אסתי תרפיה לילדים בירושלים (צילום: shutterstock)
אסתי תרפיה לילדים בירושלים (צילום: shutterstock)

אסתי תרפיה: שילוב בין ידע מקיף, ניסיון עשיר וגישה חיובית

מגיל צעיר כל הסובבים אותה פונים לעזרתה ועם השנים היא הפכה את זה לקריירה. אסתי תרפיה לא מפסיקה ללמוד ולהתפתח וצוברת ניסיון אישי ומקצועי כבר שנים, אך על הכל מנצחת הגישה החיובית שלה, לפיה בכל נקודה בחיים אפשר לייצר שינוי לטובה

פורסם בתאריך: 27.4.21 15:23

מאחורי המותג "אסתי תרפיה" עומדת אסתי פוזל, אישה בת 40, נשואה ואם לארבעה ילדים. הגישה שלה לחיים מלאה בחיוביות מדבקת, והיא לא מסתירה לרגע את סיפור החיים האישי והמורכב שלה. יש לה ילדה שמתמודדת עם בעיות רפואיות מגיל 5, ילד שאובחן על הרצף האוטיסטי לקראת גיל 3, והיא עצמה מוגדרת עם 100 אחוזי נכות. רופא שבדק אותה בעבר אמר לה שעם מדדים כמו שלה היא הייתה אמורה להיות מאושפזת בטיפול נמרץ ולא לחיות חיים מלאים לחלוטין ועוד לשבת מולו עם חיוך – וזה בדיוק סוד הכוח שלה.

"זה הכל עניין של גישה", היא אומרת, "לא סתם אומרים שהגוף והנפש מחוברים. את יכולה להיות בריאה לגמרי אבל מתוסכלת, ולחיות חיים גרועים יותר מנכה מרותק שיכול ליהנות מכל רגע, לחיות את חייו במלואם, להגשים את עצמו ולנצל כל דקה". את הגישה הזאת היא מיישמת גם מול המטופלים שלה.

אסתי פוזל - אסתי תרפיה (צילום: עצמי)

אסתי פוזל – אסתי תרפיה (צילום: עצמי)

תשובה לכל בעיה

אסתי פוזל מטפלת בילדים ומבוגרים, מתמחה בילדים עם אוטיזם, בעיות קשב וריכוז, התפרצויות זעם, בעיות בוויסות החושי/רגשי ועוד, אך מטפלת גם בבעיות כמו אסתמה של העור או ויטיליגו (מחלה שגורמת לכתמים בהירים על העור), ובאופן כללי מצליחה למצוא פתרון לכל בעיה שעומדת מולה.

ההתמחות שלה בילדים החלה לפני יותר מעשור. אסתי משחזרת: "פנה אליי זוג הורים לילד על הרצף האוטיסטי בהרמת ידיים ותסכול מהמצב. התחלתי לטפל בילד מתוך הסתכלות, חשיבה, חקירה ולמידה של הנושא, ולשמחתי ראיתי שזה מצליח! פתאום ילד שלא תפקד בכלל מתחיל לדבר, להיות מודע לסביבה, פחות אלים, עם פחות התקפי זעם, וזו תחושה עילאית. מכאן נולדה השיטה שלי".

אסתי תרפיה מוצרים טבעיים (צילום: עצמי)

אסתי תרפיה מוצרים טבעיים (צילום: עצמי)

כשבנה אובחן בעצמו כאוטיסט בתפקוד נמוך, והרופאים הזהירו שהוא לא ידבר לעולם, יהיה אלים ומסוכן ויחיה מגיל קטן במוסד, היא סירבה לקבל את רוע הגזרה. הניסיון האישי שלה, שהתחבר לידע המקצועי ולניסיון הטיפולי שכבר צברה, סייעו לה להבין לעומק את הצרכים של הילדים ושל ההורים, הרבה מעבר לכתוב בספרי הלימוד, ואפשרו לה להתאים את שיטת הטיפול שלה בצורה מדויקת ואפקטיבית. בשלב זה השמועה התפשטה וקשת המטופלים התרחבה, כאשר על כל ילד שמקבל טיפול מוצלח יש הורה, סבתא או דוד שסובלים מאיזושהי בעיה, ומוצאים אצל אסתי תרפיה את התשובה.

מטפלת גם מרחוק

כל מטופל של אסתי תרפיה עובר תשאול מקיף בעקבותיו היא מתאימה טיפול בפרחי באך לאיזון רגשי, רוקחת תכשירים מותאמים אישית (טבעיים וללא חומרים משמרים) מצמחי מרפא, ויטמינים ומינרלים, ונעזרת גם בשיחות. "אני לא פסיכולוגית או פסיכותרפיסטית", היא אומרת, "אבל לפעמים היכולת להקשיב בלי שיפוטיות, לכוון את המטופל ולהראות לו את מה שהוא חווה מכיוון אחר, עוזרת לו להתאסף ולראות שלא הכל כל כך גרוע. שיש המון דברים חיוביים שמתפספסים בשגרה המטורפת של החיים שלנו. ברגע שמתחילים לשים דגש על הדברים החיוביים זה משנה את כל התמונה והטיפול הופך להיות הרבה יותר מוצלח".

בתקופת הקורונה התאימה אסתי את השאלונים שלה מחדש, דייקה ומיקדה את השאלות בצורה שמאפשרת לה להציע אבחון וטיפול יעילים גם מרחוק. כיום היא עוזרת לילדים ומבוגרים מכל רחבי הארץ, הן בצורה של טיפול מרחוק והן במפגשים בקליניקה עצמה.

לאחרונה השיקה מוצר חדש – סבון טבעי על בסיס פחם פעיל לשיקום עור הפנים, שגם אותו ניתן להזמין לכל רחבי הארץ. "הסבון נולד מתוך פניות של אימהות, במיוחד אימהות לילדים עם צרכים מיוחדים. אין להן זמן לקרמים ולקוסמטיקאיות והן לא ישנות, אז העור נהיה מקומט ונוצרים עיגולים שחורים מתחת לעיניים, והסבון הזה עוזר להעלים את הקמטוטים ואת העיגולים השחורים וממש משקם את העור ומשפר את המראה שלו".

סבון טבעי על בסיס פחם פעיל לשיקום עור הפנים (צילום: אסתי תרפיה)

סבון טבעי על בסיס פחם פעיל לשיקום עור הפנים (צילום: אסתי תרפיה)

תמיד אפשר ליצור שינוי

החלק האהוב עליה בעבודה הוא לקבל עדכונים על הצלחה של הטיפול או על התקדמות, ונראה שיש לה לא מעט כאלה. כך קרה, לדוגמה, עם ילד הסובל מויטיליגו, שהגיע אליה לאחר שרופאי העור שפגש לא הצליחו לשפר את המצב. לאחר חצי שנה של שימוש מתמיד במשחה שרקחה עבורו, הכתמים שעל עורו הצטמצמו ביותר מ-70%.

לסיום, איזה טיפ תוכלי לתת לקוראים?

"לא להתייאש. הבחירה תמיד בידיים שלנו. גם כשהכל שחור תמיד יש פיסת אור שאפשר להיאחז בה. השלב היחידי שבו אנחנו לא יכולים לשנות יותר כלום בחיים שלנו הוא כשקוראים עלינו קדיש. עד אז – בכל שניה, כל דקה, כל רגע יש לנו יכולת לשנות, להתרומם ולבחור שיהיה טוב יותר".

אסתי תרפיה

טלפון: 050-2645250

כתובת: התירוש 19, אופקים

מייל: [email protected]

לינק לפייסבוק

לינק לאינסטגרם

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר