NHClinics  מרכז לבריאות כף הרגל בירושלים (צילום: פרטי)
NHClinics  מרכז לבריאות כף הרגל בירושלים (צילום: פרטי)

NHClinics מרכז לבריאות כף הרגל בירושלים

יש לה הכשרה מיוחדת לטיפול פודולוגי, היא בעלת ידי זהב לטיפולים כמעט ללא כאב, והאתגר הכי מספק עבורה הוא טיפול בכף רגל מוזנחת. הכירו את נטליה הודיה סרדצה, בעלת NHClinics מרכז לבריאות כף הרגל בירושלים

פורסם בתאריך: 13.10.20 15:14

רבים מאיתנו משקיעים בפדיקור ומטפלים בכף הרגל שתהיה מטופחת ויפה לעין. לעומת זאת כאשר מדובר בבעיות מורכבות בכף הרגל – פדיקור רפואי מטפל בכך מהשורש וממגר אותן בצורה מקצועית, לכן חשוב לפנות לקוסמטיקאית פרא רפואית מומחית בעלת ידע מקצועי והסמכה לעסוק בתחום ולטפל בבעיות אלה. NHClinics הוא מרכז לבריאות כף הרגל בניהול נטליה הודיה סרדצה, הממוקם בפסגת זאב בירושלים ומציע טיפול יסודי בבעיות כף הרגל, שיקום אסתטי של הציפורניים, ובנוסף מסייע בשחזור בריאות הרגל גם במקרים המוזנחים ביותר. לאחר שהתמחתה בפודולוגיה בגרמניה ורכשה את סודות המקצוע והטכניקות הנדרשות, מעניקה היום נטליה שירותי פודולוגיה לבעיות בכף הרגל, מהפשוטה ועד למסובכת ביותר ומבטיחה תוצאות מוכחות. מומלץ להזדרז ולהזמין תור, כי התורים אצלה תפוסים חודשיים מראש.

נטליה הויה | צילום: אמיר יהל לחברת הקוסמטיקה ביופור

נטליה הויה | צילום: אמיר יהל לחברת הקוסמטיקה ביופור

מה זה טיפול פודולוגי?

"פודולוגיה היא תחום פרא-רפואי שמתחיל להיכנס לארץ בהכשרה מיוחדת. פדיקור רגיל נעשה בעיקר כדי לנקות את כף הרגל ולגרום לה להיראות מטופחת ויפה. לעומת זאת, פודולוגיה היא פדיקור שיורד יותר לעומק ולשורש הבעיה, ולא כל מי שעושה פדיקור יכולה ומורשית לבצע פדיקור פדולוגי".

לאילו מקרים זה מתאים?

"הטיפולים מיועדים לאנשים שרוצים איכות חיים ללא כאבים וגם כף רגל יפה ובריאה, ובעיקר במקרי בעיות כמו: ציפורן חודרנית, פטרת, סדקים עמוקים, יבלות מכל הסוגים, שלפוחיות, עור קשה ויבש, ציפורניים פגומות כמובן כף רגל סוכרתית. החשיבות בטיפול כף הרגל לחולי סוכרת הוא קריטי והם חייבים להיות מודעים לכך שטיפול פדיקור רפואי יכול ממש לעזור במניעה, לכן חשוב לפנות למומחה לכף הרגל שיודע לאבחן ולטפל באמצעים החדישים בעולם וללא טיפל חודרני, בלי ניתוחים".

שחזור ציפורניים (צילום: פרטי)

שחזור ציפורניים (צילום: פרטי)

מה את ממליצה לחולי סוכרת?

"אני בעלת הכשרה בעמותה לחולי סוכרת, ויודעת שכל פצע קטן וזיהום קטן בכף הרגל יכול להגיע לקטיעה, כי הסכנה והערמומיות של המחלה היא חוסר התחושה והכאב כיוון שהם סובלים מחוסר באספקת הדם לכפות הרגליים, ולכן אדם חולה עלול להגיע למצב שהוא אפילו לא מודע לבעיה עד לנקודה מסוימת. כיבים סוכרתיים בתוספת חוסר באספקת הדם לכפות הרגליים וזיהום מגבירים באופן משמעותי את הסיכון של אבצס, וכתוצאה מכך, גנגרנה (נמק) בגפיים התחתונות.

אני ממליצה לחולי סוכרת להגיע לבדיקה שגרתית קבועה אחת לחודש, שכוללת גם טיפול משמר ומניעתי גם אם כלפי חוץ נראה שהכול תקין. יש גם שיתוף הפעולה בין הקליניקה שלי לבין רופאים ויחד זו תרומה למניעת קטיעת רגליים סוכרתיות".

מה ייחודיות הטיפול הפודולוגי?

"בקליניקה שלי לבריאות כף הרגל אני מטפלת בכל הכלים שרכשתי בהכשרה המיוחדת וזה שונה לגמרי ממה שכולם מכירים, הן בשיטות הטיפול והן בכלים ובציוד. הטיפול בכפות הרגליים מתבצע באמצעות שימוש בחומרים טבעיים ייחודיים, במבחר גדול של ראשי שיוף מסתובבים מיוחדים ושונים, ובמיכשור נטול מים ונטול סכינים. אני נעזרת בלופה, מעין זכוכית מגדלת ענקית בעזרתה אני מאבחנת בעיות גם כשהן לא נראות, דבר המאפשר טיפול נקודתי עד למקומות הכי מדויקים מבלי לפגוע בעור הבריא. לטיפול פודולוגי יש תוצאות אפקטיביות מאוד אשר נשמרות לטווח ארוך".

NHClinics  מרכז לבריאות כף הרגל בירושלים (צילום: פרטי)

NHClinics  מרכז לבריאות כף הרגל בירושלים (צילום: פרטי)

יש ייחודיות גם לתכשירים בהם את משתמשת?

במהלך הטיפול אני משתמשת בתכשירי קוסמטיקה רפואית Peclavus המיועדים לכף הרגל המיוצרים בגרמניה ע"י חברת Hellmut Ruck מותג עולמי בתחום טיפוח כף הרגל, הן מבחינת מיכשור והן בתכשירים הטיפוליים. כל התכשירים אנטיבקטריאלים למניעת פטריות ודלקות ובנוסף מוצרים אורגניים טבעוניים 100% אחוז המיועדים לסוגי עור שונים ולמגוון בעיות. את התכשירים ניתן לרכוש רק אצל מי שעבר את ההכשרה ואני מוכרת אותם אצלי בקליניקה".

זה טיפול אסתטי? או רפואי?

"הטיפולים שלי ממוקמים באמצע בין אסתטיקה לבין רפואה. אני יודעת לאבחן בעיות ויודעת למגר בעיות גם במצבים מורכבים. עם זאת, יש מצבים בהם זה מעל ליכולותיי ואז הלקוח מופנה לרפואה המודרנית, הרפואה מטפלת בתרופות לטיפול פנימי ואני משלימה חיצונית, יחד התוצאה מושלמת עבור הלקוח".

נטליה הודיה סרדצה (צילום: פרטי)

נטליה הודיה סרדצה (צילום: פרטי)

מה לגבי היגיינה, לא עלולים להידבק במחלות?

"בטיחות עומדת בראש סולם העדיפויות שלנו, הטיפולים בטוחים לגמרי ואין סיכון הידבקות במחלה כלשהי. הקליניקה נראית יותר כמו מרפאת שיניים מבחינת הניקיון והבוהק וגם המיכשור כולו טכנולוגי וחדשני, כשאנשים נכנסים הם מתפעלים מאוד. בנוסף אני מקפידה על מדים וחלוק, כובע ומסכה ועשיתי זאת הרבה לפני הקורונה, כי חשובה לי בריאות הלקוח ובריאותי שלי. כל המכשירים המשמשים אותי לטיפול הינם באריזות חד פעמיות אינדיווידואליות או שעברו סטריליזציה מוקפדת מאוד בשלושה שלבים, תהליך העונה על כל הסטנדרטים הרפואיים המחמירים ביותר אשר משרד הבריאות דורש.

לטיפולי הפדיקור הפרא רפואי מוקצה בקליניקה חדר פרטי, בו נוכחים המטופל בלבד ואני. שמתי לב שאנשים מחפשים את המקומות הנקיים והסטריליים, זה מקנה להם תחושת ביטחון".

בטיחות עומדת בראש סולם העדיפויות שלנו (צילום: פרטי)

בטיחות עומדת בראש סולם העדיפויות שלנו (צילום: פרטי)

הטיפול כואב?

"המערכת המיוחדת שאני משתמשת בה מנקה מבפנים בלי כירורגיה וללא כאב. זו המומחיות שלי להוציא דלקת במינימום כאב, זו המומחיות שלי, הידיים שלי מאוד עדינות ורגישות, זה חלק מהיחס המוקפד שמקבלים הלקוחות אצלי. יש לקוחות עם ציפורן חודרנית, זה מצב שאפילו משב רוח קל גורם כאבים עזים, והם חוששים ללכת לרופא מפחד שזה יכאב. ואני מסוגלת בתהליך צמוד לתחזק את הציפורן ולשמור על צורת הציפורן בלי כאב, כך שהם יוכלו לחזור לנעול נעליים כמו כולם".

טיפול בסדקים ויובש כף הרגל (צילום: פרטי)

טיפול בסדקים ויובש כף הרגל (צילום: פרטי)

איך התחלת במקצוע?

בגיל 21 עליתי לארץ מרוסיה, והתחלתי לחפש מה ללמוד כמקצוע, בדקתי והגעתי לתחום מעניין של ציפורניים. למדתי בביה"ס להכשרה בטיפולי כף הרגל, שם המורה לימדה את החידושים האחרונים בחו"ל ומאוד התרשמתי מהחדשנות ומהאיכות של הטיפול עצמו שעדיין לא קיים בארץ. משם הכל התחיל וכבר 15 שנה שאני במקצוע ואוהבת אותו מאוד. לאחר שנים של עבודה והתמקצעות בתחום פתחתי את הקליניקה שלי לפני שנה וחצי, אחרי שנסעתי לגרמניה וראיתי מקרוב את המודל והציוד באינטנסיביות והכשרה עמוקה. החלטתי להביא לארץ את הדגש לחשיבות כף הרגל ואת המודעות לטיפול המיוחד שמביא תוצאות מצוינות לבעיות שונות ולסוכרתיים. לא מדובר פה באסתטיקה כי אם בבריאות".

מה מיוחד ביחס שלך?

"זה באמת טיפול יוקרתי כמו בחו"ל. כל לקוח הוא VIP. גם האווירה נעימה, יחס אישי, קליניקה יפה ונקייה. קובעים תורים חודש וחצי תפוסה מראש, כי אני מקפידה לתת הרבה זמן לכל לקוח עם הסברים וידע שאני מעבירה אליו ובנוסף אף לקוח לא מחכה ונכנס בדיוק בשעה שנקבעה לו, אני מכבדת את הזמן של הלקוח. יש לקוחות שהתנסו פעם אחת ולא יכולים לוותר על הטיפול, חלקם מגיעים מרחבי הארץ".

לפעמים יש רגליים במצב נורא למראה, איך את מתמודדת עם זה?

"נקודת המבט שלי שונה לגמרי. אני לא מחפשת כף רגל יפה, להיפך. הסיפוק שלי מגיע מהאתגר שעומד מולי, ככל שהבעיה קשה והרגל מוזנחת – זה אתגר בשבילי להצליח ומכאן הגאווה והסיפוק שלי במקצוע. מעולם לא הסתכלתי על רגל מנקודת מבט אם היא מגעילה או לא".

שחזור ציפורניים (צילום: פרטי)

שחזור ציפורניים (צילום: פרטי)

יש טיפולים נוספים מלבד טיפול בכף הרגל?

"כן יש בקליניקה חדר נוסף המיועד לטיפולי קוסמטיקה מדעיים טיפולי פנים והסרת שיער בלייזר. הרעיון הוא קורת גג אחת שמספקת טיפולים נוספים, כך שאישה לא צריכה לחפש בית שונה לכל טיפול אסתטי או קוסמטי. יש לנו מערכת מיוחדת לטיפולי הסרת שיער בטכנולוגיית לייזר המתקדמת והבטוחה בעולם בשם Venus Velocuty. זו מערכת שעובדת באורכי גל נמוך ויש לה הרבה יתרונות: היא בטוחה ויעילה לכל סוגי העור, עם תוצאות מעולות בהפחתת שיער לצמיתות במהירות יחסית. לפרטים על המערכת החכמה והמהירה להסרות השיער לחצו כאן >>

בנוסף יש לנו מחלקת טיפולי פנים אסתטיים, החל מטיפול פנים קלאסי ועד לטיפולים פרא-רפואיים או טיפולי זוהר ייחודיים. הטיפולים בשיטות חדשניות ולא פולשניות, כמובן בטכנולוגיה מתקדמת שמאפיינת את כל המכון ובאיכות ללא פשרות. בין הטיפולים: אקנה, פיגמנטציה, זוהר לכלה, טשטוש סימני הגיל, פילינג, צלקות ועוד.

בכל המחלקות תמצאו את אותו שירות מקצועי ויעיל, המותאם אישית לכל אחת ואחד בקפדנות, החל מרגע הכניסה לקליניקה, דרך אבחון וטיפול ועד ליציאה מהמכון עם תוצאות סופיות וחיוך. זה סיפוק גדול לראות את הלקוחות עם חיוך".

איפה היית רוצה להיות עוד עשר שנים?

"אני חולמת על המודל האירופאי שחשוב להביא לארץ, למרות שאנשים צריכים זמן להסתגל לזה וגם המחיר קצת שונה. מי שמתחיל ורואה את הרמה המדעית של טיפול בכף רגל לא יכול להפסיק. אני רוצה לפתוח קליניקה כמו בחו"ל, שם עובדים בשילוב מאוד יעל עם הרפואה המודרנית, ואז בשיתוף פעולה אפשר להביא תוצאות טובות מאוד למצב הרגל. מדובר על רופאי עור, אורתופדים, מומחים לביודינמיקה של כף הרגל כולל הליכה נכונה ומדרסים, ולהוות מוקד מרכזי בתחום שייתן מענה לכל כף הרגל, כולל הכשרה ולימודים מעמיקים להקניית הידע של התחום המיוחד".

נטליה הודיה סרדצה (צילום: פרטי)

נטליה הודיה סרדצה (צילום: פרטי)

מה המסר שאת רוצה להעביר?

הרבה אנשים לא מודעים ומזניחים את כף הרגל, אבל חשוב למנוע בעיות בעתיד. אני מסבירה על תחזוקה נכונה בבית וטיפול ביתי שאפשר וחשוב לבצע. מסבירה ללקוחות על מבנה הרגל וןאת הסיבות ובעיות ואמנם חשוב לנקות ולגזור את הציפורן אבל אני מביאה ידע יותר מעמיק ומדעי, לצד ניסיון רב".

למידע נוסף על טיפולים פודולוגים ופודופדיקור בקליניקה – הקישו כאן >>

כתובת: משה דיין 37, פסגת זאב, ירושלים

טלפון: 073-7284090

לוואטסאפ: 054-8016600

לאתר: http://www.nhclinics.co.il/

מייל: [email protected]

פייסבוק: NHClinics – מרכז פודולוגי לבריאות כף הרגל

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר