flower market: חנות פרחים ומתנות בירושלים (צילום: אלון אוחנה)
flower market: חנות פרחים ומתנות בירושלים (צילום: אלון אוחנה)

flower market: חנות פרחים ומתנות בירושלים

חוגגים יום נישואין? יום הולדת? הצעת נישואין? פרידה מעבודה? כדאי שתכירו את חנות הפרחים והמתנות בירושלים flower market - המקום המושלם למתנות לכל אירוע. פרחים טריים או מיובשים, עציצים עם כיתוב אישי, בלוני כיתוב בשלל צורות גדלים וצבעים, זרי שוקולד ופרחים, כשהכל מותאם בדיוק לתקציב שלכם

פורסם בתאריך: 1.3.21 20:55

אם אתם חוגגים יום נישואין, יום הולדת לאדם יקר, הצעת נישואין מרגשת ועוד שלל אירועים משמחים לקרובים לכם ביותר, כדאי שתכירו את חנות הפרחים המושלמת flower market שהיא הרבה יותר מחנות פרחים בירושלים. כאן תוכלו לשמח את יקיריכם בפרחים מיוחדים, עציצים עם כיתוב אישי, בלוני כיתוב בשלל צורות גדלים וצבעים, פרחים יבשים ועוד הפתעות, כשהכל מותאם תקציב ומתאים לכל כיס.

בלונים ואריזות מתנה מקוריות (צילום: אלון אוחנה)

בלונים ואריזות מתנה מקוריות (צילום: אלון אוחנה)

"את המקום פתחנו מתוך רצון לשמח אנשים, כבר מהרגע שנכנסים לחנות שלנו מרגישים באווירה המשמחת והצבעונית. אנחנו כאן בשביל לעזור לכל אחד ואחת לבחור את המתנה המושלמת עבור היקרים להם ולהתאים את המתנה לכל תקציב", משתף אלון אוחנה מבעלי המקום, שמנהל את החנות יחד עם אשתו ענבר ארזי. השניים עושים זאת מתוך אהבתם המשותפת לעולם הפרחים הצבעוני והמשמח ובמטרה להביא חיוך לעולם.

זרי פרחים אלגנטיים (צילום: אלון אוחנה)

זרי פרחים אלגנטיים (צילום: אלון אוחנה)

בלב שכונת הר חומה בירושלים שוכנת חנות הפרחים והמתנות flower market שם תוכלו למצוא מגוון מתנות ייחודיות ומרגשות לכל אירוע משמח ומרגש למשפחה, לחברים, לעיצוב הבית, לחבר לעבודה או סתם לפנק את עצמכם. מעבר לפרחים משלל הסוגים והצבעים תוכלו למצוא במקום מבחר רחב של בלונים מיוחדים עם הקדשות אישיות, עציצים עם הקדשות אישיות, פרחים יבשים לקישוט הצעות נישואין או ימי הולדת. "אנחנו משתדלים להתאים את התקציב לכל אחד ואחת וזאת המומחיות שלנו, לקחת את התקציב הקיים ולהתאים מתנה ייחודית. מעבר לכך כל הפריטים בחנות נעטפים בצורה מיוחדת וצבעונית. אנחנו גם יודעים לשלב שוקולדים, סוכריות, מקרון מעלף לכל מתנה ואריזה על מנת ליצור חוויה משמחת וטעימה גם יחד", מציין אלון.

מגוון מארזים מושלמים לכל כיס במרחק הזמנה טלפונית 050-3777039

מה אפשר למצוא אצלכם ולאיזה אירוע מתאימות המתנות?

"מגיעים אלינו אנשים שמחפשים מתנות לא רק לאירועים הטריוויאליים כמו חתונות, עיצוב אוטו לחתונה, חגים או ימי הולדת. ראינו במהלך השנים אנשים שמחפשים מתנה למפקדת בצבא, לחבר טוב מהעבודה שעוזב, למנהלים, שי לעובדים, נכדים שמחפשים מתנה לסבתא או סבא, ילדים שרוצים לקנות לאמא משהו קטן, זה ממש משמח אותנו לקחת חלק בהפתעות הקטנות והמשמחות שהלקוחות בוחרים עבור האנשים שהם אוהבים, לכן אנחנו משקיעים מחשבה רבה ושמים דגש על כל פרט מסרט העטיפה ועד לעלי הכותרת של הפרחים ולשוקולד. מעבר לכך גם אנשים שמחפשים דברים ייחודים או אקססוריז מעניין לבית יכולים להגיע לחנות ולהתרשם ממבחר הפריטים שיש אצלנו, עד שלא רואים את המוצרים לא מבינים את רמת היצירתיות של המתנות שאפשר לרכוש אצלנו".

מתנה לכל אירוע (צילום: אלון אוחנה)

מתנה לכל אירוע (צילום: אלון אוחנה)

מה המוצרים הייחודיים שלכם?   

"אפשר לשלב פרחים עם שוקולד שזה טרנד שמאוד הולך היום, יש לנו מארזים ייחודים שמגיעים עם פררו רושה, מקרון, או שוקולד יוקרתי אחר לבחירת הלקוח, יש לנו מבחר של אגרטלים שיכולים להגיע עם כיתוב אישי ורומנטי וזו מתנה שנשארת לזמן רב כמזכרת ייחודית, כמו גם בלונים. כל הפריטים מושקעים ונארזים באופן שבו אפילו האריזה היא כמו מתנה קטנה. קונוסים עם פרחים וכיתוב אישי, פרחים בשלל צבעים או סוגים, קטנים או גדולים".

flower market: חנות פרחים ומתנות בירושלים (צילום: אלון אוחנה)

flower market: חנות פרחים ומתנות בירושלים (צילום: אלון אוחנה)

איך אפשר להזמין את כל הטוב הזה?

"כמובן שאפשר להתקשר אלינו ולהזמין את המתנות ישירות לבית הלקוח. כמו כן, אנחנו מזמינים את הלקוחות שלנו לעקוב אחרינו ברשתות החברתיות, להתרשם ממגוון המתנות ולבחור את המתנה שהם רוצים עבור היקר להם מכל. בנוסף, אנחנו מזמינים אתכם לחנות שלנו הממוקמת בהר חומה ברחוב אליהו קורן 27 במרכז המסחרי ולבחור יחד איתנו את המתנה הראויה. החנות שלנו נגישה מאוד ויש מקום חנייה בשפע, אנחנו תמיד שמחים לארח אצלנו ושמחים לראות את הניצוץ בעיני הלקוח כשהוא מסתובב בחנות ורואה את שלל המתנות והמוצרים שלנו".

להזמנות: 050-3777039, 02-5785577

כתובת: אליהו קורן 2, מרכז מסחרי הר חומה, ירושלים

לפייסבוק 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר