אבישי כהן (צילום: שרון גבאי)
אבישי כהן (צילום: שרון גבאי)

אבישי כהן: "ארחיב את פרויקט הדגל שלנו "מגן – משמר השכונה"

כרטיס הביקור של אבישי כהן, ראש רשימת אחדות ירושלים שסימנה דרך

פורסם בתאריך: 25.2.24 14:27

סטטוס: בן 40, נשוי לרחלי ואבא למיכאל, עילאי והלל.

עבודה: מנהל שיווק מגזר חרדי בחברת ברינקס.

ניסיון במועצה: חבר מועצה כשלוש שנים. מחזיק תיק פיתוח חדשנות וטכנולוגיה, נציג החרדים הממלכתיים.

למה לי פוליטיקה: "ירושלים כעיר שחוברה לה יחדיו". החיבור בין תושבי העיר, למרות דעותיהם השונות, הוא סודה הגדול של העיר. למרות שירושלים יושבת על "חבית חומר נפץ חברתית" של ניגוד ושוני בין הקהילות השונות, היא השכילה להבין כי ה"יחד" הוא סוד קיומו של עם ישראל. ירושלים היא מיקרו קוסמוס של ישראל. ככל שנלמד ונפעל לגשר, לפשר ולדאוג לכל תושב וצרכיו נצליח לשמר את אופייה הייחודי.

 

 

מה הדבר הראשון שאעשה אם אבחר: בראש ובראשונה אמשיך לפעול ולשרת נאמנה בכל הנושאים את כלל תושבי העיר דרך לשכת פניות הציבור שהקמתי. ארחיב את פרויקט הדגל שלנו "מגן – משמר השכונה" לשכונות נוספות בעיר להעמקת תחושת הביטחון ושיתוף פעולה בין התושבים, העירייה וכוחות הביטחון. פרויקטים נוספים לעסקים, חינוך ורווחה שהקמנו בקדנציה נמשיך בכל הכוח. כמו כן נקים מינהלת עירונית לשילוב הקהילה הממלכתית חרדית בירושלים למען העיר ירושלים ולמען מדינת ישראל.

עם מי לא אשב בקואליציה: כראש סיעת "אחדות ירושלים" לא רק שאיני פוסל איש, אני פועל ואפעל לשלב בהנהגה העירונית את קולן של נשות הציבור החרדי ולהביא אותן ואת צורכיהן לשולחן המועצה.

רפורמה משפטית: אני סבור כי יש להפריד בין הסוגיות הלאומיות לניהול העיר ולשירות התושבים.

הממשלה צריכה להתפטר: אין לערב עשייה מקומית בפוליטיקה הארצית. יש לדאוג לצורכי תושבי העיר ללא קשר לפוליטיקה שמזהמת את מדינת ישראל ובמקום לדאוג לתושביה דואגת לעצמה.

תחבורה בשבת בירושלים: בנושאי דת ועיר יש לשמר את הסטטוס קוו ככזה ששומר על צביונה של עיר בירה במדינת היהודים ואין להפר את המרקם המאחד והמייחד את העיר ותושביה.

מה הדבר שאתה הכי אוהב בירושלים: ירושלים זו אהבה גדולה שנולדים איתה. הריחות, הטעמים, התושבים והאווירה.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר