י.ג עציון בע"מ: ראיית חשבון, ייעוץ עסקי ופתרונות מיסוי בארה״ב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
י.ג עציון בע"מ: ראיית חשבון, ייעוץ עסקי ופתרונות מיסוי בארה״ב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

י.ג עציון בע"מ: ראיית חשבון, ייעוץ עסקי ופתרונות מיסוי בארה״ב

חברת י.ג עציון בע"מ בניהולו של ד"ר ג'ראסי-עציון, מעניקה מענה מקצועי, אמין ואישי עבור אזרחי ארה"ב המתגוררים בישראל הכפופים לחוקי המס של ישראל וארצות הברית גם יחד: משקיעי נדל"ן, בעלי מניות בעסקים הפועלים בארה"ב , אנשי עסקים, חברות, מפעלי ייצור ועוד

פורסם בתאריך: 5.1.21 15:42

"לפי הערכות, ישנם בארץ בין 200-400 אלף אזרחים אמריקאיים וכמחצית מהם אינם מדווחים לרשויות המס האמריקאיות על הכנסותיהם, או על נכסים פיננסיים המחוזקים מחוץ לארצות הברית, כמו: חשבונות בנק, ביטוח מנהלים, קרנות פנסיה ועוד, דבר העלול ברבות הימים לצבור קנסות שיכולים להיות משמעותיים", כך מציין ד"ר יניב ג'ראסי-עציון, רואה חשבון (ארה"ב) מוסמך בעל תואר ראשון בראיית חשבון, תואר שני ודוקטורט בכלכלה מאוניברסיטת מדינת פלורידה, והבעלים של חברת י.ג עציון בע"מ המעניקה ייעוץ עסקי ופתרונות מיסוי בארה"ב עבור אזרחים אמריקאיים המתגוררים בישראל, אנשי עסקים, משקיעי נדל"ן, חברות, מפעלי ייצור ועוד.

מזה כעשור מעניקה חברת י.ג עציון בע"מ ייעוץ ללקוחותיה הפרטיים והעסקיים כאחד, בעומדם אל מול רשויות המס בארה"ב ומלווה אותם בעסקאות מתחומים שונים וזאת על ידי תכנון מעמיק של חובות המס העתידיות וחובות הדיווח, תוך הקפדה על עמידה בזמנים, תקציב וליווי אישי לאורך הדרך.

ד"ר ג'ראסי-עציון המתמחה מזה כ- 18 שנה בתחום ראיית החשבון בארה"ב, הקים את המשרד על מנת לתת מענה מקצועי, אמין ואישי עבור אזרחי ארה"ב המתגוררים בישראל הכפופים לחוקי המס של ישראל וארצות הברית גם יחד, משקיעי נדל"ן, בעלי מניות בעסקים הפועלים בארה"ב וכדומה.

ד"ר ג'ראסי-עציון (צילום: רויטל מיקלס)

ד"ר ג'ראסי-עציון (צילום: רויטל מיקלס)

"גרתי קרוב ל-13 שנה בארה"ב ואני מכיר את התחום של המיסוי האמריקאי לא רק מהתיאוריה, אלא גם מהפרקטיקה", אומר ד"ר ג'ראסי-עציון, "העבודה כסמנכ"ל כספים בחברות נדל"ן אמריקאיות גדולות חשפה בפני את עולם העסקים האמריקאי אותו אני מכיר על בוריו. הידע שצברתי וההיכרות המעמיקה בתחום, מעניקים ללקוחותיי את האפשרות להתעסק בדברים החשובים באמת, כמו: קידום העסק, פיתוח ושיווק המוצר, ושקט עבור אזרחים אמריקאיים החיים בישראל וצריכים לדווח לרשויות בארה"ב על הכנסותיהם".

להשתלב בעולם העסקים האמריקאי: סיוע בהקמה וניהול עסקים בארה"ב, ליווי שוטף לחברות ולמשקיעים 

כאמור, המשרד צבר מוניטין בליווי אנשי עסקים, חברות הייטק, סוחרי אונליין, משקיעי נדל"ן ועוד בכל הקשור למיסוי עסקים בארה"ב. המשרד מלווה עסקאות במגוון רחב של ענפים, כמו: נדל"ן, רשתות מזון, ייבוא, רשתות פארם חברות סטארט אפ ועוד.

"הידע הרב שצברנו מעניק לנו את היכולת לאפשר לאותם יזמים להתמקד בניהול העסק, בזמן שאנחנו דואגים להיבטי הרישום, החשבונות והמיסוי מול הרשויות. היום כל עסק או חברה המעוניינת להגיע לארה"ב לגיוס כספים או בשביל להתחיל למכור את המוצרים, החל מחברות טכנולוגיה, סוחרי אמזון או איביי, אנשי עסקים שפותחים מסעדות ועד חברות תקשורת שמעוניינות להרחיב את עצמן לשוק האמריקאי, צריכות לקחת ייעוץ מקצועי של ניהול המערכת הפיננסית אל מול הגורמים המתאימים. אנחנו עוזרים ללקוחות שלנו להקים את החברה בארה"ב, לערוך תשתיות נכונות, חישובי שכר במידת הצורך, רישיונות, טפסים, למעשה ליווי עוטף של כל הטיפול אל מול הביורוקרטיה האמריקאית וחוקי המס המשתנים".

אתה יכול לתת דוגמא לליווי עסק?

"פנתה אלינו רשת מוכרת בישראל מתחום המזון שרצתה להקים סניף אמריקאי. אנחנו ליווי אותם  בתכנון המיסוי, הקמנו את התשתית, רשמנו את החברה האמריקאית בתיק במס הכנסה, פתחנו עבורם חשבון בנק, הכנו את הסכמי העבודה של העובדים ועוד. כרגע הם מוכנים לפעולה ויכולים לפתוח את הסניף".

מומחים בחוקי המיסים והביטוח בארה"ב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מומחים בחוקי המיסים והביטוח בארה"ב (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

איך עובדת הביורוקרטיה עבור משקיעי נדל"ן בארה"ב?

"משקיעי נדל"ן מתחלקים לכמה סוגים: משקיע פרטי שמעוניין לקנות בית, או להשקיע בקרן יחד עם קבוצה. אנחנו מלווים אותם בפתיחת החברה, תכנון האחזקה, הסכמי שותפות, עוזרים בקבלה ופתרונות מימון, ומעניקים שירותי הנהלת חשבונות, חשבות וראיית חשבון. לרוב, ההבנה של משקיעים היא מאוד מוגבלת מבחינת חוקי המיסים והביטוח בארה"ב, אנחנו מפשטים עבורם את התהליך, עובדים מולם בשקיפות מלאה ומסבירים צעד צעד לקראת מה הם הולכים ומהן התוצאות הצפויות להמשך התהליך ועד לסיומו. היתרון שלנו שאנחנו נמצאים כאן בישראל ולא מעבר לים, מעבר לנגישות אנחנו פותרים מול רואה חשבון ישראלי את כל הבעיות וזה מקל מאוד על התהליך".

שירותי ראית חשבון, פתרונות מיסוי וייעוץ לאזרחי ארה"ב 

"ישנם לא מעט אזרחים אמריקאיים שמודעים לחובת הדיווח אבל הם מפחדים לעשות את הצעד, הפחד נובע מחוסר ידע והבנה. אבל ברגע שאנחנו משקפים להם את הדברים אז הם נרגעים ומקבלים גם את כל הזכויות שמגיעות להם שרבים כלל לא מודעים אליהן", ממשיך ד"ר ג'ראסי.

באילו זכויות מדובר?

"למשל, אזרחים אמריקאיים שיש להם ילדים עד גיל 16 שהם גם אזרחים אמריקאיים, יכולים לקבל 1400 דולר לכל ילד. דוגמא נוספת, סטודנטים לתואר ראשון שהם אזרחיים אמריקאים זכאים להטבות וסכומים שונים כסטודנטים באוניברסיטה. מגיעים אלינו אנשים שלא ידעו על הזכויות שמגיעות להם ופתאום הם קיבלו סכומים לא מבוטלים, אבל מעבר לכך וזאת הכותרת, הם קיבלו רגיעה, כי הם יודעים שהכל מסודר לפי חוק ולא יצוצו בעתיד תשלומים ודרישות דיווח לא צפויות".

זכויות על-פי חוק לאזרחים אמריקאים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

זכויות על-פי חוק לאזרחים אמריקאים (צילום: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מהי ההמלצה שלך לאזרחים אמריקאיים תושבי ישראל?

נכון לעכשיו האכיפה מצד רשויות המס בארה"ב היא יחסית רגועה והגיונית. העניין וכאן הנקודה החשובה, שאי אפשר לדעת מה יהיה בעוד מספר שנים מהיום, האכיפה יכולה להשתנות ולקחת אופי אגרסיבי יותר. ההמלצה היא להגיע ולהסדיר את הדברים כמה שיותר מוקדם ולא לחכות לקנסות או להנחיות מחייבות. כפי שכבר ציינתי, מעבר לחובת הדיווח קיימות לא מעט זכויות שיכולות בהחלט להבטיח סכומים שמגיעים ליחיד על פי החוק האמריקאי. מעבר לכך, ברגע שהאדם, או משפחה יודעת שהיא פועלת לפי חוק ולא מסתירה דבר השקט הנפשי והראש השקט שווה הכל".

ולסיום?

"את המשרד הקמתי בשנת 2012, אחרי התנסות עשירה בחוקי המס האמריקאיים, כשכיר, כעצמאי וכאיש אקדמיה. את הלקוחות אני מלווה שנים ארוכות, אני תמיד משווה את עצמי לפסיכולוג ולשותף הכי קרוב להם. הם משתפים אותי בכנות ושקיפות בענייני כסף, עסקים ועוד. לכל הלקוחות יש את הנייד האישי שלי ואנחנו מתנהלים באופן ישיר וזמין הן עבור אנשי העסקים והן עבור הלקוחות הפרטיים. כיום, יש לנו לקוחות בכל המדינות הגדולות מאלסקה ועד פלורידה שבדרום, אני ממליץ לכל מי שהחליט שהשוק האמריקאי מתאים לעסקים שלו לפנות כמה שיותר מוקדם ולתכנן יחד החלטות גורליות שישפיעו על עתיד העסק וההיתכנות הכלכלית שלו".

י.ג עציון בע"מ: ראיית חשבון, ייעוץ עסקי ופתרונות מיסוי בארה״ב

טלפון: 09-9741009

לאתר: https://www.yjecpa.co.il/

כתובת: מתחם יבולים, פרדסיה

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר