קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

הצילינדר של דלת הבית נשבר? הרכב לא נפתח? מנעולן פיקס בדרך אליכם

אם הגעתם לקריאת שורות אלו, ככל הנראה שגם אתם מבינים עד כמה חשוב שתמיד יהיה לכם בזיכרון הטלפון, מספר של חברת מנעולנות איכותית שניתן לסמוך עליה

פורסם בתאריך: 1.7.21 13:15

אם הגעתם לקריאת שורות אלו, ככל הנראה שגם אתם מבינים עד כמה חשוב שתמיד יהיה לכם בזיכרון הטלפון, מספר של חברת מנעולנות איכותית שניתן לסמוך עליה.

תרחישים רבים עלולים לגרום לכם לצורך להזמין מנעולן, ובוודאי תשמחו לדעת כי חברת מנעולן פיקס יכולה להיות בדרך אליכם בשיחת טלפון אחת. החברה מספקת שירותי מנעולנות בכל אזורי הארץ ובשורות הקרובות נסקור עבורכם את כל התרחישים בהם באפשרותה לעזור לכם.

בעיות עם דלת הכניסה של הבית או המשרד

חזרתם בלילה מבילוי או הגעתם בבוקר אל המשרד, הכנסתם את המפתח למנעול והדלת פשוט מסרבת להיפתח. כאשר הדלת לא נפתחת בשל תקלה, אסור לכם בשום אופן לנסות ולפרוץ אותה בעצמכם, שכן הנזק עלול להיות רב מהתועלת ולגרום לכם להוצאות כספיות גבוהות שלא לצורך. מנעולן מקצועי כמו שתמצאו אצל חברת מנעולן פיקס, ידע לפרוץ עבורכם את הדלת בקלות ובמהירות ואף להציע לכם מנעול חדש במחיר משתלם במקרה הצורך. הצורך בהזמנת מנעולן עבור דלת הכניסה של הבית או המשרד יכול לעלות במספר תרחישים:

  • כאשר המפתח נשבר בתוך המנעול.
  • כאשר מדובר במנעול ישן שקרטע כבר זמן מה וכעת נתקע לגמרי.
  • בעקבות ניסיון פריצה שגרם לחבלה במנגנון הנעילה.
  • כאשר הצילינדר נשבר ונדרשת החלפה שלו.

גם כאשר אבד המפתח של הדלת או כשהיא נטרקה כאשר המפתח לא עליכם, או כשאתם מעוניינים להחליף צילינדר לדלת בעת כניסה לדירה חדשה (הדבר מומלץ לצרכי מניעת הימצאות מפתח אצל אנשים זרים) הפנייה אל חברת מנעולן פיקס היא דבר מומלץ. כמובן שהחברה מסוגלת לתת מענה גם לדלתות פנים שזקוקות לפריצה, מכל סוגי המותגים הקיימים.

שירותי מנעולנות רכב

הצורך בשירותיה של חברת מנעולנות מקצועית יכול לעלות גם בכל הקשור לרכב שלכם. בין אם הדלת נטרקה בפתאומיות כשהמפתחות של הרכב נשארו על המושב או בתוך הסוויץ', בין אם איבדתם את המפתחות או השלט של הרכב או שהם פשוט הפסיקו לעבוד, המנעולנים של חברה מקצועית ידעו כיצד לפרוץ עבורכם את הרכב בצורה מהירה ויעילה וללא גרימת נזק.

חברת מנעולן פיקס מספקת שירותי פריצת רכבים על ידי מנעולני רכב מורשים, כך שאתם יכולים להיות רגועים לגבי מקצועיותו ואמינותו של האדם שיתעסק עם מנגנוני הנעילה של הרכב שלהם.  מלבד שירותי פריצת רכבים, החברה מספקת גם שירותי שכפול מפתחות לרכב (במידה וברשותכם מפתח רזרבי) או שירותי שחזור מפתחות לרכב (במידה וגם המפתח הרזרבי אבד לכם), מה שיאפשר  לכם כניסה והתנעה של הרכב מבלי שיהיה צורך להחליף את כל אמצעי הנעילה שלו.

שירותים מנעולנות נוספים של חברת מנעולן פיקס

חברת מנעולן פיקס מציעה לכם גם שירותי מנעולנות נוספים, כגון פריצה של כספות מכל הסוגים. לא כל חברה מסוגלת להתמודד עם האלמנטים העוצמתיים הללו, מה שהופך את הפריצה שלהם למאוד קשה ומורכבת, כאשר מתרחשת תקלה כלשהי (למשל, כשהקוד נשכח או הכספת לא מגיבה לו, כשהדלת של הכספת תקועה ועוד). שירותים נוספים שהחברה מציעה כוללים פריצה של מנעולים מיוחדים (למשל, מנעולי רתק), התקנת מנעולים ביומטריים ועוד, כל זאת בפריסה ארצית רחבה, עם מחירים משתלמים וקבלת אחריות מלאה על העבודה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר