יועצי מס בירושלים (צילום: אמיל סלמן)
(צילום: אמיל סלמן)

יועצי מס בירושלים: הדרך לחסוך הרבה כסף

כספים הם עניין רגיש המחייב טיפול של בעל מקצוע מוסמך, במיוחד כשמדובר בעסקים. יועץ המס מייעץ ללקוחותיו מול רשויות המס במטרה להשיג את התוצאה הטובה ביותר עבורכם, ולמצות את מלוא הזכויות המגיעות לכם. הנה יועצי מס בירושלים שיעניקו לכם את השירות הכי טוב כמתווכים באופן מקצועי בין הלקוחות לבין רשויות המס ומס הכנסה

פורסם בתאריך: 6.9.20 12:48

אסנת כהן יועצת מס | טלפון 054-7772417

אסנת כהן יועצת מס (צילום: אבי נועם)

אסנת כהן יועצת מס (צילום: אבי נועם)

כיועצת מס בעלת משרד לייעוץ מס והנה"ח, מעניקה אסנת כהן את כל סוגי השירות לעסקים, לחברות בע"מ, לעמותות ולעצמאים, כולל החזרי מס לשכירים וכל מה שקשור להנהלת חשבונות, סגירת מאזנים בסוף שנה, הגשת דוחות שנתיים ועוד. לכל לקוח חדש המגיע למשרד מותאמת תכנית עסקית מפורטת המתאימה לו ולאופי העסק שלו, ונבנית על ידה בדיוק רב. בנוסף, במהלך בניית התכנית, מקבל הלקוח מגוון טיפים בכל הקשור לבניית העסק החדש. כבר 21 שנה שאסנת כהן בתחום ייעוץ מס והיא אוהבת את עבודתה. מכאן היחס החם והאישי ללקוחות כמו גם הרצינות בה נלקח כל לקוח ולקוח. "ההתחשבות והרגישות שלי כלפי הלקוחות הוא בעל חשיבות מדרגה ראשונה. מגיעים אליי לקוחות חדשים עם עסק שעדיין בחיתוליו ועדיין לא מרוויח, לכן חשוב לי קודם כל לתת לו את השירות והידע שהוא צריך כדי שיתבסס ואח"כ הכסף", אומרת אסנת.

"עצמאים רבים לא יודעים כי לאחר ההחלטה להקים עסק קטן או גדול יש הרבה פרטים שצריך לקחת בחשבון – קודם כל לבדוק את סוג העסק ולחקור איך התחום עובד. לפעמים מרוב התלהבות רוצים לפתוח מיד עוסק מורשה אך יש עסקים רבים שהאופי שלהם לא מצריך עוסק מורשה אלא מה שנקרא עוסק פטור ולחסוך בכך הרבה כסף. יש לבנות יחד תכנית עסקית – לתמחר הוצאות לבנות תקציב בהתאם לסימולציות שאני עושה איתם כולל תשלומי המיסים כמו מס הכנסה ביטוח לאומי ולא לשכוח מע"מ. לרוב העסקים החדשים, במיוחד אם הם נפתחים על ידי חבר'ה צעירים, חסר הידע כיצד להתנהל מבחינת תזרים מזומנים ואיך להסתדר עם הכסף, לבנות מאזן נכון ולפעול לפיו, או איך לתמחר את המוצר והשירות שלהם לכן חשוב הליווי הצמוד עד להצלחה".

"בנוסף נושא המיסים גורם להרבה חששות בקרב יזמים חדשים אבל כשיש ליווי נכון עם תכנית עסקית מסודרת אין ממה לחשוש. אנחנו מקפידות לסגור מאזנים בכל רבעון לכל לקוח כדי שלא יווצרו מצבים בהם הלקוח מקבל תשלומים שבאים לו בהפתעה".

אסנת המתגוררת בצור הדסה מטפלת בכמות לא קטנה של לקוחות מהאזור ומגיעה לביקורי בית אחרי 8השעה 20:00 בערב.

אסנת כהן ייעוץ מס

רחוב שטנר 3, גבעת שאול, ירושלים

טלפון: 054-7772417


שמואל ישורון יועץ מס | טלפון 054-4363588

שמואל ישורון הוא יועץ מס המתמחה בהנהלת חשבונות לעסקים, חשבות שכר, טיפול בחברות ובעיקר בייעוץ לעוסקים מורשים ופטורים שהנם בעלי עסקים קטנים. משרדו העצמאי פועל בעיר מאז 2018 ועובד בשיתוף פעולה וקבלנות משנה עבור משרדי רואי חשבון בנושאי מיסוי ופתרון בעיות בתחום של חשבות שכר והנהלת חשבונות. במקביל להתמחותו בתחום המיסוי, ישורון הנו בעל השכלה מקצועית בתחום של ניהול עסקים, כוח אדם ותזרים מזומנים, ושירות הייעוץ שלו לעסקים כולל גם מעטפת ייעוץ מלאה בכל היבטי הפעילות של העסק. בתחום המיסוי והייעוץ לעסקים קטנים, הוא נחשב לאחד המומחים העירוניים המובילים שיכול לפתור לכם כל בעיה.

שמואל ישורון יועץ מס (צילום: Beepix)

שמואל ישורון יועץ מס (צילום: Beepix)

"ההבדל בין יועץ מס לרואה חשבון הוא ההתמחות, כאשר בעוד רואה חשבון מתמחה בביקורת חברות גדולות יועץ מס מתמחה בעזרה לעצמאים ובעלי עסקים קטנים עד בינוניים", מספר ישורון, על הסיבה העיקרית בגינה כמעט כולם זקוקים לשירותיו של יועץ מס. "כאשר אדם פונה ליועץ מס במקרה של עסק קטן או עוסק פטור, גדלים הסיכויים לנצל את הערך המוסף, ולהנות מההתמחות האמיתית שהוא היה יכול לקבל".

שירותי משרדו של שמואל ישורון כוללים ניהול עוסק מורשה או עוסק פטור בכל הגדלים, כולל תיקי חברות ועמותות גדולות, טיפול שוטף בכל הקשור להנהלת חשבונות, חשבות שכר והיבטי מיסוי לחברות ועצמאיים, טיפול בהכנסות החייבות במס משכר דירה עבור בעלי דירות והצהרות הון לרשויות המס, החזרים על תשלום על ניירות ערך והחזרי מס שבח בעסקאות נדל"ן וטיפול בהחזרי מס לשכירים, בין היתר באמצעות שיתופי פעולה מגוונים עם רואי חשבון, עורכי דין, יועצי משכנתאות וסוכני ביטוח ממשרדים גדולים ברחבי הארץ.

"השירותים שמציע המשרד ללקוח כוללים לא רק שירותים בתחום המיסוי ובתחום החשבונאי. אצלי הליווי הוא ליווי לקוח ולא ליווי לעסק", מספר שמואל ישורון על השירות האישי והליווי הצמוד, שחרוטים על דגלו של המשרד, "לכל לקוח צריך להתאים כלים שונים שיסייעו לו להגיע לתוצאות המקסימלית, ואצלי כל אחד מקבל ליווי אישי מלא לא רק בתחומים שקשורים למיסוי וחשבונאות אלא בכל היבט אחר של העסק".

הערכים העליונים בהם דוגל שמואל ישורון ואותם חווה מיד כל לקוח שמגיע אל המשרד, הם מקצועיות ללא פשרות ותרבות עבודה אירופאית. "אני צרפתי, ומי שמכיר אותי יודע שזה לא רק מוצא אלא תרבות מקצועית", מספר ישורון בגאווה. "אני מעניק לכל לקוח מענה מהיר, הסברים ארוכים, זמינות קבועה לכל בעיה או בקשה ושאלה של הלקוח, וכל מה שמייחד תרבות עבודה אירופאית. בנוסף, במקרה הצורך, אני גם לא מהסס להגיד ללקוח את כל האמת המקצועית, גם במקרים בהם זה לא נעים ואפילו קצת מרתיע, מתוך אמונה שזה יעיל יותר ללקוח".

השירותים השונים שמציע משרדו של שמואל ישורון מוצעים לכל לקוח באופן אישי במתכונת של משרד בוטיק, שמנהל את תיק הלקוח ולא מטפל בבעיות אלא מונע אותן מראש. "אני לא אוהב להתעסק בלפתור בעיות, אני אוהב למנוע בעיות מראש, ולפי הניסיון שלי תמיד אפשר", מספר ישורון לסיכום. "הראש שלי תמיד יודע איפה יהיו הבעיות שמחכות ללקוח כאשר הוא מקים עסק חדש, ועם מספיק הכנה נכונה ללקוח אפשר להפוך כל בעיה לפרוצדורה נוחה, שמוכנים אליה מראש ועוברים אותה בשלום".

שמואל ישורון ייעוץ מס

הקרן הקיימת לישראל 8, נחלאות, ירושלים

טלפון: 054-4363588

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר