סגן וממלא מקום ראש עיריית ירושלים, צביקה כהן (צילום: ישי ירושלמי)
סגן וממלא מקום ראש עיריית ירושלים, צביקה כהן (צילום: ישי ירושלמי)

ירושלמים מספרים על צביקה כהן: "הוא יעשה הכל עבור התושבים ומכל הלב"

בסיור שקיים סגן וממלא מקום ראש עיריית ירושלים בשכונת הר חומה בעיר הוא שמע מהתושבים הרבה שבחים על מסירותו לכל פונה • "אנחנו חייבים ש"ס חזקה לעוד חמש שנים קדימה. ממשיכים את מורשתו של מרן ואת המסורת המפוארת של ש"ס בירושלים", אמר כהן בסיום הביקור

פורסם בתאריך: 21.2.24 22:28

"הייתי צריך עזרה אישית", מספר דני משכונת הר חומה, "ואמרו לי שצביקה כהן יכול לעזור לי. נכנסתי אליו. הוא ביקש שאף אחד לא יפריע לנו ושמע אותי בסבלנות. אחר כך הוא עזב את המשרד, ירד לשטח ולא הניח לנושא עד שהעניין הסתדר במלואו".

דני ממשיך ומגלה: "לא הצבעתי בעבר ש"ס, אבל אני יכול להעיד ממקור ראשון – ש"ס כיום היא אלטרנטיבה היחידה לתושבי ירושלים. צביקה כהן יעשה הכל עבור התושבים", הוא מצהיר.

דני הוא איננו היחיד. מאות מתושבי ירושלים מעידים, כי אנשי ש"ס בכלל וצביקה כהן בפרט סייעו להם בכל מה שהם היו צריכים לאורך השנים, בסבלנות, בשמחה ובמקצועיות – עד לסוף הטוב של הפנייה.

 

 

סגן וממלא מקום ראש עיריית ירושלים הרב צביקה כהן ירד בשבוע האחרון לסיור עם הפעילים בשכונת הר חומה, שמע את רחשי לב התושבים וכתב לעצמו פרטים לטיפול ולשיפור. דני וחבריו נפגשו עימו והודו לו עמוקות על הטיפול המסור שלו לשגשוג השכונה והעיר בכלל ולתושבים בפרט.

כהן נפגש עם הפעילים, ראה את העבודה הברוכה, עליה עמלו חברי סייעת ש"ס בקדנציה האחרונה והתחייב להמשיך בתנופה להצעיד את השכונה בפיתוח ותעבורה, למענם של התושבים.

בסיום הביקור אמר צביקה כהן: "אסור לעצור את המהפכה. אנחנו חייבים ש"ס חזקה לעוד חמש שנים קדימה. ממשיכים את מורשתו של מרן ואת המסורת המפוארת של ש"ס בירושלים, לנחת רוחו של מרן זצוק"ל. מצביעים ש"ס ומסייעים לנו להמשיך את הפעילות הברוכה למענם של התושבים".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר