רשת מעדניות ג'קו קנטי בירושלים והסביבה (צילום: עוז אוחיון ספרא דיגיטל)
רשת מעדניות ג'קו קנטי בירושלים והסביבה (צילום: עוז אוחיון ספרא דיגיטל)

רשת מעדניות ג'קו קנטי בירושלים והסביבה: להרגיש את אירופה בכל טעימה

מעדניית ג'קו קנטי היא מוסד ירושלמי ידוע באיכותו, שצמח ממכולת קטנה בשוק מחנה יהודה לרשת מצליחה בת ארבעה סניפים בירושלים, מבשרת ורעות. מתגעגעים לחו"ל? בואו לטעום אירופה

פורסם בתאריך: 22.12.20 17:47

מעדניית ג'קו קנטי היא פנינה קסומה של מעדנים אירופאיים ומקומיים, אשר מושכת אליה אנשים מכל רחבי ירושלים והסביבה. עובדי השגרירויות והקונסוליות בעיר פוקדים את סניפי המעדנייה בדרך קבע כדי ליהנות מהמוצרים האיכותיים ולקבל קצת תחושה של בית, ואליהם מצטרפים תיירים, תושבים ומבקרים, חובבי אוכל טוב ואף שפים ובעלי מסעדות אשר מוצאים אצל ג'קו קנטי מגוון מוצרים ייחודיים שלא ניתן להשיג בשום מקום אחר באזור.

רשת מעדניות ג'קו קנטי בירושלים והסביבה (צילום: עוז אוחיון ספרא דיגיטל)

רשת מעדניות ג'קו קנטי בירושלים והסביבה (צילום: עוז אוחיון ספרא דיגיטל)

ממכולת קטנה לרשת משגשגת

הסיפור של רשת מעדניות ג'קו קנטי מתחיל בשנת 1935, כאשר ג'קו, שעל שמו נקראת הרשת, ומשפחתו, עלו לישראל מאיסטנבול והתמקמו בירושלים. באותה השנה, כאשר הוא בן 16 בלבד, החליט ג'קו קנטי לפתוח חנות מכולת בשוק מחנה יהודה. מתחילת הדרך זיהה קנטי את הביקוש למעדנים והתחיל לייבא מגוון מוצרים שבאותה התקופה לא היו קיימים בשום מקום אחר בירושלים ובארץ כולה.

עם השנים ביססה המעדנייה הקטנה מוניטין של איכות וגורמה והפכה למקום אליו מגיעים כל הירושלמים ותושבי הסביבה כדי לחוות טעמים מיוחדים מהעולם. היום, מנהלים שני הנכדים של ג'קו קנטי – קובי וירון קנטי – את הרשת, ושומרים על המורשת ועל האווירה המשפחתית אותן הנהיג סבם במקום. "סבא תמיד ייבא דברים מיוחדים ותמיד הקפיד על מוצרי גורמה, עוד כשהמעדנייה הייתה מכולת", אומר קובי קנטי, "מגיל קטן אני ואחי, ירון, היינו מגיעים לעזור לו, ולאט לאט התקדמנו ביחד".

קובי קנטי (צילום: עוז אוחיון ספרא דיגיטל)

קובי קנטי (צילום: עוז אוחיון ספרא דיגיטל)

מעל 200 סוגי גבינות, סלטים ביתיים, פירות ים ונקניקים לא כשרים

דווקא בתקופה של התעצמות גל הטרור בירושלים, אשר פגעה אנושות בבתי עסק רבים בעיר, החליטו קובי וירון קנטי לצאת מגבולות השוק ואף להתרחב לסניפים נוספים. כיום יש להם ארבעה סניפים שונים: בדרך בית לחם בירושלים, ברחוב הרב הרצוג בירושלים וכן במבשרת וברעות, והם תמיד פתוחים למציאת זכיינים חדשים על מנת להמשיך להפיץ את מורשתו של ג'קו קנטי לכל הארץ.

מספר שנים לאחר פתיחת הסניפים, כחלק מתהליך ההתרחבות שעברו, החליטו להתחיל לייבא מוצרים לא כשרים, דבר שמייחד אותם בנוף המעדניות המקומיות.

"אנחנו מייבאים שרימפסים ופירות ים, בייקון, פרושוטו, חמון ועוד מגוון סוגים של נקניקים לא כשרים", מספר קובי קנטי, "וזה כמובן בנוסף לשאר המוצרים שלנו: יש לנו מעל 200 סוגי גבינות, בהם גבינות גורמה מעולות ומיוחדות כמו גבינה עם חמאת כמהין, גבינה עם וויסקי ומייפל, גבינות צרפתיות כמו מורבייה או ברי דאבל קרים עם שמנת צרפתית, גבינה עם קוניאק XO שעוברת יישון של 3 שנים וכמובן הקשקבל התורכי שאיתו המעדנייה מזוהה עוד מהימים הראשונים. בנוסף יש לנו גם סלטים ביתיים, יינות מכל העולם, בשרים, פסטות מיוחדות, תבלינים, מתוקים, 80 אחוז מהמוצרים שלנו מיובאים מחו"ל – מאיטליה, ספרד ומרחבי העולם, והשאר מיוצרים בארץ".

ירון קנטי (צילום: עוז אוחיון ספרא דיגיטל)

ירון קנטי (צילום: עוז אוחיון ספרא דיגיטל)

עושים גם משלוחים – אבל אל תוותרו על חוויית הקנייה

לצד האיכות הבלתי מתפשרת של כל מוצר ממוצרי הרשת, מסתבר שגם הקנייה עצמה, בכל אחד מסניפי ג'קו קנטי, היא חוויה של ממש. במלוא הסבלנות ובאהבה אמיתית לחומרי הגלם, שמח הצוות להסביר לכל לקוח שמעוניין בכך מהו כל מוצר ומנין הוא מגיע והתחושה הנוצרת בעקבות זאת – ממש כמו לקפוץ לחופשה בחו"ל.

בשנים האחרונות הצטרף לעסק המשפחתי גם איציק קנטי, בנו של קובי, אשר אחראי על הצד הטכנולוגי של פעילות הרשת. במסגרת תפקידו, מפעיל איציק את אתר הרשת וגם את מערך המשלוחים שמביא את מוצריה עד לפתח ביתכם. לאורך סגרי הקורונה שמחו רבים מלקוחות החברה על האפשרות להזמין את המוצרים האהובים עליהם לביתם, אך נראה שבימים של שגרה רובם מעדיפים להגיע לחנות בעצמם ולא לוותר על חוויית הקנייה. "זה הכיף שלנו", מסכם קובי קנטי, "להסביר ולספר לאנשים על כל המוצרים, וזה גם הכיף של הלקוחות. הם מגיעים לפה והם מרגישים חו"ל, ממש כאילו הגיעו לאירופה. כנראה שמוצר טוב ויחס טוב פשוט עובדים".

רשת מעדניות ג'קו קנטי בירושלים והסביבה

רח' הרצוג 61, ירושלים  02-6799505

דרך בית לחם 51, ירושלים  02-6717158

הראל 8, מבשרת  02-5791557

מרכז מסחרי רעות  08-6449689

לאתר: hjackokaneti.co.il

לפייסבוק: Jacko Kaneti – ג'קו קנטי מעדניות

לאינסטגרם: jacko__kaneti

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר