אלירן הגנן- עבודות גינון, שיקום ורענון הגינה (צילום: באדיבות אלירן הגנן)
אלירן הגנן- עבודות גינון, שיקום ורענון הגינה (צילום: באדיבות אלירן הגנן)

אלירן הגנן דואג שהדשא שלכם יהיה ירוק יותר

רוצים גינה מטופחת ומסודרת, מלאת פרחים, עציצים ועצים? מחפשים מישהו מקצועי שיטפל בגינה המשותפת של הבניין, בגינה הפרטית, או במקום העבודה? כדאי להכיר את אלירן הגנן - עיצוב גינות בירושלים, שגינות רבות בעיר עברו תחת ידיו המקצועיות והמסורות וזכו לתשבחות רבות

פורסם בתאריך: 20.11.20 10:23

אתם בטח מצליחים להבחין ברוחות שמתחילות לנשוב ובעלי השלכת שנושרים על הרצפה. עונת הסתיו כבר כאן, וזו תקופה נהדרת לבצע רענון בגינה, ולהכין אותה לקראת החורף והאביב שבאים עלינו לטובה. עכשיו בדיוק העונה המתאימה לניקיון ולטיפוח הגינה, והזמן הטוב ביותר לשתילה, זריעה וגידול צמחים. יחד עם שינויי מזג האוויר, אלירן הגנן, שעובד בעיצוב גינות בירושלים כבר שנים רבות, וטיפל בעשרות גינות פרטיות וציבוריות בירושלים והסביבה, מעניק לנו הצצה לעולם הירוק והמטופח שלו.

אלירן הגנן- עבודות גינון, שיקום ורענון הגינה (צילום: באדיבות אלירן הגנן)

אלירן הגנן- עבודות גינון, שיקום ורענון הגינה (צילום: באדיבות אלירן הגנן)

מתחברים אל הטבע באהבה

אל עולם הגינון הגיע אלירן אחרי שנים כמדריך שיקומי לבעלי צרכים מיוחדים ב"אלווין". "כמאמין גדול בחיבור לטבע ולאדמה, הדבר הנכון ביותר בעיניי היה לצאת עם החניכים לטבע ולעבוד באדמה". יחד עם החניכים הקימו וטיפחו גינות וחצרות, שהעצימו את תחושות האחריות והמחויבות של החניכים, וכן היו מקור הצלחה וגאווה עבור כולם. מאז, אלירן הקים עסק עצמאי לטיפוח, ניקיון ועיצוב גינות לאנשים פרטיים, משרדים, גינות משותפות ועוד. "אל התחום הגעתי עם המון אהבה. הכל כשעבדתי כמדריך שיקומי לאנשים בעלי צרכים מיוחדים. ראיתי כיצד ההתעסקות עם הטבע תורמת להם הנאה והתפתחות, ודרכם הבנתי שזה הייעוד שלי. אני מאוד אוהב את הטבע, ולעבוד עם הידיים, והחיבור יחד נרקם באופן מיוחד למקצוע שלי". משתף אותנו אלירן. "אני אוהב לראות את השיקום שהגינות עוברות, ואת התהליך שבו מתחילים 'לראות את הפירות'. לנקות את העשבים ולהפוך את הגינה או החצר לירוקה ופורייה. זה תהליך שדורש סבלנות ועבודה קשה, אבל אני שמח שיש לי את הזכות לשמח לקוחות, ולהקים עבורם גינה מטופחת ופורחת שעליה תמיד חלמו".

טיפול בגינה בחודשי הסתיו, למה דווקא עכשיו?

"קודם כל כמו בכל תחילת עונה מגיע צורך פנימי להתחדש ולסדר ולא רק את הבתים גם את הגינות. אחרי הקיץ היבש שמתחמם מעונה לעונה, צריך להתחיל לנקות את העשבים, להסיר עלים וצמחים שהתייבשו, ולהחליף את הצמחייה המתאימה לעונה. על מנת לקבל גינה מטופחת ופורחת יש להכין את הקרקע והצמחים למזג אוויר חורפי. עונת החורף הירושלמית ידועה כקרה מאוד לכן יש חשיבות בבחירת צמחים שיתאימו לאקלים הירושלמי. בנוסף כדאי לזכור שעונת הסתיו היא לא צפויה מבחינת מזג האוויר. ייתכן ויהיו ימים חמים מאוד, וגם ימים גשומים, לכן גם יש להיות עם היד על הדופק בכל הקשור להשקיה, לא להגזים מצד אחד ומצד שני גם לא לייבש את הצמחייה. מעבר לכך עונת הסתיו ידועה כעונה מיטבית ומתאימה ביותר לכל הקשור לשתילת צמחים, האוויר מתחיל להתקרר, אך האדמה חמה דיה על מנת לעודד את קליטתם וצמיחתם של השורשים".

אלירן הגנן- עבודות גינון, שיקום ורענון הגינה (צילום: באדיבות אלירן הגנן)

אלירן הגנן- עבודות גינון, שיקום ורענון הגינה (צילום: באדיבות אלירן הגנן)

באילו עוד תחומים אתה עוסק שקשור בטיפוח גינות?

"התחום באמת רחב ומתפרש לענפים שונים, שמטרת כולם לטפח את הגינה והצומח. החל משלב התכנון ועד לעבודה הסופית, שיקום ורענון הגינה, התקנת דשא סינטטי, גיזום כריתה ופינוי, בניית דקים ופרגולות, התאמת צמחייה לתנאי האקלים, התקנת מערכות השקיה ממוחשבות, התקנת תאורת גן, אבני מדרך וחיפויים, הצבת אדני רכבת, אחזקת גינות של בתי מגורים, פרטיים ומוסדות, ועוד. כאיש שמחובר לטבע ושאוהב לעבוד עם הידיים, אני נוגע בתחומים שונים ומגוונים, ומעניק טיפול מלא לכל צורך שמתקשר לגינה ולצומח. בראש ובראשונה לפני שאני מתחיל אני קודם כל מקשיב ללקוחות שלי, לכל אחד יש רצון שונה או חלום בנוגע לגינה שלו, אחד מעוניין בגינה פראית, והשני בגינה מסודרת ומלאכותית. הרעיון, וזה לדעתי החלק הכי חשוב במקצוע, זה להיות קשוב ללקוחות לשמוע מה הם רוצים ורק אחר כך לפעול. התהליך מתחיל ביחד, מתכנון שטח הגינה, בחירת החומרים והצמחים, עבודה בשטח והתחלת פיזור החומרים, שתילת הצמחים וארגון יסודי מסביב, ויכול להמשיך גם לתחזוקת הגינה ושמירה על הקיים. המטרה שלי היא להגשים ללקוחות שלי את החלום על הגינה שתסב להם אושר ונחת. אני שמח שיש לי את הזכות לראות את המבט המופתע שלהם בסוף התהליך. המבט הזה שווה את כל העבודה הקשה".

לסיכום, אם אתם רוצים להגשים חלום ולשבת על כוס קפה בגינה המטופחת שלכם, להזמין חברים ומשפחה ולהשוויץ בגינה, בצמחים רעננים ובתאורה המדליקה, כדאי שתזמינו את אלירן הגנן שהופך כל חלום למציאות. איש עבודה שמחובר לטבע, שלא רק ישקה לכם את העציצים, אלא גם ידבר איתם, יטפח אותם ויאהב אותם. ובזכות כך הדשא שלכם יהיה ירוק יותר משל כל השכנים.

לשיחת ייעוץ התקשרו עכשיו >>>

אלירן הגנן "מתחברים אל הטבע באהבה"

054-5697171

לעמוד הפייסבוק לחצו כאן >>> 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר