שפע ברכת השם (צילום: יח"צ)
שפע ברכת השם (צילום: יח"צ)

שפע ברכת השם כובשת את ירושלים: הרשת מתחדשת עם סניף חדש ומבצעים על מוצרים בשקל אחד בלבד

רשת המזון "שפע ברכת השם" חגגה בשבוע שעבר את פתיחתו של הסניף החדש והמרווח בשכונת תלפיות שבירושלים, וההיענות מצד התושבים לא איחרה לבוא. מאז פתיחתו, הסניף מוצף בלקוחות שנהנים ממגוון עצום של מוצרים במחירים אטרקטיביים, שירות אדיב וחוויית קנייה נוחה

פורסם בתאריך: 14.3.24 12:27

"התגובות שקיבלנו מהלקוחות פשוט מדהימות," מספר מאיר בלז'ינסקי סמנכ"ל השיווק של הרשת. "אנשים נדהמים מהמגוון העצום של המוצרים, מהמחירים הנמוכים ומהשירות האדיב. אנחנו רואים לקוחות רבים שזורמים אל הסניף בכל שעות היום, וזה מרגש לראות את האמון שהם נותנים בנו."

לרגל פתיחת הסניף החדש, "שפע ברכת השם" מפנקת את לקוחותיה באי הסניף, במבצע מיוחד, בנוסף למבצעים הרבים הקבועים אותם עורכת הרשת על בסיס קבוע, במסגרתו ימכרו 3 מוצרים פופולריים במחיר של שקל אחד בלבד: כנפיים עוף בכשרויות בד"ץ חתם סופר / הרב אויירבך, כבד עוף קפוא בכשרות הרב אויירבך, ומארז בייגלה 300 גרם של מותג 'מלך הבייגלה'. 

"אנחנו רוצים להודות לתושבי ירושלים על קבלת הפנים החמה," אומר מאיר ומבטיח כי בשבועות הקרובות יתקיימו מבצעים רבים מיוחדים נוספים, ומדגיש כי "רשת שפע ברכת השם שמה לעצמה למטרה להוזיל את סל הקניות בישראל ולכן, אנחנו מקפידים להתחדש כל הזמן עם מבצעים מיוחדים  לצד הענקת חווית קנייה איכותית".

גורמים בענף המזון מציינים כי פתיחת הסניף החדש עוררה הדים רבים. "אין ספק שהמחירים של 'שפע ברכת השם' אטרקטיביים מאוד," אומר גורם בענף ומוסיף כי המהלך מאלץ גם את רשתות המזון האחרות להוריד מחירים.

הסניף החדש והמרווח משתרע על לא פחות מ-3,000 (!) מ"ר, והוא עוצב בקפידה ובמחשבה רבה מתוך רצון לייצר חוויית קנייה אחרת, מבלי לוותר על כל האלמנטים החשובים ללקוח. 

בסניף קיים מגוון מוצרים רחב ואיכותי, והוא כולל מחלקת בשרים ודגים מרווחת, מחלקת פירות וירקות טריים ומזמינים, ומחלקות מוצרי חלב, מזון יבש, ניקיון, מתיקה, כלי בית ועוד אלפי מוצרים רבים של מיטב המותגים והכל בכשרויות מהודרות, ובמחירים שווים לכל נפש.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר