קרדיט תמונות : freepik
קרדיט תמונות : freepik

קל בטון שוברת את השוק: ניסור בטון בירושלים במחיר אטרקטיבי

מחפשים שירותי ניסור בטון בירושלים? אתם חייבים להכיר את חברת קל בטון - החברה ששוברת את השוק ומציעה שירותי ניסור בטון במחירים אטרקטיביים במיוחד. מה זה בדיוק ניסור בטון, באלו מקרים השירות מתאים ומדוע כדאי לכם להתקשר עם חברת קל בטון מלבד למחיר האטרקטיבי? הישארו עימנו ותבינו

פורסם בתאריך: 1.7.21 13:09

מחפשים שירותי ניסור בטון בירושלים? אתם חייבים להכיר את חברת קל בטון – החברה ששוברת את השוק ומציעה שירותי ניסור בטון במחירים אטרקטיביים במיוחד. מה זה בדיוק ניסור בטון, באלו מקרים השירות מתאים ומדוע כדאי לכם להתקשר עם חברת קל בטון מלבד למחיר האטרקטיבי? הישארו עימנו ותבינו.

ניסור בטון – למה הכוונה? ומדוע זה כל כך כדאי?

עד לפני שנים אחדות, כאשר היה צורך לבצע עבודות בטון במהלך שיפוצים, ברירת המחדל היחידה הייתה להשתמש בפטישים כבדים שלא ממש איפשרו עבודה מדוייקת ואף חייבו כוח אדם רב ויקר מאוד. כיום כבר ניתן למצוא אפשרות הרבה יותר יעילה וזולה – שירותי ניסור בטון. בדיוק כמו שזה נשמע, הפעולה כוללת שימוש במסור דיסק אשר מסוגל לנסר את הבטון בצורה מהירה ומדוייקת. מה שהופך את פעולת המסור לכל כך יעילה הוא החוזק העצום שלו וזאת בזכות מנוע חזק וצפוי מיוחד של אבקת יהלומים, החומר החזק בטבע.

הדיוק נוצר בין היתר גם בשל היכולת להתקין את המסור על גבי מסילות בקיר, כך שניתן יהיה להשתמש בו בדיוק במקומות המתאימים. יתרון נוסף של שירותי ניסור בטון הוא העבודה הנקייה, מה שמתאפשר בזכות מנגנון קירור מים שהמסור עובד באמצעותו. המים מונעים היווצרות של ענני אבק ומפנים את הלכלוך באופן מיידי. מנגנון קירור המים הוא זה שלמעשה מאפשר את עבודתו הרציפה של המסור, שכן הוא מונע התחממות יתר.

באילו מקרים כדאי להזמין שירות ניסור בטון?

שירותי ניסור הבטון מתאימים למגוון רחב של עבודות שיפוץ, כאשר בין המקרים השכיחים ביותר ניתן לציין ניסור רצפה או תקרה לשם ביצוע שינויים מבניים משמעותיים בבית, פתיחת פתח לדלת או חלון בקיר בטון, הרחבה של חלון או דלת קיימים, יצירת פתח למרפסת,  כאשר רוצים לנסר מדרגות או קיר ממ"ד (מדובר במסור שמסוגל להתמודד גם עם בטון מזוין), לנסר מרפסת שמש או מרפסת שירות או ליצור פתח לעליית הגג. השירות מתאים גם כאשר רוצים להרוס מבנה לחלוטין בצורה מהירה, תוך מינימום לכלוך וגרימת נזקים לסביבה הקרובה למבנה.

קל בטון מציגה – ניסור בטון מקצועי במחירים אטרקטיביים במיוחד

בישראל פועלות כמה חברות אשר מציעות שירותי ניסור בטון, אך ספק אם תמצאו חברה שמציעה מחירים אטרקטיביים לניסור וקידוח בטון בירושלים כמו חברת קל בטון. עצם העובדה שמדובר בחברה גדולה וותיקה בתחום, מאפשר לה להציע מחירים נוחים במיוחד ולהוזיל עלויות כל העת. המחירים מתחילים בכ-190 שקלים למ"ר, כשהמחיר עולה ככל שמדובר בקיר בטון עבה יותר ועבודה מורכבת יותר. חברת קל בטון אף יכולה להציע לכם גנרטור בתוספת תשלום נוחה, וזאת במידה ואין ברשותכם מערכת חשמל תלת פאזי. הדבר הכרחי לשם הפעלת המסור העוצמתי הזה. בררו זאת מראש ותזכו במחיר אטרקטיבי.

רצוי גם לברר לגבי שירות נוסף שמציעה חברת קל בטון במחירים משתלמים אשר שוברים את השוק – קידוחי בטון, בהם נעשה שימוש במקדח יהלום עוצמתי לשם קידוחי תשתיות בקירות בטון קיימים, דוגמת קידוח תשתית לצנרת וחשמל, יצירת פתח למזגן (כולל בחדר ממ"ד), גומחה למכונת כביסה, קמין ועוד.


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר