יהודה בן יוסף (צילום: יח"צ)
יהודה בן יוסף (צילום: יח"צ)

יהודה בן יוסף: "הדבר הכי חשוב ויקר לליבי הוא מערכת החינוך בעיר"

כרטיס הביקור של יהודה בן יוסף - ראש סיעת ירושלים תצליח שסימנה יב'

פורסם בתאריך: 25.2.24 14:17

סטטוס: בן 62 נשוי לאביבה ואבא לאורי, רוני ואסף.

עבודה: מומחה ומדריך להתמודדות עם הפרעות התנהגות אצל ילדים ונוער במשרד החינוך. הקים, ייסד וניהל את בית הספר ״בית הצייר״ בירושלים ומכהן כמנכ״ל העמותה. בנוסף, משמש נשיא העדה הכורדית בישראל וכיהן כיו"ר המינהל הקהילתי בשכונת ארמון הנציב בהתנדבות. כיהן כיו״ר ועד בתי הספר בירושלים.

ניסיון במועצה: חמש שנים במועצת העיר, בעבר כיהן כיו״ר המינהל הקהילתי בארמון הנציב במשך 25 שנים. מחזיק תיק קידום עסקים ותיק השירות הווטרינרי.

למה לי פוליטיקה: להיות חבר מועצה בעיר ירושלים, זאת לא פוליטיקה, אלא עשייה למען תושבי העיר. אני מאחד את כל תושבי העיר שאכפת להם מירושלים ורוצים לראות אותה משגשגת ופורחת. גדלתי בירושלים, אני חי ונושם אותה, מכיר את הדברים הטובים והמדהימים שיש לנו בעיר ורוצה להמשיך ולתקן את מה שצריך תיקון. אני קודם כל ירושלמי, גדלתי כאן, ילדי גדלו כאן, לא הוצנחתי מאף מקום אחר, בדנ"א שלי זורמת ירושלים אהובתי ואני מכיר כל חלק בעיר. כמילואימניק ששירת בארבעת החודשים האחרונים וראה את כל עם ישראל מתגייס ללא שום הבדל או שיוך פוליטי, כך אני אשתדל שנמשיך את הביחד – מותר להתווכח ולא להסכים, אסור לשנוא.

 

 

מה הדבר הראשון שאעשה אם אבחר: הדבר הכי חשוב ויקר לליבי הוא מערכת החינוך בעיר. כאחד שייסד וניהל את בית הספר "בית הצייר", בעזרת שיטת החינוך הייחודית שפיתחתי והיום אני רואה את התוצאות עם אחוז גבוה של התלמידים המסיימים עם בגרות מלאה, בוגרים שיוצאים מלח הארץ, אני הולך לקחת את מערכת החינוך כפרויקט דגל שלי שירושלים תהיה מובילה בתחום החינוך. כמו כן, נדאג לקידום עסקים בעיר. בנוסף, אני רואה את דור הגמלאים שהם בוני ירושלים ואני לוקח על עצמי לדאוג להם ולהנגיש להם את השירותים העירוניים. ביכולתי לחבר את כל תושבי ירושלים תחת קורת גג אחת דרך השילוב של המסורת עם הקידמה, המערביות והטכנולוגיה.

עם מי לא אשב בקואליציה: אחדות היא צו השעה, אני אשב עם כולם. לא פוסל אף אחד.

רפורמה משפטית: במלחמה, כשיש לנו חיילים בעזה, חטופים ופצועים, זה לא הזמן לדבר על מחלוקות.

הממשלה צריכה להתפטר: אחרי שתסתיים המלחמה, תקום ועדת חקירה שתחליט. זה לא הזמן לעסוק בפוליטיקה.

תחבורה בשבת בירושלים: לפי הסטטוס-קוו.

מה הדבר שאתה הכי אוהב בירושלים: אני הכי אוהב את האנשים בירושלים. רק מי שירושלמי מבין שאנחנו עם בפני עצמו. האנשים המיוחדים כאן, הריחות של השוק, המבנים ההיסטוריים, והמחשבה על 2,000 שנות גלות שאבות אבותינו חלמו לגור כאן, ולנו יש את הזכות לחיות בירושלים כבירת מדינת ישראל.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר