. כל מי שנימול דרכנו, אנחנו משתדלים לארגן לו את כל האירוע של שמחת פדיון הבן בשמחה גדולה בצורה הכשרה ביותר".

ברית מילה עם משמעות – בריתות בארץ ובחו"ל – ברוגע ובשמחה

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו >>

טלפון: 052-5278860 

אתר: https://www.brityakov.com

מייל: [email protected]


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר