האחים אריה ונחום ויסמן, בעלי חברת ויסמן רהיטים (צילום: אילון ויסמן)
האחים אריה ונחום ויסמן, בעלי חברת ויסמן רהיטים (צילום: אילון ויסמן)

חברת ויסמן רהיטים חוגגת 90 שנה של חדשנות, איכות ואמינות

אם הרהיטים שמייצרת חברת ויסמן היו יכולים לדבר אפשר היה לשמוע היסטוריה מרתקת מהארץ ומהעולם. החברה שריהטה את בתי שגרירי ישראל, בתי ספר באיראן ובמאוריציוס, את בית הכנסת של הרב עובדיה יוסף, את היכל שלמה, את הרהיטים של בן גוריון ועוד, חוגגת 90 שנה להיווסדה. גם כיום היא מצליחה לשמור על חדשנות, עיצוב מודרני וטכנולוגיה מהמתקדמות בעולם יחד עם ערכיה הכוללים בין השאר אמינות, איכות ושירות

פורסם בתאריך: 4.7.21 15:37

מעט מאוד חברות בארץ ובעולם יכולות להתגאות בשנים רבות של עשייה כמו חברת ויסמן רהיטים, המצליחה אחרי כל כך הרבה שנים בתחום לשמור על חדשנות, להבין את השינויים החלים בעולם ובמשק הישראלי בפרט ולהתאימם לתקופה החיים הטכנולוגית, המהירה והמשתנה, ולהוביל את קו העיצוב בענף הריהוט.

לרגל חגיגות ה-90 של המותג הירושלמי הוותיק והמוביל בענף הריהוט יצאנו לראיון מרתק, היסטורי וחדשני במיוחד עם האחים אריה ונחום ויסמן, הבעלים של חברת ויסמן רהיטים שברשותה רשת שמרת הזורע. השניים, על אף גילם המכובד, מעוררי השראה ביצירתיות, בחשיבה מחוץ לקופסה, בחדשנות ובנועזות וכל זאת בתוספת ערכים המתבססים על אהבת המולדת בכלל וירושלים בפרט.

ויסמן רהיטים בירושלים (צילום: אילון ויסמן)

ויסמן רהיטים בירושלים (צילום: אילון ויסמן)

כיום, פועלת חברת ויסמן רהיטים ב- 14 מדינות וברשותה כ- 64 מפעלים ורהיטיה נמכרים בכל העולם. כמו כן, לאחרונה קיבלה חברת ויסמן פרס בינלאומי בסינגפור על מצוינות בענף הרהיטים העולמית על ניהול וביצוע, הקפדת טיב, איכות ואמינות. בסניפי החברה תוכלו למצוא את כל מה שדרוש לריהוט הבית החל ממערכות ישיבה, פינות אוכל, חדרי שינה, ארונות, ריהוט גן, ריהוט קלאסי, ועד מערכות קיר ועוד.

איך מצליחים לשמור על טרנדיות ועכשוויות אחרי כל כך הרבה שנים בענף הריהוט?

"היינו עדים לאינסוף שינויים שחלו בארץ ובעולם, בתא המשפחתי, בטכנולוגיה, בטעם הנרכש ועוד. כבר אז ידענו כיצד לייצר רהיטים מסוגננים המתאימים לעיצוב הישראלי ולמזג האוויר המאפיין את האזור החם והיבש של ישראל לעומת אירופה למשל. חברת ויסמן מאז ומתמיד הצליחה לעמוד בחזית קו העיצוב, לקלוע לטעמם של הישראלים ואף להכתיב טרנדים של סוגי בד, צבעים, חומרים ועוד שהכתיבו את האופנה שנים קדימה. בנוסף, אנחנו כל הזמן עם היד על הדופק על המתרחש בארץ ובעולם, ומשתתפים בתערוכות של ענף הרהיטים באירופה, ארצות הברית, המזרח ואסיה, ומיומנים בקריאת המפה העתידית של הענף ויודעים לזהות טרנדים עוד לפני שהם הופכים לטרנדים.

ויסמן רהיטים – אולם תצוגה (צילום: יעקב נבון)

כחברה גדולה בישראל יש לנו מחלקת תכנון ופיתוח ורוב המוצרים הנמכרים בחברות השונות שלנו מפותחים בישראל וחלקם הגדול מיוצר בחו"ל. אנחנו כבר היום יודעים ומתכננים את כל המוצרים החדשים לשנת 2022, וזה אחד הדברים הסודיים בחברה, כמו איזה צבע של בד אנחנו נבחר לחורף 2022".

מה השתנה מאז ועד היום בענף הריהוט?

"בעבר אנשים נהגו לקנות ספה ל-30 שנה, היום המגמה להחליף ריהוט כל 3-5 שנים. התיעוש החזק והגדול הביא גם להוזלת מחירים, אם בעבר הרהיטים נעשו בעבודת יד, היום הרוב נעשה במכונות אשר הוזילו את תהליך הייצור. בנוסף, במהלך העשור האחרון נכנסו הרבה מאוד חומרים שהיו פחות מקובלים בעבר, כמו: מתכת, סוגי פלסטיק שונים, ציפויים, ספוגים וחומרים נוספים שהם זולים יותר מחומרי עץ טבעיים ומאפשרים לאנשים להחליף ריהוט במשך תקופה קצרה יותר וליהנות גם ממוצרים איכותיים וגם מתחלופה. כמו כן, אנחנו עובדים עם החומרים האיכותיים ביותר והטכנולוגיה המתקדמת ביותר על מנת לספק ללקוחותינו מוצרים איכותיים, שיחזיקו מעמד לשנים רבות במידה ויבחרו כך".

ויסמן רהיטים – אולם תצוגה (צילום: יעקב נבון)

איך חברת ויסמן התחילה את דרכה?

"הורינו היו ציונים בגרמניה ועלו ארצה בשנת 32 ומיד פתחו עסק לרהיטים. אבינו ליאו ויסמן היה רב אומן בנגרות. בזמנו רוב הרהיטים יוצרו בעבודת יד עם מעט מאוד מכונות בניגוד להיום שכ-80 אחוז מהמוצר הוא בעבודת מכונה. מגיל צעיר למדנו את הענף ויצאנו ללימודים בחו"ל ורכשנו את כל הידע הנדרש, ועד היום אנחנו כל הזמן מכוונים לעתיד ושמים דגש מאוד על טרנדיות ומקצועיות על מנת להמשיך להביא את האיכות הטובה ביותר לצד ריהוט חדשני, מעוצב, צעיר ורענן".

ויסמן רהיטים - אולם תצוגה (צילום: יעקב נבון)

ויסמן רהיטים – אולם תצוגה (צילום: יעקב נבון)

איך יודעים לזהות טיב של ריהוט?

"הכל מתחיל ונגמר בנראות של המפעל, כשאנחנו מבקרים במפעלים בעולם אנחנו מיד בודקים האם הרצפה נקייה, במידה ומנהל המפעל שומר על ניקיון אז אפשר להבין שיש גם הקפדה על המוצר. לקוח שניכנס לבית ויסמן יודע שהוא משלם עבור רמה איכותית של רהיט, עם חומרים שנבחרים בקפידה, והבנה שלמוצר יש אבא ואמא מקצועיים שעומדים מאוחרי הייצור, יש לי לפנות תמיד ובכל עניין, אנחנו כאן להקשיב, לשפר ולהיות שם עבור הלקוחות שלנו".

ויסמן רהיטים – אולם תצוגה (צילום: יעקב נבון)

מה החזון של החברה כיום?

"ראשית, להמשיך ולייצר רהיטים ברמה איכותית וגבוהה ולשמור על העיצוב המשתנה ולהתאימו למשק הישראלי. כמו כן, לאחרונה התחלנו לשווק שטיחים ובעתיד גם ווילונות מעוצבים, כלי נוי ואקססוריז לבית. אנחנו שואפים להוביל את קו העיצוב בכל מה שקשור לענף הריהוט. כאשר מגיעה אלינו משפחה או זוג צעיר בתחילת דרכו הוא יכול לבחור את כל הריהוט לבית החל מספות, כורסאות עם טכנולוגיה מרשימה, שטיחים ועד למראה מעוצבת לחדר השינה. בנוסף, היכולת שלנו היא להתאים את עצמנו מצד אחד לטרנדים של אותה התקופה ומצד שני לטעמם השונה של כל לקוח ולקוח, כל אחד מבוגר או צעיר יכול למצוא ריהוט המתאים לטעמו האישי".

האחים אריה ונחום ויסמן, בעלי חברת ויסמן רהיטים (צילום: אילון ויסמן)

האחים אריה ונחום ויסמן, בעלי חברת ויסמן רהיטים (צילום: אילון ויסמן)

מה אתם מאחלים לעצמכם?

"הדור השלישי מסתדר מצויין ומממשיך להצעיד את החברה קדימה, אנחנו מאחלים לעצמנו שכל בית בישראל ימשיך לרכוש וליהנות מרהיטים ויסמן שהם הרבה יותר מרהיטים, הם סמל להמשכיות, למבט קדימה עם היסטוריה מרשימה".

ואיזה צבע של בד יבחר לחורף 2022?

"אנחנו לא יכולים לגלות, תחכו תראו ויש למה לצפות".

 

לאתר:  https://wissmann.co.il/

כתובת:  בית ויסמן – דרך בית לחם 120, ירושלים

טלפון: 052-6009018

 

 

 

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר