קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

הקיץ מגיע ואיתו הטרמיטים – הדברה היא הפתרון

הטרמיטים נפוצים בעיקר בעונות הקיץ החמות, הם מתרבים במהירות, ועושים נזק בלתי הפיך לציוד העץ. ללא ספק, הפתרון הטוב ביותר היא הדברה מקצועית עם מדביר מוסמך עם תוצאות

פורסם בתאריך: 17.6.21 15:52

הדברת טרמיטים עבור בתים סטנדרטיים בישראל עולה בין 500-4,000 ₪ בממוצע, ע"פ המחירונים ברשת. סוגי ההדברה והחומרים הנלווים הם הגורם המשפיע ביותר על המחיר, הדברת טרמיטים באמצעות קדיחה תהיה ההחלטה הטובה ביותר, יחד איתה המחיר יתומחר בהתאם. הדברה באמצעות קדיחה תעלה החל מ- 2,000 ₪ ויכולה להסתיים במחירים של 4,000 ₪ ואף 5,000 ₪ עבור דירות חדשות בישראל. הטרמיטים נפוצים בעיקר בעונות הקיץ החמות, הם מתרבים במהירות, ועושים נזק בלתי הפיך לציוד העץ. ללא ספק, הפתרון הטוב ביותר היא הדברה מקצועית עם מדביר מוסמך עם תוצאות.

הכירו את הטרמיטים

הטרמיטים הם החרקים הנפוצים בישראל, הם מסדרת התיקנים, וידועים בזכות עבודתם המשותפת והטובה. הטרמיטים הם החרקים היחידים שיכולים לעכל עצה, ונחשבים כחרקים שעושים הכי הרבה נזק לרכוש בבית. הטרמיטים בעלי תאבון בריא ועצום לעץ, זה המזון היחיד שהם אוהבים, בדיוק כמו הממתקים של בני האדם. ישנם מספר סוגים של טרמיטים: טרמיט ננסי, טרמיט שחור, טרמיט ארצישראלי, טרמיט וימן, טרמיט מכונף, ושמות נוספים. ללא ספק, הטרמיט הננסי הוא הטרמיט שממנו הכי כדאי להיזהר, הוא עושה את הכי הרבה נזק, ופוגע בעץ. לרוב, הטרמיטים מבצעים את עבודתם החברתית בלהקות גדולות, מקימים מושבות נסתרות, והפתרון הטוב ביותר להשמדתם היא באמצעות הדברת ג'יל או הדברה עם קידוחים.

מהו הנזק שהם יכולים לעולל לכם בבית?

דיירים רבים מבצעים הדברה בגלל כמות הנזק הקיימת שהטרמיטים מעוללים, לרוב, ההדברה נעשית רק לאחר סימנים משמעותיים, לאחר נזקים לציוד הפנימי בבית – הריהוט וארונות המטבח לדוגמא. הטרמיטים עושים חורים בעצים, פוגעים בדלתות ובמשקופים, ואוכלים רהיטים כאילו אין מחר. כל ריהוט שנפגם עולה מאות ואף אלפי שקלים, ולכן הזמנת מדביר תהיה הבחירה הטובה ביותר, הברירה האחרונה והסופית. מלבד זאת, הטרמיטים גם פוגעים בחצר הביתית, במחסנים, ובריהוט הגינה הקיים. מדובר בנזק בלתי הפיך, לא ניתן לתיקון, וכזה שיגרום לכם להזמין מדביר בדחיפות. כמו כן, הטרמיטים פוגעים באורח ואיכות החיים שלנו, גורמים לנו לאי שקט, ותמיד עושים בלגן ונזק. הדברת טרמיטים תהיה האופציה הטובה ביותר.

הכירו את סטופ טרמיט – הפתרון להשמדת הטרמיטים

סטופ טרמיט היא אחת מהחברות הישראליות שבאמת מביאה עימה תוצאות, אלפי לקוחות מרוצים, חוות דעת, הסמכות ואישורים ממשרד הבריאות, וכמובן שירות ואחריות אישית לכל לקוח ולקוח. לסטופ טרמיט את הפתרון הטוב ביותר למצב – הדברת טרמיטים מקצועית באמצעים שירחיקו את הטרמיטים לצמיתות. מגורים עם טרמיטים היא חוויה לא נעימה שמשפיעה על הכל – אורך החיים, ההתנהלות האישית והעסקית, ועוד. לסטופ טרמיט יש ניסיון של למעלה מ- 20 שנה, בעלת האמצעים הייעודים, והתחייבות על תוצאות.

חושדים שיש לכם טרמיטים? כל דקה היא קריטית, זה הזמן להזמין מדביר מוסמך בהדברת טרמיטים, הגיע הזמן לשים לעניין סוף. לקבלת פרטים נוספים ולהזמנת מדביר מקצועי חייגו עכשיו – 055-970-5873.

כותב המאמר: דדי מחברת סטופ טרמיט


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר