קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

טיפים לכתיבת תוכן איכותי עם בסט לינקס

בעבר עולם הפרסום עסק בהפיכה של מותגים שונים ליוקרתיים כדי לייצר עוד ועוד לקוחות בבית העסק. הרעיון היה להפוך את הכסף של הלקוחות לכלי באמצעותו אלו יכולים לקנות לעצמם יוקרה אותה הם לא יכולים לקבל בחיים הפרטיים שלהם כך סתם. העידן הזה חלף. היום

פורסם בתאריך: 6.6.21 10:23

בעבר עולם הפירסום עסק בהפיכה של מותגים שונים ליוקרתיים כדי לייצר עוד ועוד לקוחות בבית העסק. הרעיון היה להפוך את הכסף של הלקוחות לכלי באמצעותו אלו יכולים לקנות לעצמם יוקרה אותה הם לא יכולים לקבל בחיים הפרטיים שלהם כך סתם.

העידן הזה חלף. היום, בעיקר בשל הרשתות החברתיות שפרצו לחיינו אבל לא רק, אנחנו עדים להיווצרות של שכבה משמעותית של קונים שרוצים להרגיש חלק מהתהליך. צרכנים שרוצים לקרוא על הפריטים אותם הם בוחרים לרכוש. צרכנים שמעוניינים לגעת בסיפור העומד מאחורי המוצר אותו הם רוכשים.

לכן, יצירה של תוכן איכותי כדי להוביל עוד ועוד קונים על מנת שאלו ייכנסו לאתר האינטרנט שלנו וירכשו שם מוצרים, היא הדרך הפופולארית היום לבצע תהליך של שיווק המוצרים אותם אנחנו מעוניינים לקדם.

שהרי ככל שנכתוב טקסט מעניין יותר ומושך יותר כך גדל הסיכוי כי עוד ועוד לקוחות ייכנסו למאמר ומשם יכנסו לשרשור של קישורים,  כאלו שנשתלו בידי בעלי מקצוע עד שילחצו על האתר שלנו ויכנסו דווקא אליו.

מצד אחד התהליך נשמע פשוט . אבל חשוב לזכור כי מדובר על תהליך לא קל בכלל ולכן מומלץ להזמין כתיבת תוכן של חברת בסט לינקס המתמחה בתחום, כזה הדורש יכולות וידע ברמה גבוהה. המטרה היא להתמודד עם האלגוריתם של גוגל באופן כזה שיאפשר לעוד ועוד לקוחות להיחשף לתוכן ומכאן גם למוצרים שלכם.

איך יוצאים לדרך? איך כותבים טקסט איכותי? התשובות מופיעות כאן.

מה חשוב לדעת לפני שיוצאים לדרך

ראשית, חשוב לייצר טקסט אותנטי כמה שניתן: אמנם תהליך של כתיבת תוכן נשמע כמו תהליך טכני בלבד. אבל האמת היא כי הדרך הכי טובה שלנו לשווק מוצר היא להאמין באמת כי מדובר על מוצר איכותי וטוב. לכן, חשוב מאוד לייצר טקסט מאחוריו אנחנו יכולים לעמוד. גם אם מדובר על טקסט שהתפקיד שלו הוא להוביל עוד ועוד לקוחות אל תוך האתר שלנו.

נקודה נוספת היא לשים לב כי אתם משתמשים במילים שיכולות להוביל את הלקוחות שלכם הלאה: אתם יכולים לעשות זאת על ידי שימוש במילים דרכן הלקוח יכול לחפש משהו שהוא צריך. למשל, אם אתם מעוניינים לשווק אתר למכסחות דשא, כתבו מאמר על עיצוב הגינה. תוכלו להקדיש פסקה לציוד נדרש עבור העבודה ושם לפרסם את המכסחה שלכם וכן הלאה. ניתן להגיע לדפים נוספים גם על ידי שורות המניעות לפעולה כמו: לחץ כאן, דבר איתנו, צרו קשר ועוד.

שלישית, שימו לב כי אתם כותבים באופן נגיש לעין גם אם מבצעים זאת לצורך בניית קישורים נכנסים לאתר: רובנו לא קוראים בעיון כל טקסט. אנחנו עוברים על הכותרות, מתייחסים בראשי פרקים לנאמר ועוברים הלאה. לכן, חשוב שתייצרו דפים נגישים לעין, כאלו שיאפשרו לקורא להיכנס, להסתכל כמה דקות ולחשוב כי קרא מאמר קצר בהרבה מזה שמופיע בפועל.

מחפשים סיוע של אנשי מקצוע? אנחנו כאן.


כתבה שיווקית


 

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר