קרדיט: freepik
קרדיט: freepik

טיפולים אסתטיים מובילים ב-2021 – מידע וחידושים שכדאי להכיר

טיפולי אסתטיקה הפכו לדבר מאוד מבוקש בשנים האחרונות, על ידי נשים וגברים גם יחד. הביקוש לטיפולים מהסוג הזה ממשיך להרקיע שחקים גם ב-2021, דבר שמתבטא גם במספר טיפולים חדשים. בשורות הקרובות נסקור עבורכם טיפולים אסתטיים מובילים שחשוב שתכירו, לפני פנייתכם אל קליניקה כזו או אחרת

פורסם בתאריך: 23.6.21 11:14

טיפולי אסתטיקה הפכו לדבר מאוד מבוקש בשנים האחרונות, על ידי נשים וגברים גם יחד. הביקוש לטיפולים מהסוג הזה ממשיך להרקיע שחקים גם ב-2021, דבר שמתבטא גם במספר טיפולים חדשים. בשורות הקרובות נסקור עבורכם טיפולים אסתטיים מובילים שחשוב שתכירו, לפני פנייתכם אל קליניקה כזו או אחרת.

בוטוקס להעלמת קמטים וזיעה

הזרקת בוטוקס נחשבת לטיפול אסתטי מוביל וזאת משום האפקט המיידי של החומר בטיפול בקמטי הבעה, בצורה שנראית טבעית ולא מלאכותית. מה שעד לפני מספר שנים היה אפשרי לעשירון העליון בלבד, כעת מוצע במחירים נוחים הרבה יותר ואין סיבה שתוותרו על כך. הבוטוקס הוא למעשה חלבון בעל יכולות של שיתוק שרירים וכאשר מזריקים כמויות מזעריות שלו לשרירים מסוימים בפנים, הוא מרפה אותם והקמטים נעלמים. ניתן להשתמש בבוטוקס לטיפול בקמטים במצח, בין הגבות, בצידי השפתיים, מסביב לאף ובמקרים מסויימים באזור הצוואר. בבוטוקס ניתן להשתמש גם לצרכי שיתוק בלוטות זיעה (בכפות הידיים והרגליים ובבית השחי) במקרים של הזעת יתר.

טיפולי מילוי לעור הפנים

עם השנים עור הפנים שלנו מאבד מנפחו וזאת בעקבות ירידה בתהליכי הייצור של קולגן ואלסטין ונזקים חימצוניים שונים. יחד עם זאת, כיום ניתן להחזיר את השנים לאחור באמצעות טיפולי הזרקה של חומרים שונים אשר מחזירים את הנפח לעור הפנים. ישנם מספר טיפולים אסתטיים מובילים בתחום זה:

  • הזרקה של חומצה היאלורונית קלאסית – חומצה זו נמצאת בגופנו באופן טבעי אך האפקט שלה יורד במשך השנים. כיום ניתן לייצרה גם בשיטות של הנדסה גנטית למטרות הזרקה לתוך העור. החומצה ההיאלורונית סופחת נוזלים ומתפיחה את העור, מה שתורם למראה צעיר ורענן יותר. חומר זה הינו מוכר וטבעי לגוף ולכן נספג באיטיות, כך שיש לחזור על הטיפול אחת לשנה בערך. ניתן ליהנות מטיפול של חומצה היאלורונית בפנים אך גם באזורים נוספים בגוף, כגון הצוואר וחלקים מסויימים בגב. עוד מידע בנושא חומצה היאלורונית באתר של הפלסטיקאי ד"ר לוי אברהם.
  • פרופילו (חומצה היאלורונית מהדור החדש) – בגוף שלנו ישנם תאים מייצרי עור אשר קרויים פיברובלסטים והם אלו שבאופן טבעי מעשירים את עורנו באלסטין וקולגן. הבעיה שפעילותם פוחתת עם השנים, כך שגם במישור הזה חשבו על פתרונות חיצוניים למיניהם. הליך אסתטי יעיל מאוד שמטפל בזה כולל הזרקה של חומצה היאלורונית חדשנית יותר בשם פרופילו. חומר זה מתפיח את עור הפנים וייחודו מתבטא בכך שהוא גורם לתאים הפיברובלסטים בעור לתגבר את הייצור העצמי של קולגן ואלסטין, מה שמשמר את המראה האסתטי שנוצר בצורה ממושכת יותר.
  • אלנסה – זהו עוד טיפול אסתטי בתחום מילוי הפנים, כזה ששינה לגמרי את כללי המשחק. מדובר חומר סינטטי שפועל כמו חומצה היאלורונית או פרופילו אך הוא בעל תכונות עוד יותר בולטות ומשמעותיות של גירוי תאי העור לייצור קולגן. תוצאות ההזרקה מדברות בעד עצמן ומחזיקות לפרק הזמן הארוך ביותר – של עד 4 שנים.
  • הזרקת שומן עצמי – בשיטה זו משתמשים במצבורי שומן שאותם מוציאים מתוך גופו של המטופל (בדרך כלל מהירכיים). השומן הינו טבעי ולא זר לגוף ולכן נקלט ברקמת העור בצורה טובה, מתפיח אותה וגורם למראה צעיר ורענן נטול קמטים. ניתן להזריק שומן עצמי לא רק לפנים אלא גם לאזורים אחרים בגוף וביניהם החזה. השומן שהוזרק נוטה להיספג בגוף לאיטו ויש לחזור על הפעולה אחת למספר שנים (שנתיים בממוצע).

לחצו לקריאה מורחבת על טיפולים אסתטיים באתר אסתטיקר.

דגשים בבחירת הקליניקה

על מנת שטיפולי האסתטיקה שתעברו אכן ישיגו את התוצאות המצופות ולא יגרמו לכם לנזקים, חשוב כי מאוד כי תיבחרו היטב את הקליניקה המבצעת ותבררו לגבי זהות הרופאים המבצעים שלה. בשום מקרה, אל תתפתו לטיפולים זולים אשר מוצעים על ידי קוסמטיקאיות רפואיות למיניהן – הנזקים עשויים להיות עצומים.


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר