מרפאת השיניים אקספר | צילום: ירון ג'רזינה
מרפאת השיניים אקספר | צילום: ירון ג'רזינה

מרפאת השיניים שהופכת כל ביקור לחוויה

במרפאת השיניים אקספר – מרפאת בוטיק בירושלים, תפגשו רופאים בעלי ותק רב שנים, מקצועיים ובעיקר, אנושיים. מהרגע הראשון תרגישו שהגעתם למקום הנכון ביותר עבורכם

פורסם בתאריך: 8.5.22 17:18

אחד הדברים שאנשים הכי חוששים מהם הוא ביקור אצל רופא השיניים. לאורך השנים, השתרש פחד לעיתים לא מוצדק מביקור במרפאת השיניים, חשש מהכאב והחוויה הלא נעימה. כל זה משתנה ברגע שעוברים את הדלת במרפאת השיניים אקספר – מרפאת שיניים בוטיק בירושלים. מהרגע הראשון מבינים שהגעתם למקום אחר והביקור אצל רופא השיניים הופך לחוויה אחרת.

במרפאת אקספר רופאים בעלי ותק רב שנים, מקצועיים ובעיקר אנושיים. "בשונה ממרפאות אחרות, לצד המקצועיות והצוות אנחנו שמים דגש על היחס האישי והאנושי", מספרת מנהלת המרפאה אסתי און. "הרופאים שלנו מכירים את הפציינטים ואת התיק הרפואי שלהם באופן אישי וזוכרים כל מקרה ומקרה, והיחס הוא ממש משפחתי". און גם משתפת מקרה אישי שלה. "לפני שהגעתי לעבוד במרפאה, היה לי פחד גדול מאוד מרופאי השיניים – תמיד כשהייתי מגיעה לרופא שיניים הייתי נכנסת לחרדות, הייתי מרגישה חסרת אונים ולכן לא פעם ויתרתי על הטיפול. כשהתחלתי לטפל אצלנו במרפאה, הבנתי שיש גם אפשרות אחרת ושהטיפול יכול להיות גם חווייתי וזה בזכות העדינות של הרופאים, ההבנה שלהם את הלקוחות והמסירות שלהם. היום אין לי בעיה לעשות טיפולים, כי זה לא כואב ומבחינתי עברתי חוויה מתקנת".

מרפאת השיניים אקספר בירושלים, מתמחה בהשתלות שיניים, אסתטיקת הפה ושיקומיים אסתטיים מורכבים. הטיפול במרפאת השיניים מתבצע עם החומרים האיכותיים ביותר שקיימים בשוק.

במרפאת השיניים אקספר מועסקים ארבעה רופאים מומחים ברמה הגבוהה ביותר:

דוקטור אריאל הירשהורן – D.M.D מומחה בכיר לכירורגיית פה ולסת במרכז הרפואי שיבא.

דוקטור יעקב (יקי) מזרחי – B.CS, D.M.D, מומחה ברפואת הפה ומבצע טיפולי שורש.

דוקטור מיטשל רודי – D.D.S בעל ניסיון של למעלה מ-20 שנה בטיפולי שיניים ודיאגנוסטיקה. מנהל רפואי במרפאה.

דוקטור סרנה רומי – D.M.D, D.D.S, בעלת ניסיון של שיקום שיניים גם במצבים מורכבים מאוד.

דוקטור אריאל הירשהורן: "אני אחראי במרפאה על כל נושא השתלים, כל נושא השלמות העצם לטובת שיקום שיניים, ביצוע הרמות סינוס ועקירות מורכבות. אני פועל על פי מספר עקרונות והראשון הוא מה ישרת הכי טוב את הצרכים של האדם שנמצא מולי. אני צריך לתת לו פתרון ארוך טווח שישרת אותו בצורה אופטימלית, ובשביל לשמור על העיקרון הזה אני צריך לשמור על רמה גבוהה ולהתעדכן בכל הנורמות והטיפולים החדשים הקיימים, כי הסטנדרט הטיפולי משתנה כל הזמן. הטיפול עצמו צריך להיות מצד אחד מדויק ומצד שני מאוד מקצועי, אנושי ועדין, ואנחנו שומרים על מעקב וקשר עם המטופלים לאורך שנים".

לאתר מרפאת השיניים אקספר לחצו כאן

ד"ר אריאל הירשהורן | צילום: ירון ג'רזינה

דוקטור מיטלש רודי: "במהלך הטיפולים שלי אני שם דגש על עדינות. הטיפול כולל הרבה סבלנות. אנחנו מטפלים במרפאה עם החומרים הטובים ביותר וטובת הפציינט תמיד למול עיניי".

מה מייחד אתכם, ממרפאות אחרות?

און: "ראשית, הצוות המקצועי שלנו. להבדיל ממרפאות אחרות, ששם בדרך כלל אותו רופא עושה את כל הטיפולים, אצלנו לכל רופא יש את המומחיות שלו. הרופאים עובדים בשיתוף פעולה, מתייעצים מה נכון לכל אחד ואחד מהמטופלים. יש לנו רופא להשתלות שיניים, רופא לשיקומים אסתטיים מורכבים ורופא לאסתטיקת הפה וכל אחד מבצע את מה שהוא יודע בצורה הטובה ביותר. כמובן, לצד הרופאים, המרפאה שלנו משודרגת, היא משלבת טכנולוגיה מתקדמת לצד חווית VIP בטיפול שיניים. היא מאוד נקייה והאסתטיקה בה ברמה גבוהה. לכן, אני מזמינה את כל מי שמרגיש מוטרד מבעיות שיניים מורכבות ורוצה להימנע מחיפושים אחרים, להגיע אלינו ולדעת שהוא מקבל את הטיפול המסור ביותר ונמצא בידיים הטובות והמקצועיות ביותר שיש בתחום רפואת השיניים".

לפרטים: מרפאת אקספר – רח' דרך חברון 101, ירושלים, קומה שניה ליד דנט אור.

טל. 02-6449349.

לאתר המרפאה לחצו כאן


תוכן מקודם


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    המרפאה הטובה בירושלים! אין על ד”ר רודי

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר