קריט: freepik
קריט: freepik

איך עושים ריסוס בית חדש

נכנסים לבית חדש? מצוין! זה הזמן לבצע ריסוס לבית. ריסוס של בית חדש מלא ביתרונות שלא קיימים כאשר כבר גרים בבית. בכתבה הבאה נסביר על היתרונות של הדברה לפני כניסה לבית חדש ואיך מבצעים אותה

פורסם בתאריך: 1.7.21 13:47

נכנסים לבית חדש? מצוין! זה הזמן לבצע ריסוס לבית. ריסוס של בית חדש מלא ביתרונות שלא קיימים כאשר כבר גרים בבית. בכתבה הבאה נסביר על היתרונות של הדברה לפני כניסה לבית חדש ואיך מבצעים אותה.

היתרונות של ריסוס בבית חדש לפני כניסה

בית חדש הוא בית ריק מרהיטים. המזיקים לא מסתתרים מאחורי שום רהיט או בתוך חריצים בו. כמו כן, הנטייה של מזיקים לייצר מחילות קטנות באזורי הפנלים והפינות. כאשר הבית ריק, הרבה יותר קל להגיע לפינות אלו ואף לזהות אותם. הריסוס מתבצע באופן יסודי בכל חלקי הבית, חומר הריסוס מתפזר היטב בכל חלקי הבית ולמדביר אין תלות באנשים או בעלי חיים שנמצאים במקום. הוא יכול לבצע ריסוס באמצעות חומרי הדברה חזקים ולאחר מכן לפתוח את כל חלונות הבית לצורך אוורור, דבר שקשה לעשות כאשר הבית מאוכלס. ריסוס מזיקים בבית חדש מלא ביתרונות והוא כדאי מאוד.

מה חשוב לבדוק לפני שמכניסים רהיטים וחפצים לבית חדש לאחר ריסוס?

ביצעתם הדברת מזיקים באמצעות חברת הדברה מקצועית, הכנסתם את החפצים שלכם לבית ולהפתעתכם ראיתם מזיקים מסוג מסוים מסתובבים להם. אתם שואלים את עצמכם, האם ההדברה לא הייתה טובה? אז זהו, שלא כך הדבר! בבית ביצעו הדברה יסודית, המזיקים למעשה הגיעו יחד אתכם בעת המעבר מהבית הקודם. רהיטים נגועים, ארגזים שבהם הסתתרו מזיקים מסוימים הגיעו יחד אתכם אל הבית המרוסס. לרוב, הריסוס שכבר קיים בבית, יהרוג חלק מהם, אך חשוב מאוד לדאוג שאתם מעבירים חפצים נקיים ותקינים.

איך מתבצע ריסוס בבית חדש?

הדברה בבית חדש היא הדברה קצרה מאוד כי לא צריך להזיז שום דבר, אך החומרים שבה הם מדויקים עבור מספר מזיקים שכיחים בבתים כמו נמלים וג'וקים שמגיעים לבתים רבים. על מזיקים אחרים המצריכים ריסוס מזיקים ספציפי כדאי להתייעץ עם המדביר. כאשר מבצעים הדברה לפני כניסה לבית, מדביר מומלץ שיודע את העבודה ,יבדוק אתכם היכן נמצא חור הביוב הקרוב וישים לידו חומרי הדברה המונעים כניסה של ג'וקים וחולדות. כמו כן, יעבור על כל אזורי הפנלים ופינות הקירות ואזור התקרה כדי לוודא שעבר עם הריסוס בכל החלקים.

ריסוס בגינת הבית

אם יש לכם חצר או גינה, דעו לכם שהרבה מהמזיקים מגיעים אל הבית שלכם משם. לפני כניסה רצוי לבצע ריסוס גם בחצר. אם יש לכם עצי פרי, ידעו בכך את המדביר. המדביר יבצע ריסוס ליד בור הביוב וגם סביב כל הגינה.

לסיכום, ריסוס לפני כניסה לבית הוא הכרחי ויש לו המון יתרונות. אם ניקיתם את הבית ועוד לא הכנסתם רהיטים, מומלץ ואפילו כדאי לבצע הדברה ולדאוג שאם יש מחילות או אזורים המאכלסים אורחים לא רצויים, הם לא יהיו שם כאשר תיכנסו.

המאמר באדיבות חברת הדברה סנטר: https://www.hadbara-center.co.il/


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר