חגית משה (צילום: רמי זרנגר)
חגית משה (צילום: רמי זרנגר)

חגית משה: "אני כאן בשביל השליחות"

כרטיס הביקור של חגית משה, ראש סיעת המפד"ל - הציונות הדתית

פורסם בתאריך: 25.2.24 14:22

סטטוס: נשואה לאיציק, אמא ל-6 וסבתא ל-5 נכדים.

עבודה: סגנית ראש העיר ירושלים.

ניסיון במועצה: מסיימת קדנציה שנייה במועצה, בקדנציה הראשונה החזקתי את תיק הכספים תחת ראש העיר ניר ברקת ובחמש השנים האחרונות זכיתי להיות אחראית על תחום החינוך בירושלים.

למה לי פוליטיקה: פוליטיקה היא לא לי, אני כאן בשביל השליחות. לפני כשנתיים וחצי קיבלתי  הבטחה להתמנות לשרה בממשלה וסירבתי. הנהלת העיר ירושלים היא לא תחנה בדרך עבורי אלא פסגה בה אני מגשימה את השליחות שלי בעולם. זאת הסיבה שהתעקשתי לקבל את תיק החינוך בקדנציה הזאת, במהלכה הובלנו מהפכה של ממש בתחום החינוך הירושלמי והפכנו לבירת החינוך של ישראל עם פרויקטים שנראו חלום על הנייר והפכו למציאות, כמו הכנסת לימוד אנגלית כבר בגני הילדים. כאמא לילדים שבחרו גם הם להקים את ביתם בירושלים וכסבתא לנכדים שעושים את צעדיהם הראשונים במערכת החינוך הירושלמי, אני חווה את האתגרים של תושבי ירושלים ובכל פגישה או ישיבה אני רוצה דבר אחד – להמשיך ולהבטיח עתיד טוב לעיר הזאת.

 

 

מה הדבר הראשון שאעשה אם אבחר: השליחות שלי היא החינוך הירושלמי. אדרוש את תיק החינוך ואמשיך לקדם את המהפכה החינוכית כאן בירושלים, לחזק את המערכת ולדאוג לשוויון הזדמנויות לתלמידי העיר, עם בתי ספר שיעברו מלמידה בכיתות לימוד למרחבי למידה חדשניים ותוכניות העשרה לתלמידים בתוך בתי הספר ומחוצה לו. מלבד זאת נדרוש כי בבחירות לרב הראשי של ירושלים שצפויות להתקיים בעוד כמה חודשים ייבחר רב ציוני לירושלים. כמובן שאי אפשר להתעלם מהמצב הביטחוני. כבר בהסכמים הקואליציוניים אדרוש הכפלה של תקציב הביטחון בירושלים בכלל ובשכונות התפר בפרט, תחושת הביטחון בשכונות ובבתי הספר חייבת להיות הרבה יותר נוכחת.

עם מי לא אשב בקואליציה: אנחנו בתקופה קשה, אשב עם כל אדם שיסכים לקדם את הציבור הציוני בירושלים.

רפורמה משפטית: אין ספק שמערכת המשפט זקוקה לתיקון מהותי אבל צריך לעשות זאת אחרת ממה שהיה פה בשנה האחרונה.

הממשלה צריכה להתפטר: לא, אנחנו במדינה דמוקרטית, ממשלה צריכה להתחלף לפי רצון העם.

תחבורה בשבת בירושלים: נגד. ירושלים היא עיר מסורתית, צריכים לשמור על הסטטוס קוו בירושלים.

מה הדבר שאת הכי אוהבת בירושלים: להיכנס לבתי ספר, לפגוש את הצוותים ולראות את המחויבות המטורפת של המערכת לתלמידי ירושלים, גם בימים מורכבים. זה נותן הרבה מאוד כוח. הפידבק שאני מקבלת מהורי המפונים שקלטנו על החינוך מסייע מאוד.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר