מכללת ג'ון ברייס במתחם הגן הטכנולוגי מלחה (צילום: קארין קריספל)
מכללת ג'ון ברייס במתחם הגן הטכנולוגי מלחה (צילום: קארין קריספל)

7 המקצועות הכי לוהטים בהייטק בשנת 2021

אם מתחשק לכם לעשות את הצעד הראשון שלכם בעולם ההייטק, בו הביקוש גדול, העבודה מהנה והמשכורות מתגמלות, בואו להכיר את המקצועות הלוהטים ביותר השנה בתחום. ספויילר משמח: אתם ממש לא זקוקים לניסיון קודם!

פורסם בתאריך: 17.3.21 10:57

אין ספק כי עולם התעסוקה הוא אחד הנפגעים העיקריים בעת מגפת הקורונה בישראל; אלפי אנשים מצאו את עצמם מובטלים, בחל"ת, ללא תעסוקה ובלי הרבה אפיקי קידום. החדשות הטובות הן שבעת הזו קל לראות אילו מבין התעשיות השונות שורדות בגבורה (ויש שיאמרו שאפילו פרחו), וצועדת בראשן – תעשיית ההייטק. הביקוש לאנשי מקצוע טובים לא פחת, ויותר ויותר אנשים מבינים שזהו נתיב הקריירה האופטימלי עבורם. אז אם גם לכם מתחשק לעשות את הצעד הראשון שלכם בעולם ההייטק, בו הביקוש גדול, העבודה מהנה והמשכורות מתגמלות, בואו להכיר את המקצועות הלוהטים ביותר השנה בתחום. ספויילר משמח: אתם ממש לא זקוקים לשום ניסיון קודם!

אחד הדברים שאומרים לא מעט על העיר ירושלים (וממש לא בצדק!) זה שאפשרויות התעסוקה בה מוגבלות. לא נתווכח על אמיתות הדברים, אבל כן נגיד שהדרך הראשונה לתעסוקה בעולם ההייטק עוברת בלימודים, ואת זה לא רק שאפשר למצוא בבירתנו הנעימה, אלא את הטופ שבטופ. במכללת ג'ון ברייס ירושלים מלמדים את כל מקצועות ההייטק והם שמחו לחלוק עמנו את המקצועות הלוהטים ביותר, שמבוקשים במיוחד אצל תלמידיהם ובשוק העבודה.

מגן סייבר ואבטחת מידע

המקצוע הראשון הוא מקצוע שכמעט ואי אפשר שלא להגדיר אותו כנחשק, משום שהוא מככב תדיר בחדשות, בעיקר בזכות היותו מקצוע נדרש שכוכבו בעליה. למעשה, התחום הזה כולל כמה אפשרויות שונות של השתלבות בעולם התעסוקה, בחקירת אירועי סייבר, מניעת אירועים כאלו מלקרות, הגדרה והטמעה של מוצרי אבטחה שונים בארגונים ועוד. במכללת ג'ון ברייס בירושלים תוכלו ללמוד את כל היבטי התחום בדרך הכי מעניינת שאפשר – באמצעות שימוש בסימולטור ייחודי איתו מתאמנים גם חיילי יחידות הסייבר של צה"ל ובעוד שלל גופי ביטחוניים בעולם.

למה כדאי? מדובר במסלול אידיאלי לאנשים עם משיכה לתחום ואפס ניסיון. ההכשרה שתקבלו מתחילה מהקרקע ובונה לאט לאט את כל המידע שתצטרכו כדי לצאת לשוק עם מקצוע חם ביד.

ניהול רשתות תקשורת וענן

גם סבתא שלכם כבר שאלה אתכם מה זה הענן הזה שכולם מדברים עליו? במיוחד בתקופת הקורונה ראינו איך העולם של תקשורת נתונים ותשתיות הלך וגדל משמעותית (בעוד יותר ויותר עסקים וארגונים מבצעים מעבר הכרחי לדיגיטל) והצורך גובר לאנשי ניהול תשתיות ארגוניות. בקורס בג'ון ברייס תוכלו ללמוד את התחום מאפס ותוך שבוע אתם כבר מרצים לסבתא על הענן, ואנחנו מבטיחים לכם שהפעם היא תבין!

למה כדאי? זו תקופה משמעותית לעולם הדיגיטל, בדגש על תחזוקת הענן, ובסיום הקורס תקבלו הסמכות בינלאומיות שיאפשרו לכם להתברג ממש בכל עסק או ארגון שתרצו. במהלך הקורס תבצעו פרויקטים ממשיים בעצמכם שיתנו לכם את כל הניסיון לצאת לשוק העבודה מייד בסיום הלימודים.

פיתוח Full stack בטכנולוגיות ואפליקציות WEB

רוצים להיות אלה שמפתחים את כל הדברים המגניבים שיוצאים לאינטרנט? בתחום הפול סטאק תתעסקו גם בפיתוח המיועד לצד הלקוח, וגם בפיתוח המיועד לצד השרת, ואנחנו לא צריכים להסביר לכם כמה המקצוע הזה מבוקש, נכון?

למה כדאי? בתחום הזה תוכלו גם למצוא עבודה כשכירים, אך הקורס של ג'ון ברייס יאפשר לכם גם לפתוח דרך עצמאית כמפתחים שלוקחים רק את הפרויקטים המעניינים ביותר, בזמנם. אם תמיד רציתם אפשרות שהיא גם עצמאות וגם הייטק – זה זה!

פיתוח Full Stack בשפת ג'אווה

אם הייתם מחפשים קריירה בינלאומית כלשהי, בטוח שהיו ממליצים לכם קודם ללמוד לדבר באנגלית. אם אתם רוצים קריירה בפיתוח, פשוט תלמדו לדבר ג'אווה. זו השפה הפופולרית ביותר כיום לתכנות ובניית אפליקציות בארץ ובעולם, ובעזרתה תוכלו לתכנת ולמצוא פתרונות לפרויקטים רבים.

למה כדאי? המסלול הזה, בדומה לקודם, הוא מסלול בו הטכני פוגש את היצירתי. אתם גם מספקים פתרונות מעולים, אבל גם זוכים לרתום את היצירתיות שלכם, את החשיבה ואת הדמיון ליצירת אותם פתרונות. מה שבטוח, אף פעם לא יהיה לכם משעמם..

שיווק דיגיטלי

גם אם אף פעם אפילו לא שמעתם על שאר המקצועות ברשימה שלנו, בטוח שעל שיווק דיגיטלי שמעתם. אתם נחשפים לפרסומות אישיות בפייסבוק, אתם מחפשים מילות מפתח בגוגל ומקבלים תוצאה מדויקת, אתם קוראים פוסטים ויראליים ומרתקים – כל אלו נכללים תחת שיווק דיגיטלי – הדרך למצב עסק כלשהו במדיה, ולהביא לו לקוחות חדשים, לידים ומודעות מהקהל.

למה כדאי? בשיווק דיגיטלי לרוב תעבדו ישירות מול הלקוח ותראו את התוצאות של החשיבה והיצירתיות שלכם בו במקום, זו תחושת סיפוק גדולה, ובעיקר מקצוע שרק הולך ומתפתח, ובמקרים רבים מחליף לגמרי את שיטות השיווק המסורתיות – זה הזמן להיכנס.

בדיקות תוכנה QA

ככל שהעולם הדיגיטלי גדל, וככל שיש יותר דרישה למקצועות כמו פיתוח web ויותר מוצרים דיגיטלים מפותחים – כך גדל גם הצורך בבדיקת המוצרים הללו ותקינותם – בדיוק מה שעושה בודק תוכנה QA. התקדמות כזו משמעה המון עבודה וביקוש שהולך וגדל מיום ליום.

למה כדאי? אם אתם ממש רוצים להיכנס לתחום אבל הפיתוח עצמו לא לגמרי מעניין אתכם (ואולי אפילו קצת מפחיד) – זה בדיוק הכיוון אליו תרצו ללכת. באופן הזה, כן תוכלו להיכנס אל עולם ההייטק ולמקצוע מבוקש במיוחד, אבל בתנאים שלכם.

ניתוח נתונים

אנחנו סוגרים את הרשימה שלנו עם אחד המקצועות המורכבים, המאתגרים והמשתלמים ביותר, שהוכיח את עצמו מאד בתקופת הקורונה. בניגוד לכמעט כל שאר המקצועות, לתחום הזה כדאי להגיע עם ניסיון וידע קודם, או עם רקע כמו תואר בכלכלה או ראיית חשבון. הרקע הזה, לצד לימוד במוסד איכותי, הם מה שיסללו לכם את הדרך לאחד המקצועות המתגמלים בשוק.

למה כדאי? אם אתם לא יכולים בלי טבלת אקסל על הבוקר, ורוצים להקדיש את החיים שלכם לנתונים – אתם ממש במקום הנכון. וכן, גם הצ'ק שמתלווה לזה כל חודש זה צ'ופר לא קטן.

איך יוצאים לדרך?

אז עכשיו אחרי שהבנתם בדיוק לאלו מקצועות כדאי להיכנס בשוק, השאלה המתבקשת היא – איך נכנסים? במכללת ג'ון ברייס ישמחו לסייע לכם להבין מה בדיוק המקצוע הנכון עבורכם ואם יש לכם עתיד בהייטק באמצעות מבדק התאמה נוח אונליין, שאתם יכולים לערוך בנוחות בבית, שנבנה במיוחד עבור עולם ההייטק. לא בטוחים איך להמשיך ומה המסלול הנכון? המבדק הזה יספק לכם את כל התשובות, ובשנה הבאה אתם כבר תהיו במסלול המהיר להייטק!

בדקו כבר היום את התאמתכם לאחד מהמקצועות הלוהטים בהייטק >>


 מכללת ג'ון ברייס ירושלים

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר