סניף "שפע ברכת השם" בתלפיות (צילום: יח"צ)
סניף "שפע ברכת השם" בתלפיות (צילום: יח"צ)

רשת המזון החרדית המוזלת הגיעה לתלפיות

הסניף החדש של רשת "שפע ברכת השם" משתרע על 3,000 מ"ר, ומציע חוויית קנייה מהפכנית ומחירים מוזלים כמיטב המסורת של הרשת

פורסם בתאריך: 6.3.24 00:09

השבוע ירושלים ציינה אירוע משמעותי בתחום הקמעונאות עם פתיחתו של הסניף ה-27 של רשת המרכולים "שפע ברכת השם" בלב שכונת תלפיות. הסניף החדש  מציע לתושבי העיר והסביבה את האפשרות ליהנות מחוויית קנייה יוצאת דופן, בשילוב של מחירים תחרותיים איכות ושירות אדיב.

כדרכה בכל המקומות, גם כאן מציגה "שפע ברכת השם" חוויית קנייה איכותית וחיסכון משמעותי לצרכן. הסניף החדש והמרווח משתרע על לא פחות מ-3,000 מ"ר, והוא עוצב בקפידה ובמחשבה רבה מתוך רצון לייצר חוויית קנייה אחרת, מבלי לוותר על כל האלמנטים החשובים ללקוח.

סניף "שפע ברכת השם" בתלפיות (צילום: יח"צ)

סניף "שפע ברכת השם" בתלפיות (צילום: יח"צ)

הסניף מציע מגוון מוצרים רחב ואיכותי, והוא כולל מחלקת בשרים ודגים מרווחת, מחלקת פירות וירקות טריים ומזמינים ומחלקות מוצרי חלב, מזון יבש, ניקיון, טואלטיקה, כלי בית ועוד אלפי מוצרים רבים של מיטב המותגים והכל בכשרויות מהודרות, ובמחירים שווים לכל נפש.

 

 

באי הסניף נהנים משירות אדיב ומזמין בקופות התשלום וכן משירות של קופות עצמאיות. לסניף המרווח מגרש חנייה נגיש ורחב ידיים כדי לענות על הצורך הרב. המקום תוכנן ועוצב תוך הקפדה על נוחות ויעילות. חלל הסניף מרווח ומואר, והמעברים בו רחבים ונוחים.

"הרעיון המרכזי מאחורי הסניף החדש הוא להציע לתושבי ירושלים את הטוב ביותר משני העולמות", אומר מאיר בלז'ינסקי, סמנכ"ל השיווק של הרשת. "בניגוד למקובל בשוק, אצלנו הלקוחות לא צריכים להתפשר. הם יכולים ליהנות גם ממחירים זולים וגם מחוויית קניות נעימה, הכוללת מגוון רחב של מוצרים, שירות אדיב וקופות מהירות".

"גם וגם". שילוב של מחירים זולים עם חוויית קנייה ייחודית (צילום: יח"צ)

"גם וגם". שילוב של מחירים זולים עם חוויית קנייה ייחודית (צילום: יח"צ)

לרגל השקת הסניף החדש, "שפע ברכת השם" מציעה מבצעים מיוחדים שיתקיימו במהלך השבועות הראשונים לפתיחה. המבצעים כוללים הנחות משמעותיות על מגוון מוצרים נבחרים, שיתווספו למבצעים הרבים הקבועים אותם עורכת הרשת על בסיס קבוע.

בימים אלו יוצאים ברשת בקמפיין מיוחד שילווה את פתיחת הסניף תחת הסלוגן "גם וגם", שמעביר את ערכי הרשת המשלבת מחירים נמוכים לצד חוויית קנייה מעשירה ומספקת.

כתובת הסניף: רחוב האומן 14, מרכז בנית תלפיות.

 

תגובות

3 תגובות
3 תגובות
  1. מאיר

    סופר הצגה! מחירים זולים, הכל טרי ויש חווית קניה מושלמת.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    הרשת הכי יקרה במגזר החרדי למעט מבצעים נקודתיים

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר