אופנת "רוברטו" בקניון עזריאלי בתל אביב (צילום: רוברטו) 
אופנת "רוברטו" בקניון עזריאלי בתל אביב (צילום: רוברטו) 

45 שנה של אופנת גברים: ROBERTO עוזב את ירושלים

אופנת הגברים הוותיקה "רוברטו" העבירה את פעילותה מקניון מלחה למרכז הלוגיסטי שלה בתל אביב. "נשמח שהלקוחות הירושלמים ימשיכו לבוא אלינו", אומר הבעלים רוברטו מרין ומוסיף שאת הקולקציה של הרשת אפשר להשיג באתר roberto.online וגם בחנות הדגל בקניון עזריאלי בתל אביב

פורסם בתאריך: 10.1.24 23:55

45 שנה שרשת אופנת הגברים "ROBERTO" מספקת לקהל לקוחותיה אופנה אירופית עדכנית לצד שירות מסור ומקצועי.  לאחרונה, קיבלה הרשת החלטה להעביר את הפעילות למרכז הלוגיסטי שלה בבניין פנורמה בתל אביב לצד המכירה באתר roberto.online.

"אחרי מחשבות רבות, הבנו שלא משתלם לנו כלכלית להחזיק את החנות בקניון מלחה", אומר הבעלים רוברטו מרין. "העלויות בקניון מאוד גבוהות, ואנחנו נאלצים לגלגל את העלויות ללקוחותינו. לכן החלטנו, מיוזמתנו, לסגור את החנות בירושלים ולהעביר את הפעילות למרכז הלוגיסטי בתל אביב. חנות הדגל בקניון עזריאלי תל אביב תמשיך לפעול כרגיל, וכמובן שאנחנו ממשיכים לתת שירות באתר. ונשמח שהלקוחות הירושלמים ימשיכו לבוא אלינו".

את רשת "רוברטו" אין צורך להציג בירושלים. קשה להאמין שיש ולו ירושלמי אחד שלא נחשף אליה. החנות הראשונה, שנפתחה לפני ארבעה עשורים במושבה הגרמנית, הפכה עם השנים להיות אחת מרשתות אופנת הגברים המובילות בארץ.  מאז ועד היום מקפידים ברשת להיות מעודכנים ותמיד ידעו מה הולך להיות הדבר הגדול הבא.

האופנה הייחודיות של רשת "רוברטו" היא בשילוב של איכות עם סגנון עכשווי המתאים לכל אחד. הרשת היא היבואנית הבלעדית של אחד ממותגי האופנה המובילים בעולם John Peter London.

 

 

לצד שלל דגמים וצבעים, ניתן למצוא ברשת חליפות ייצוגיות לפגישות עסקיות, ביגוד לחתן בגזרות הכי אופנתיות, החל מסלים-פיט וסקיני וגם קלאסיות; מטוקסידו ועד לחליפות שלושה חלקים, חליפות פשתן וכן ביגוד קז'ואל ליומיום לצד חולצות מכופתרות, ג'ינסים בשלל גזרות,  טי-שירטים, חולצות פולו, מעילים ועוד.  כמובן, לא שוכחים את חתני בר מצווה שתמיד מוצאים ברשת פתרונות ליום החשוב.

רוברטו מרין: "במרכז הלוגיסטי בבניין פנורמה בתל אביב פתחנו חנות אינטימית, שבה נמשיך לתת שירות ללקוחותינו. ניתן למצוא בחנות את כל קולקציית הרשת במחירים משתלמים. אנחנו מבטיחים חוויית קנייה מהנה, שירות מקצועי וכרגיל, יחס אישי. כמו כן, לחברי המועדון , שעושים קניות מרוכזות יש תנאים מיוחדים".

שזה אומר?

"למשל, משפחה שיש לה אירוע – במקום להסתובב בקניון ולחפש חליפה לחתן, חליפה לאבא של החתן וחליפות לאחים של החתן – יכולה לעשות אצלנו קנייה מרוכזת ולקבל מחיר ממש משתלם, וכל זאת תוך קבלת שירות איכותי ומקצועי, כשכולם יוצאים מרוצים".


המרכז הלוגיסטי פתוח לאורך כל ימות השבוע בין השעות 18:00-09:00 ובימי שישי עד השעה 14:00.

כתובת: פאול צלאן 1, בנין פנורמה, תל אביב.

מומלץ לתאם מראש, בטלפון: 054-6688108

קניון עזריאלי, טלפון: 054-6688103

שירות לקוחות: 054-6688102

לפייסבוק >>>

לאתר >>>

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר