קרדיט תמונה: FREEPIK
קרדיט תמונה: FREEPIK

ביטוח רכב חובה – כל מה שחשוב לדעת לפני שסוגרים את הביטוח

פורסם בתאריך: 21.6.21 18:46

אין לתאר את ההתרגשות האוחזת בנו כאשר אנו קונים רכב חדש מהניילונים. אפשר להגיד שלום לרכב הישן והמקרטע שבו כל תקלה עולה כמה מאות או אלפי שקלים. כי רכב חדש מצטרף למשפחה, והוא אפילו פטור מטסט ב-3 השנים הבאות. מנגד, זה יכול להיות רכב יד שנייה או רכב שקיבלתם בירושה, ועדיין הוא הרבה יותר טוב מהרכב הישן שהיה לכם. אבל לפני שאתם מבצעים את הנסיעה הראשונה ברכב החדש שזה עתה קיבלתם, יש צורך לרכוש ביטוח. כידוע, כל נהג בישראל צריך לרכוש ביטוח חובה לפי חוק. אבל מעבר לחוק, הביטוח מכסה נזקים שונים ולא רק הוא. נוסף לביטוח החובה, מומלץ לכל נהג לרכוש גם ביטוח מקיף שמבטח אף יותר הן את הרכב והן את הנהג.

רוכשים ביטוח לרכב? קבלו את כל הפרטים

לא מומלץ לעלות על הכביש ללא רכישת ביטוח. אבל לפני שרוכשים ביטוח רכב חובה, או כל ביטוח אחר, ישנם דברים משמעותיים שכדאי לשים אליהם לב. אם תקפידו לעשות קצת שיעורי בית לפני שתקבלו את הרכב החדש, תוכלו לשלם על ביטוח זול יחסית וגם לישון טוב בלילה. אם כך, קבלו את 3 הדברים המשמעותיים שאתם צריכים לשים אליהם לב כאשר רוכשים ביטוח לרכב:

  1. הבדילו בין הביטוחים.

באופן כללי, קיימים 3 סוגי ביטוחים עיקריים שכל אחד מהם מכסה מפני תאונה או פגיעה אחרת. ביטוח חובה כולל כיסוי על נזקי גוף, כאשר אין צורך להוכיח את אשמתו של הנהג הפוגע. אבל אין די בכך. כדי לנסוע בבטחה על הכביש, כדאי לרכוש גם ביטוח מקיף. ביטוח זה מכסה את הנזק הנגרם לרכב כתוצאה משריפה, חבלה מכוונת, גניבה או תאונה. וישנו גם ביטוח צד ג' אשר מכסה נזקים אשר נגרמו לצד שלישי על ידי רכבו של המבוטח.

  1. כמה עולה פוליסת ביטוח?

כולנו יודעים שאחזקת רכב אינה עסק זול, בייחוד כאשר יש צורך לשלם על רישיון הרכב ועל התחזוקה השוטפת של הרכב עצמו. ולכן, כאשר אנו באים לשלם על ביטוח חובה וביטוח מקיף, לא אחת אנו נרתעים קצת. אבל האמת היא שאנחנו יכולים לחסוך כסף, אם רק ניקח את הזמן, נשווה קצצ מחירים, נבחן את הפוליסות ונראה מה הכי מתאים לנו.

 

  1. הנתונים שלכם משפיעים על עלות הביטוח.

גורמים אשר עשויים להשפיע על עלות הביטוח ושכדאי בהחלט להביא אותם בחשבון הם נתונים אישיים כמו ותק הנהג או גילו. ככל שמדובר בנהג צעיר ובלתי מנוסה, כן הביטוח עלול להיות יקר יותר. כמו כן, חברות הביטוח מעלות את המחירים עבור רכב אשר עבר תאונה, ולו הקטנה ביותר. זאת ועוד, ישנם סוגי רכבים יקרים יותר, שכן הם נחשבים למבוקשים יותר מבחינת גונבי הרכבים. מנגד, לעתים ניתן להוזיל את מחיר הביטוח אם מתקינים לרכב מערכות בטיחות מתקדמות אשר מסייעות למנוע תאונות דרכים.

ביטוח חובה, ביטוח מקיף ועוד רוכשים רק אצל מקצוענים שיתפרו לכם ביטוח המתאים לצורכיכם

מעבר לכל מה שהוזכר כאן, הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים להבין הוא שביטוח לרכב רוכשים רק אצל חברה מוכרת ומקצועית המציעה לכם מחיר הוגן. כדי למצוא חברה כזו, חשוב מאוד להיעזר ב- Wobi הינה סוכנות הביטוח הדיגיטלית הגדולה בישראל להשוואת מחירי ביטוח ומכירת ביטוחים. כך שלא צריך ללכת רחוק כדי למצוא את הביטוח המתאים לכם, כאשר כל המידע נמצא באתר אחד ובלחיצת כפתור. אתם מוזמנים להיכנס לאתר של Wobi ולהתחיל לחפש את הביטוח המתאים לכם ביותר.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר