קרדיט תמונות: freepik
קרדיט תמונות: freepik

הובלות בירושלים בזול עושים עם הובלות מאה

ירושלים היא העיר עם מספר התושבים הגדול ביותר בארץ ואליה מגיעים מידי יום אל השכונות של בירתנו אנשים חדשים ובמקביל מתבצעים מעברים רבים בתוך העיר - ולכן יש ביקוש רב לשירותי הובלות בירושלים והסביבה. שירות ההובלות הבא אולי ישתלם לכם

פורסם בתאריך: 31.5.21 14:12

ירושלים היא גם העיר עם מספר התושבים הגדול ביותר בארץ – כ-940,000 בני אדם (לעומת כ-400,000 בלבד לפני בסך הכול 40 שנים!) – וגם העיר הכי מיוחדת בישראל ואפילו בין המיוחדות בעולם. מדי יום מגיעים אל השכונות השונות של בירתנו אנשים חדשים ובמקביל מתבצעים מעברים רבים בתוך העיר – ולכן יש ביקוש רב לשירותי הובלות בירושלים והסביבה. עם הובלות 100 מובטח לכם שירות מצוין במחיר אטרקטיבי ובהתאם יחס עלות תועלת משתלם מאוד.

ניסיון רב בביצוע כל סוגי ההובלות

סטודנטים שמגיעים לירושלים כדי ללמוד באוניברסיטה העברית או באחת המכללות הרבות שפזורות ברחבי העיר; צעירים שעוזבים את בית ההורים ויוצאים לדירה משלהם; משפרי דיור שעוברים לאחת השכונות החדשות שצומחות בקצב מואץ; תושבים מערים אחרות שמגשימים חלום ישן ועוברים לגור בירושלים; אנשים שבוחרים לחפש את מזלם בישובי החוף ועוזבים את ירושלים; בעלי עסקים שזקוקים להובלת משרד או סחורה; הובלה בירושלים של פריטים בודדים כגון מקרר יד שנייה שנרכש במחיר הזדמנות – הובלות 100 מבצעת את כל סוגי ההובלות הנפוצות וגם הפחות שכיחות (למשל הובלת משטחים, או העברה של פסנתר כנף ליעד חדש וכו').

בהתאם יש לצוותי החברה ניסיון רחב היקף במיוחד, ויכולת לספק גם לכם שירות מצוין על בסיס אותו ניסיון.

היכרות מצוינת עם העיר

השנים הרבות בשטח הובילו גם להיכרות מצוינת עם כל חלקי העיר שחוברה לה יחדיו, משכונת פסגת זאב שבצפון ועד גילה שבדרום, עם כל הרחובות גם במזרח וגם במערב ירושלים, עם הישובים שעוטפים את העיר ובהם גבעת זאב, הר אדר, מעלה אדומים ומבשרת ציון ואפילו עם גוש עציון ובית שמש.

ההיכרות באה לידי ביטוי ביכולת לנווט בזריזות וביעילות אל כל יעד, גם בשעות העמוסות ביותר. בנוסף יודעים אנשי החברה למצוא מקום קרוב ונגיש להעמדת המשאית בכל מקום, וכך להשלים הובלות בירושלים תוך זמן קצר ככל האפשר.

אמינות ורצינות

כל חברת הובלות בירושלים שרוצה להצליח לטווח ארוך חייבת להקפיד על אמינות ורצינות. אמנם במרבית המקרים הלקוח זקוק לשירות רק פעם אחת, וגם אם תהיה פעם נוספת היא תתרחש בעוד כמה וכמה שנים, אבל חברה שלא מתייחסת בכבוד הראוי לכל לקוח, גם כשמדובר על הובלה קטנה, תזכה למוניטין גרוע ותוך זמן קצר תיפלט מהשוק.

ההצלחה ארוכת השנים של הובלות 100 היא העדות הטובה ביותר לאיכות השירות שהיא מספקת ללקוחותיה הרבים, גם מהמגזר הפרטי וגם מהמגזר העסקי. כל לקוח מקבל הצעת מחיר מפורטת, כל התחייבות של החברה ממולאת בקפדנות, ההתייצבות במקום שממנו יוצאת ההובלה היא תמיד בדיוק בזמן שתואם ולאורך כל הדרך העובדים מתייחסים במלוא הרצינות לכל בקשה והנחיה.

איך אפשר לספק שירות מצוין במחירים נמוכים?

תושבי ירושלים, כמו בערים אחרות בארץ, מתמודדים עם מציאות כלכלית מורכבת. כשזה המצב, יש באופן טבעי העדפה מובהקת לשירותי הובלות בזול. מצד שני, אף אחד לא רוצה לגלות באמצע מעבר דירה שהמחיר הנמוך עולה לו ביוקר – למשל כי המובילים פשוט לא הגיעו (בגלל שמצאו הובלה אחרת עם פוטנציאל להכנסה כספית גבוהה יותר, תרחיש שלמרבה הצער מתממש כשעובדים עם חאפרים), או כי ההובלה מתנהלת באופן רשלני שגורם נזק לתכולת הדירה.

עם הובלות מאה אתם יכולים להיות רגועים לגמרי: הניסיון העשיר של החברה מאפשר לה להתנהל ביעילות מרבית, ועל בסיס היעילות גם לספק הצעות מחיר משתלמות וגם לשמור על רמת שירות גבוהה. מרכיב נוסף בשקט הנפשי הוא הביטוח המלא על כל התכולה, כך שגם אם עקב נסיבות חיצוניות ייגרם נזק כלשהו, אתם מוגנים.


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר