קרדיט תמונה: Freepik
קרדיט תמונה: Freepik

ברז מטבח נשלף לכיור – המדריך למתלבט

אם אתם מתלבטים לגבי רכישה של ברז נשלף ומתקשים להגיע להחלטה? בשורות הקרובות נסקור עבורכם את כל היתרונות של ברז מטבח נשלף ואף נסביר לכם איך בוחרים ברז נשלף לכיור המטבח בצורה נכונה ומושכלת שתענה על כל הצרכים שלכם

פורסם בתאריך: 18.6.21 10:32

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים בוחרים לשדרג את ברז המטבח הסטנדרטי שלהם בכזה בעל מנגנון שליפה. גם אתם מתלבטים לגבי רכישה של ברז שכזה ומתקשים להגיע להחלטה? בשורות הקרובות נסקור עבורכם את כל היתרונות של ברז מטבח נשלף ואף נסביר לכם איך בוחרים ברז נשלף לכיור המטבח בצורה נכונה ומושכלת שתענה על כל הצרכים שלכם.

היתרונות של ברז מטבח נשלף לכיור

אלו מביניכם שעדיין משתמשים בברז רגיל במטבח שלהם, בוודאי מכירים את הסרבול וחוסר הנוחות כאשר רוצים למשל לשטוף את משטח העבודה או הפינות של הכיור, או למלא סירים גדולים במים. ברז סטנדרטי די מוגבל מבחינת אפשרויות השימוש בו, מה שגורם לרבים להחליפו בברז נשלף. ברזים נשלפים כוללים צינור פנימי בתוכם שמאפשר את שליפתם, כך שטווח השימוש בהם הרבה יותר גדול וניתן לנקות באמצעותם את הכיור בצורה נוחה יותר וגם את משטח העבודה במטבח. ניתן גם למלא בקלות רבה יותר את הסירים, שכן במקום להביא את הסיר עד לברז ולהניחו על הכיור, הברז מגיע עד הסיר ובכך מקל על העבודה במטבח והופך אותה להרבה יותר נוחה ויעילה.

 

טיפים לבחירה מוצלחת

ניתן למצוא מגוון רחב של ברזי מטבח נשלפים וחשוב מאוד לדעת לבחור בצורה נכונה ביניהם על מנת שההתאמה למטבח ולצרכים שלכם תהיה מדוייקת. הנה הקריטריונים שיש להתייחס אליהם במהלך בחירת ברז מטבח נשלף:

  • גובה הקשת – קיימים ברזים נשלפים בעלי קשת גבוהה או כאלו שנמוכים יותר ומזכירים ברזי כיורי רחצה או חדרי שירות. ברזים עם קשת גבוהה מתאימים עבור כיורים גדולים ועמוקים ואילו ברזים עם קשת נמוכה מתאימים עבור כיורים קטנים יחסית.
  • מיקום הברז המווסת – הברז המווסת הוא אותה ידית שבאמצעותה קובעים את מידת החום של המים ועוצמת הזרם. המיקום שלו יכול להיות צדדי או ממוקם בחלק העליון, ממש מאחורי הצינורית הגמישה. המיקום הצדדי מאפשר שימוש נוח יותר אך לא תמיד יש די מקום עבורו ויש לקחת זאת בחשבון.
  • מה בדיוק נשלף? – ישנם ברזים שחלק נכבד מהם נשלף יחד עם הצינורית הגמישה. אחרים כוללים רק חלק קטן וקל משקל שנשלף לצרכי ניקוי. מה עדיף? ובכן, מדובר בעניין של העדפה אישית אך יש לציין כי שככל שהחלק הנשלף גדול יותר, כך משקלו כבד יותר, מה שעלול לגרום נזק לכיור, במידה והברז ייפול לכם תוך כדי שטיפת הכלים.
  • קווי עיצוב – תוכלו למצוא ברזי מטבח נשלפים במגוון רחב של עיצובים, כך שיתאימו לכל סוגי המטבחים, ממודרניים ועד כפריים.

 

ומה לגבי החומרים?

ברז מטבח נשלף עשוי להיות מורכב מפלסטיק או מתכת בחלקו הפנימי (ברזל או פליז), כשמעליהם שכבת גימור העשויה ממתכות שונות (ניקל, כרום, נחושת, פליז ועוד). ברזי הפלסטיק זולים יותר אך איכותם פחותה ועל כן יצרנים מובילים לא מייצרים אותם כמעט. ברזי המתכת נחשבים להרבה יותר איכותיים, בעיקר אלו אשר כוללים את שכבת הגימור בצורה מוברשת, כלומר, גימור שעבר שיוף והתזה במספר שכבות. ברזי מטבח נשלפים בגימור מוברש הינם עמידים יותר, קלים מאוד לניקוי והשימוש בהם אינו מותיר על גביהם טביעות אצבע. בהתאם לחומר הנבחר ניתן להגיע לסוג העיצוב הנדרש, ממראה מינימליסטי, מודרני וחלק (למשל, כרום) ועד למראה כפרי קלאסי (נחושת).


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר