הובלות בירושלים רק עם גולנצ'יק | צילום: גולן ראובני
הובלות בירושלים רק עם גולנצ'יק | צילום: גולן ראובני

הפתרון שלכם למעבר דירה חלק ומקצועי

"כיום אני נחשב לאחד המומחים בתחום ההובלות בירושלים ולא פעם אני מקבל טלפונים של מובילים אחרים המבקשים להתייעץ איתי בענייני הובלות", אומר גולן ראובני, הבעלים של גולנצ'יק הובלות בירושלים, שמכיר את תחום ההובלות על בוריו ומספק את המענה המקצועי והאמין ביותר 

פורסם בתאריך: 20.3.22 21:58

בימים אלה, רגע לפני חג הפסח והחופש הגדול, לא מעט משפחות, זוגות או יחידים מתכוננים לקראת העברת דירה. אז אחרי שמצאתם את דירת חלומותיהם או נפרדתם ממשרדכם הישן ואתם עוברים לחדש, השלב הבא, הוא מוביל אמין ומקצועי. מוביל שאתם יכולים לסמוך עליו, שיהיה אחראי, עם ניסיון רב שנים ושיידע איך לטפל בחפצים שלכם במקצועיות וברגישות.

מי שיענה לכם על הדרישות הוא ג'ולנצ'יק, בבעלות גולן ראובני. החברה מספקת שירותי הובלות בירושלים ולרחבי הארץ, החל מהובלת דירות קטנות, בתים, העברת משרדים ועד הובלות קטנות יותר של ציוד, מכשירי חשמל, רהיטים או פריטים בודדים. בנוסף, מספקת החברה את כל השירותים הנלווים למעבר דירה כמו אריזת הרהיטים והחפצים בבית או במשרד לפני המעבר באופן יסודי ומדויק, וכן מציעה שירותי אחסון החפצים והפריטים לתקופת זמן ובתיאום מראש.

לצד זה, חברת ג'ולנצ'יק – חברת ההובלות הירושלמית, מעניקה גם שירותי פירוק והרכבה של ארונות, שידות, מיטות גדולות ובמידת הצורך, תדאג להזמין שירותי מנוף כפתרון להעברת רהיטים כבדים שאינם עוברים בחדרי מדרגות צרים או נכנסים למעלית.

"ישנן הרבה חברות הובלות בשוק", מסביר גולן ראובני, "אנשים שמחפשים לעשות כסף קל קונים משאית ומתחילים לעבוד. אצלנו הנושא שונה בתכלית, אני עם ניסיון רב שנים, התחלתי מלמטה, לאורך השנים צמחתי ולמדתי את כל מה שצריך ללמוד בתחום ההובלות. כיום אני נחשב לאחד המומחים בתחום ההובלות בירושלים ולא פעם אני מקבל טלפונים של מובילים אחרים המבקשים להתייעץ איתי בענייני הובלות. בנוסף נתבקשתי לא פעם להגיע ולתת פתרונות יצירתיים בנושאים של פירוק והרכבת רהיטים מסובכים או יקרי ערך".

בתחום שירותי ההובלות ובמיוחד הובלות בירושלים, יש לא מעט חברות בשוק וגולן מבקש לשים לב למספר דגשים לפני שבאים לבחור חברת הובלות: "כשאתם מקבלים הצעת מחיר זולה משאר החברות יכולות להיות לכך מספר השלכות: הראשונה היא שהמוביל יוסיף תשלומים במהלך ההובלה ולא ישאיר בידיכם ברירה. השנייה היא שהמוביל יכול לנטוש אתכם במהלך ההובלה ולא פחות גרוע שהוא הבטיח להגיע בזמן להובלה, אתם יושבים בדירה ארוזה אבל המוביל איננו ואין אפשרות להשיג אותו. כל אלה צריכים להילקח בחשבון כאשר המחיר שאתם שומעים נמוך בהרבה ממובילים אחרים".

מעבירים גם פריטים בודדים. גולנצ'יק | צילום: גולן ראובני

מעבירים גם פריטים בודדים. גולנצ'יק | צילום: גולן ראובני

את תחום ההובלות בכלל וההובלות בירושלים בפרט מכיר גולן היטב. בתור נער צעיר חיפש עבודה בחופשות מבית הספר, קרוב משפחה שהיה לו עסק להובלות, הזמין אותו לבוא לעבוד איתו והשאר היסטוריה. "בחופשות ובמיוחד בחודשי הקיץ הייתי חלק מצוות המובילים בעונה הלוהטת של התחום", הוא נזכר, "המשכתי לעבוד בהובלות ומיד אחרי הצבא הצטרפתי לצוות באופן קבוע, כיוון שנהניתי מהעבודה עם אנשים. עם זאת, תמיד ידעתי שבשלב מסוים אפרוש כנפיים ואצא לעצמאות ולעסק משלי ואכן בשנת 1995 פתחתי את 'גולנצ'יק הובלות' – חברת הובלות ירושלמית והפכתי לעצמאי, בעל חברה, עם צוות עובדים משלי".

מי הלקוחות שלכם?

"יש לנו לקוחות מכל המגזרים. רובם לקוחות פרטיים – בודדים ומשפחות, אך גם חברות ומפעלים, בתי עסק, משרדי ממשלה כמו משרד רוה"מ, הקליטה, התמ"ת ועוד ומשרדים קטנים. אנו נותנים מענה מקיף ומקצועי לכל שאלה, בקשה או דרישה".

מה מבדיל אתכם כחברת הובלות מובילה בירושלים, מחברות אחרות?

"המקצועיות והניסיון רב השנים. אני יודע כל מה שצריך בתחום ההובלות. אנחנו יודעים להתמודד עם דברים מורכבים, לתת פתרונות גם בשטח בצורה יסודית ואחראית ולהוציא את הלקוחות מרוצים".

ואי אפשר שלא לשאול על המחירים?

"אני לא הכי זול בשוק ואני לא מתנצל על כך. אני נותן דגש מיוחד על איכות העבודה, כמות עובדים סבירה, חומרי אריזה איכותיים, עבודה מקצועית עם תשומת לב לפרטים, ולכן, אני לא אוהב להתפשר על המחיר. מי שמחפש מחיר נמוך, אנחנו לא הכתובת".

גולן ראובני – 050-5818280

לפייסבוק: גולנצ'יק הובלות ירושלים

לאתר גולנצ'יק הובלות


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר