יועצי משכנתאות בתל אביב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
יועצי משכנתאות בתל אביב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

יועצי משכנתאות בתל אביב: חוסכים לכם הרבה כסף

עם ידע מעמיק באפשרויות המשכנתא שהבנקים מציעים, יכולת בניית תמהיל משכנתא נכון ומותאם אישית, ואפילו דאגה לחיסכון פיננסי לאורך חייכם - אלו יועצי משכנתאות בתל אביב שכדאי להתייעץ עימם

פורסם בתאריך: 3.12.20 22:08

מריאלה אוחיון – יועצת משכנתאות

משפט אחד עיקרי מנחה את מריאלה אוחיון, יועצת משכנתאות מהמרכז – "משכנתא לא לוקחים, משכנתא מחשבים". המשפט מהווה הרבה מעבר לסלוגן או סיסמא עבורה, אלא דרך חיים בעולם המשכנתאות, שיכול לחסוך למבקש עשרות אלפי שקלים ואף יותר.

"מדובר באחת ההחלטות החשובות בחיינו. החלטה שדורשת מחשבה, חישוב והתאמה לכל אחד וחד לפי התנאים המתאימים לו", מסבירה מריאלה מתוך נסיונה האישי הרב.

מריאלה אוחיון, יועצת משכנתאות בתל אביב (צילום: סם יצחקוב)

מריאלה אוחיון, יועצת משכנתאות בתל אביב (צילום: סם יצחקוב)

משרדה של מריאלה ממוקם כאמור במרכז הארץ, והיא יועצת בתחום כבר מעל לשש שנים וכלכלית מעל ל-20 שנה ואף חברה בהתאחדות יועצי המשכנתאות – מדור המייסדים, כך שהנסיון קיים וזה מרכיב קריטי בעולם שהוא מאוד מורכב.

שירותי המשרד כוללים מספר פתרונות בתחום המשכנתאות והמימון:

  • ייעוץ לרכישת דירה לזוגות צעירים ומשפרי דיור
  • בנייה פרטית – הרחבות וקיבוצים
  • ממחזרי משכנתא (חיסכון בתשלומי הריביות)
  • איחוד הלוואות במטרה להקטין את ההתחייבויות המעמיסות בהתנהלות החודשית בתא המשפחתי
  • מימון המתאים לכל מטרה – שיפוץ, רכישה, עזרה לבן משפחה וכו'
  • משכנתא לפנסיונרים מעל לגיל 60 המעניקה להם פתרונות כלכליים
  • מסורבי משכנתא להם צריך למצוא פתרונות אשראי מורכבים

ההתחייבות הגדולה ביותר בחייכם

"מדובר בתהליך מאוד מורכב. זו ההתחייבויות הגדולה ביותר שבני זוג או בודדים לוקחים במהלך חייהם, תהליך זה חייב להתבצע בליווי אנשי מקצוע שיביא אותם למשכנתא המיטבית – בחיסכון, בזמן ובכסף רב. תפקידי בליווי הוא לייצג אותם מול הבנקים והכי חשוב, לעשות סדר בתהליך. אני מכוונת אותם אל המשכנתא בתנאים הטובים והזולים ביותר.

"אין זה משנה אם מדובר באדם בודד או במשפחה, אם בבנייה ושיפוץ או רכישת דירה חדשה. בכל מקרה תכנון מראש, לפני חתימה על ההתחייבות הגדולה ביותר בחייהם, הוא דבר חשוב מאוד בכל התהליך", מציינת מריאלה.

"אני בקיאה בכל נבכי החוק, במסלולים השונים ובתקציבים, כך שבידי האמצעים הדרושים כדי לבנות ללקוח תקציב מסודר ולהביא לידיעתו את אפשרויות מסלולי המשכנתא. לאחר שבנינו משכנתא מותאמת אני מתחילה במשא ומתן מול הבנקים השונים כדי להגיע למשכנתא בתנאים הטובים ביותר".

ליווי בדרך להגשמת החלום

מריאלה מבטיחה ללקוחותיה ליווי אישי מההתחלה ועד סוף תהליך לקיחת המשכנתא. במשך שנים ליוותה מאות משפחות בישראל בדרך להגשמת חלומם, כשהיא מעניקה שירות לבבי ויסודי לאורך כל הדרך, ומוצאת פתרונות יצירתיים לבעיות שעולות.

"בסופו של דבר אני דואגת לאינטרס הכלכלי של הלקוח ומתאימה תוכנית באופן אישי ולא נצמדת לתוכנית המוצעות על ידי הבנקים. לנגד עיני עומדת משפחה, והמטרה הבלעדית היא ללוות את הלקוח בדרך אל הבית בדרך המחושבת ביותר כי – משכנתא לא לוקחים, משכנתא מחשבים", מסכמת מריאלה לסיום.

טלפון: 054-9785353

מייל: [email protected]

דף פייסבוק

אתר אינטרנט


יועץ משכנתאות יניב יעקב

עד לרגע בו בני זוג או כל אדם הרוכש לעצמו נכס, נכנס אל משרדי הבנק כדי לחתום על המסמכים המחכים לו על מנת שיקבל את המשכנתא, יש תהליך ארוך של קבלת החלטות שעשויה להשפיע עליו בצורה דרמטית על החיים. ייתכן והחלטה כזו או אחרת עשויה להיות שווה עשרות ואם לא מאות אלפי שקלים. את התהליך רצוי מאוד שלא תעברו לבד ולכן יש צורך הכרחי ביותר להשתמש בשירותי יועצי משכנתאות בתל אביב. אחד כזה, הוא יניב יעקב, הבעלים של  "יניב יעקב ייעוץ וליווי משכנתאות וניהול כלכלת המשפחה" מתל אביב, בעל נסיון של שנים רבות בתחום.

יועץ משכנתאות יניב יעקב (צילום: רמי סיני)

יועץ משכנתאות יניב יעקב (צילום: רמי סיני)

יניב עובר עם הלקוחות תהליך כולל, מעמיק ומשמעותי שבו הוא עוזר להם לקבל את אחת ההחלטות הכי חשובות בחייהם, כזו שתלווה אותם לאורך שנים רבות. "זו החלטה שאין בה להקל ראש", מספר יניב ומדגיש:" זו אחת ההחלטות הכי חשובות בחיים. לפני שקונים נכס, צריך לעשות ניתוח מעמיק כדי להבין את צרכי הלקוח ולהתאים לו זאת באופן אישי".

איך זה מתבצע?

"אני מבצע בתהליך הליווי מספר שלבים: קודם כל אני מבצע ניתוח פיננסי מעמיק ובניית תמהיל שמותאם לצורך של הלקוח, במקסימום רווחיות עבורו במינימום רווחיות לבנק. בנוסף, אני מכין תיק מסודר ופתיחת בקשות במס' בנקים למשכנתאות".

יש שלבים נוספים בתהליך?

"בהחלט. אני מנהל משא ומתן עיקש בין הבנקים על-מנת להשיג את הריביות הטובות ביותר לתמהיל הנבחר. בנוסף, אני מלווה את הלקוח במעמד החתימות על המשכנתא בבנק, תהליך מאוד חשוב עבור הלקוחות ומקנה להם בטחון בחתימה על מסמכים. והשלב האחרון –  ליווי הלקוח בתהליך ביצוע הביטחונות ועד קבלת כספי המשכנתא בפועל".

החשש הגדול ביותר אצל לוקחי המשכנתא הוא אי עמידה בתשלומים ולכן יש צורך בתכנון מוקפד. "אני מאמין שחשוב מאוד לתכנן את המשכנתא, כך שתהיה עמידה איתנה בהחזרי המשכנתא גם בטווח הרחוק", מציין יעקב וממשיך לפרוש את משנתו: "הייעוץ נעשה תוך ניתוח פיננסי מעמיק ובהתאמה אישית לתקציב המשפחתי של הלקוח. חשוב לי באופן אישי לטפל באופן אישי וצמוד בכל לקוח תוך הקפדה על רמה גבוהה של מקצועיות ושירות, בשקיפות מלאה, ולדאוג למשכנתא הכלכלית והרווחית ביותר עבורו ובעיקר כדי שתתאים לו ושהוא יוכל לעמוד בה".

בזכות הידע האישי והנסיון העשיר של יעקב בתחום כלכלת המשפחה, הוא מייעץ ומלווה בהצלחה משפחות רבות להשגת איזון ורווחה כלכלית, כך שאפשר להרוויח פעמיים  – גם יעוץ משכנתא וגם יעוץ כלכלי-משפחתי, כאשר הוא מתמחה גם בנושא מיחזור משכנתא קיימת, ובמשכנתא לבניה עצמית ומשכנתא לעסקים. יש לציין עוד, כי יניב יעקב הוא יועץ הרשום "בהתאחדות יועצי המשכנתאות בישראל".

טלפון: 050-7836020
פקס':
153-50-7836020
דוא"ל:
[email protected]

אתר : yaniv-finance.co.il

דף עיסקי: www.facebook.com/yaniv.advisor


יוסי כהן יועץ משכנתאות

"לייעוץ בנושא משכנתאות הגעתי מניסיון לא פשוט מול הבנקים, חקרתי ארת הנושא והצלחתי להגיע בכוחות עצמי לתוצאה סופית מדהימה, כך חסכתי מאות אלפי שקלים במשכנתא הפרטית שלי. אם עזרתי לעצמי, למה שלא אעזור לאחרים באותה מידה מול הבנקים הקשוחים?", מסביר יוסי כהן מהוד השרון, יועץ משכנתאות ומתווך נדל"ן בשיטת ה-NLP. השילוב בין שני התחומים ובתוספת היותו יזם עסקי בעל חוש מפותח לזיהוי עסקאות נדל"ן מביאים אותו לסדרה של הצלחות מעוררות פליאה בהורדת המשכנתא עבור לקוחותיו, אותם בעלי הנכסים שנמצאים במצב של חוסר ידע או חוסר אונים מול הבנקים.

יוסי כהן יועץ משכנתאות בתל אביב (צילום: אסף פרידמן)

יוסי כהן יועץ משכנתאות בתל אביב (צילום: אסף פרידמן)

מעבר לרזומה המרשים שבנה יוסי כהן ולכריזמה השופעת ממנו, יש מאחוריו גם סיפור אישי לא פשוט. בשנת 2000 כששירת כחייל בשירות סדיר בצנחנים, נפגע בפיגוע ירי בהיתקלות עם מחבלים בתוך רכבו. למרות פציעתו החמורה הגיב בירי אל עבר המחבלים והרחיק את הסכנה ממנו ומהנוסעים האחרים ברכב. השיקום הפיזי עבר די בהצלחה, אבל השיקום הנפשי השפיע עליו עד היום ועל הבחירה שלו בשיטת ה-NLP. היום הוא גם מאמן ויועץ אישי להעצמה, מנחה קבוצות NLP, מתנדב בעיריית הוד השרון בסיוע לבעלי צרכים מיוחדים ובנוסף  תמחה בליווי להעצמה אישית בקרב נפגעי טראומה.

מלבד הניסיון אל מול הבנקים, כאדם ששואף למקצוענות, הוא למד את הנושא על בוריו אצל מוטי שמואלביץ', יועץ משכנתאות רב נסיון, והרחיב אופקים במכללת פסגות.

יוסי כהן הוא אדם חכם בעל עומק, קסם אישי ואהבת האדם. כשהוא חמוש בכל היתרונות האלה ובנוסף במקצועיות ורצון עז לעזור ללקוח – הוא מצליח להוציא עבור לקוחותיו את המשכנתאות הטובות ביותר עבורם. הוא מגיע למשא ומתן מול הבנקים בביטחון אישי ומקצועי ויודע לנהל את השיחות מתוך עומק ואישיות ממגנטת.

אבל יש זווית נוספת מצפונית שאותה מספק יוסי כהן, המהווה נדבך נוסף בבחירה שלו בעיסוק כיעוץ משכנתאות. "מצאתי סימוכין בתורה שאסור לקחת ריבית, אולם הבנקים לוקחים ריבית גבוהה מאוד מהלקוחות", מציין יוסי כהן, למרות שאני לא אדם דתי חשוב לי לתקן את המעוות, ואני מגיע מתוך רצון לנתינה, מה שנותן לי מוטיבציה אדירה בבואי לייצג את הלקוח".

איך אתה מסביר את ההצלחה שלך אל מול הבנקים?

"מאחר וחוויתי בעצמי כאב מול אותם בנקים דורסניים חשוב לי להעביר את המסר שניתן לחסוך המון כסף. ההצלחה שלי טמונה בנחישות ובעקשנות, אני מגיע מתוך עמדה של ידע וכוח ולא מקבל כל מה שאומרים בבנק ללקוח. כל הצעה ראשונית שיקבל זוג או אדם פרטי מהבנק לגבי משכנתא אוכל לשפר ב-20 אחוז לפחות, ובכך לחסוך להם מאות אלפי שקלים".

 מהי שיטת NLP אותה אתה מיישם ביעוץ?

"באמצעות השיטה אני מגיע למקומות האישיים עם הלקוח, כולל הבנה של הלחצים בהם עומדים בני זוג בבואם לקחת משכנתא, גם בינם לבין עצמם. אני יורד לרזולוציות עמוקות, מראה להם שהשד לא נורא כל כך והם עוברים תהליך אישי תוך כדי. אני ניגש ליחסים עם הלקוח לא רק בצד הטכני, אלא האנושי".

אתה ממליץ על הזדמנויות עסקיות?

"הרבה אנשים לא מבינים שבאמצעות הנכס שברשותם הם יכולים לרכוש דירה נוספת. בין אם בלקיחת משכנתא נוספת, קניית נכס נוסף, השכרת דירה, ניצול שטח הבניין, ואופציות מול הבנקים. יש אפשרויות מימון ואפשרויות להזדמנויות עסקיות לא מפחידות כפי שנהוג לחשוב,  והתפקיד שלי לדאוג שכל זה ינוהל בתהליך שישמור עליהם מול הבנקים מצד אחד, וימצה את כלל האפשרויות שלהם מצד שני, כמובן מתוך ראייה מקצועית וכלכלית נכונה. אנשים לפעמים נדהמים מהרעיונות שאני מציע להם והם זוכים לבסוף למספר דירות במקום דירה אחת. זה משתלם. בעיקר הם יודעים שהם בידיים טובות, כיוון שאני תומך בהם ומסיר את הפחדים והחששות".

 יוסי כהן: 054-5522866

מייל: [email protected]

אתר

 

 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אין תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר